اسرائيل مشتاق است به ضمیمه غرب بانک زمین اما آمریکا می گوید به صبر

بزرگنمایی این تصویر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل گیاهان یک درخت در طول یک بزرگداشت از تعطیلات

توسط MINERALNEWS در 1 اسفند 1398
بزرگنمایی این تصویر

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل گیاهان یک درخت در طول یک بزرگداشت از تعطیلات یهودی Tu BiShvat (جدید سال برای درختان) در اسرائیل حل و فصل موو'ot Yericho فلسطینی در نزدیکی شهر اریحا در دره اردن در کرانه. Menahem Kahana/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Menahem Kahana/خبرگزاری گتی ایماژ

رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن طرح صلح خاورمیانه بود و انتظار می رود برای کمک به بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل فورا تحقق یک وعده انتخاباتی به ضمیمه اشغال سرزمین است که اسرائیلی ها و فلسطینی ها مبارزه کرده اند بیش از بیش از نیم قرن.

اما آن را نمی تواند به عنوان نتانیاهو امیدوار بود.

مغلوب ساختن پیشی جستن با این طرح اعلام کرد در ژانویه. 28 می در نهایت به عمده ردیف هایی از کرانه باختری به اسرائیل, اما دولت ارائه شده مخلوط پیام در مورد زمان بندی. مغلوب ساختن پیشی جستن به نظر می رسید به پیشنهاد الحاق می تواند اتفاق می افتد بلافاصله در حالی که مقامات ایالات متحده بعد توصیه اسرائیل به ضمیمه هر زمین قبل از انتخابات اسرائیل در ماه مارس 2.

در حال حاضر نتانیاهو است که لابی کاخ سفید برای مصالحه با توجه به رهبر اسرائیل حرکت صدها نفر از هزاران نفر از غرب بانک مهاجران.

دیوید Alhayani رئیس Yesha شورای بالای مهاجر رهبری سازمان می گوید NPR که نخست وزیر است که به دنبال تهمت و دولت برکت برای اسرائیل ادعا می کنند حداقل یک شهرک یا منطقه قبل از اسرائیلی ها به پای صندوقهای رای.

بزرگنمایی این تصویر

دیوید Alhayani صندلی از Yesha شورای رهبری گروهی از اسرائیل در کرانه مهاجر جنبش در دفتر کار خود در دره اردن منطقه غرب بانک. دانیل Shroff/NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
دانیل Shroff/NPR

"چیزی. یک گام می گوید:" Alhayani که به طور منظم ملاقات با نتانیاهو و پشتیبانی خود را از جناح راست حزب لیکود. "اگر نه من می ترسم ما از دست دادن انتخابات است."

کاخ سفید تا به حال هیچ نظر. نتانیاهو را نه تایید هر گونه تلاش های لابی گری. "این بیش از حد به زودی به چه نتیجه نهایی و جدول زمانی خواهد بود" از مغلوب ساختن پیشی جستن طرح صلح می گوید اوان گری کوهن نخست وزیر رسانه های بین المللی مشاور.

صدها نفر از هزاران نفر از مهاجران یهودی زندگی می کنند در زمین اسرائیل دستگیر شده در سال 1967. رهبران فلسطینی و بسیاری از کشورها در نظر گرفتن شهرک های غیر قانونی. در ماه نوامبر گذشته مغلوب ساختن پیشی جستن دولت معکوس دهه از سیاست ایالات متحده اعلام آن دیگر در نظر گرفته شهرک سازی اسرائیل در کرانه نقض قوانین بین المللی است.

دره اردن که در آن Alhayani زندگی و کار می تواند یک نقطه استراتژیک برای اسرائیل در نزدیکی مرز با اردن و پر گچی کویر کوه ها و درختان نخل پر از تاریخ مجول. الحاق این سرزمین خواهد بود انفجاری حرکت می کند که فلسطینی ها را به عنوان قتل خاموش تلاش خود را برای دولت خود را.

مغلوب ساختن پیشی جستن از سرگرفته خواهد شد پیش بینی حدود 30 درصد از بانک غرب — از جمله تمام آبادی های اسرائیلی نشین و دره اردن — تبدیل شدن به بخشی از اسرائیل است. اسرائیل همچنین می توانید به نگه داشتن بسیاری از شرق بیت المقدس که فلسطینی ها تقاضا برای آینده خود سرمایه است. همچنین پیشنهاد یک دولت فلسطینی متشکل از یک بی ربط چهل تکه از زمین متصل جاده ها, پل ها و تونل ها. این طرح جلب قوی ملامت از فلسطینی ها است. یک نظرسنجی اخیر گفت: 94 درصد از فلسطینی ها رد تهمت برنامه است.

بزرگنمایی این تصویر

دره اردن منطقه غرب بانک از Alhayani دفتر بالکن مشرف به کوه اردن است. منطقه شناخته شده است medjool تاریخ مزارع. دانیل Shroff/NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
دانیل Shroff/NPR

هر چند این طرح tilts به شدت در اسرائیل به نفع و نتانیاهو با شوق و ذوق تایید آن ملاقات با واکنش نتانیاهو حامیان در اسرائیل است. برخی از اسرائیلی ها حتی نام او را به خندق آن است.

فوری به رسمیت شناختن ؟

روز قبل از مغلوب ساختن پیشی جستن ارائه طرح نتانیاهو نشسته اند با اسرائیل مهاجر رهبران در جمهوری ایالات متحده مهمان خانه در سراسر از کاخ سفید است. او فقط ملاقات با مغلوب ساختن پیشی جستن قبل از آن که روز و به دنبال تجمع مهاجران' پشتیبانی برای مغلوب ساختن پیشی جستن طرح است.

نتانیاهو گفت: مغلوب ساختن پیشی جستن اجازه می دهد اسرائیل به اعلام فوری حاکمیت بر بخش های بزرگی از غرب بانک. (اسرائیل و مقامات ایالات متحده اجتناب از تماس آن "الحاق"; به جای آنها توصیف آن را به عنوان به رسمیت شناختن اسرائیل "حاکمیت" بیش از مناطق آن دستگیر شده در سال 1967.)

"من هرگز او را دیدم خیلی هیجان زده می گوید:" Alhayani, بود که در نشست. "من به او گفتم 'نخست وزیر, زمانی که از آن خواهد شد؟' او به من گفت: 'دیوید شاید فردا. شاید فردا.' "

بزرگنمایی این تصویر

Alhayani صحبت می کند در مرحله به جوان یهودی مهاجر از فعالان محوری خارج نتانیاهو اقامت در اورشلیم. آنها خواستار نخست وزیر اسرائیل اعلام حاکمیت بر کرانه زمین. دانیل Shroff/NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
دانیل Shroff/NPR

نیمی دیگر از این طرح برای آنها سخت تر به: نهایی تشکیل یک دولت فلسطینی حتی اگر اسرائیل را امنیت و کنترل مرزها بیش از آن. بسیاری از نتانیاهو حزب سیاسی و هواداران مخالفت با هر نوع دولت فلسطینی. Alhayani می گوید چنین دولتی را ترک اسرائیل در معرض حملات و تهدید وجود آن است.

"ما نمی توانیم خطرات هر دلیل ما [تحمل] هولوکاست" Alhayani می گوید. "من به او گفتم 'نخست وزیر نتانیاهو در یک برنامه است که به یک دولت فلسطینی — شما را به برنامه ریزی و پرتاب آن را در سطل زباله است.'"

روز بعد در کاخ سفید ایستاده در کنار نتانیاهو مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: آمریکا و مقامات اسرائیلی خواهد نقشه از مناطق اسرائیل ضمیمه بنابراین ایالات متحده می تواند آن را تشخیص دهد "فورا". سفیر ایالات متحده در اسرائیل دیوید فریدمن گفت: اسرائیل نمی نیاز به صبر و نتانیاهو سخنگوی توییتی که الحاق خواهد بود برای رای آورده به سرعت در کابینه اسرائیل.

سپس سخنگوی حذف صدای جیر جیر به عنوان مشاور ریاست جمهوری Jared کوشنر در مصاحبه با گفت: تحلیلگر Ian Bremmer که اسرائیل انتظار می رود به صبر کنید تا نقشه برداری فرایند کامل است و یک جدید اسرائیل دولت در محل زیر مارس انتخابات است.

سفیر فریدمن به تازگی در توئیتر خود نوشت: "هر عمل یک طرفه پیش از اتمام این کمیته روند به خطر می اندازد طرح و امریکایی شناخت."

حرکت خطرناک

کوشنر در شارژ از در حال توسعه و خاورمیانه طرح صلح ممکن است احساس فوری الحاق را به خطر اندازد تلاش های خود را برای رالی عربی متحده برای حمایت از این طرح و کمک به آوردن رهبران فلسطینی به میز مذاکره است.

"[کوشنر] می داند که یک حرکت فوری اسرائیل به ضمیمه این سرزمین را تقریبا خفه کسانی که در تلاش برای جذب, عرب, حمایت در گهواره می گوید:" سفیر سابق ایالات متحده به اسرائیل دن شاپیرو. "که در سمت چپ نتانیاهو کمی آویزان برای خشک اما او تا به حال به را تنظیم و به این در حال حاضر بیشتر قطعی آمریکا و موقعیت."

یکی دیگر از محاسبه: اسرائیل در سیاست داخلی. اسرائیل تا به حال دو نتیجه انتخابات در سال گذشته است. نتانیاهو گردن و گردن با یک میانه رو رقیب سابق ارتش Benny Gantz — چه کسی می گوید او نمی خواهید به عجله به الحاق.

"مغلوب ساختن پیشی جستن را نورد این طرح از زمانی که او اگر او فکر نمی کنم آن را با ارائه برخی از مزایای به نتانیاهو. اما آن را نیز روشن کند که او نمی تواند مطمئن شوید که نتانیاهو است که در واقع رفتن به باقی می ماند نخست وزیر" شاپیرو می گوید.

مهاجر رهبر Alhayani متهم کوشنر از خرابکاری برای برگزاری الحاق حرکت می کند.

"آیا چاقو قرار داده و آن را در بازگشت از نتانیاهو. شاید نتانیاهو را از دست بدهند انتخابات آنجا که می گوید:" Alhayani.

الحاق است نتانیاهو مرکزی انتخابات تعهد خود را به جناح راست و مهاجر شدند. در حال حاضر بسیاری از مهاجران ترس آن ممکن است هرگز اتفاق می افتد.

هفته گذشته صدها نفر از جوانان مذهبی و مهاجران یهودی بسیج در خارج از نخست وزیر اقامت شعار "حاکمیت" در حال حاضر و خواستار او چشم پوشی کاخ سفید و اعلام حاکمیت اسرائیل بر کرانه بلافاصله.

حتی به عنوان آنها اصرار بر ضرورت تظاهرکنندگان در زمان نمایش طولانی در تلاش خود را برای سیمان چنگال خود را بر مناقشه غرب بانک. آنها سنگ های مورد علاقه مذهبی شعار در عبری: "ابدی مردم نمی ترسم نمی ترسم از جاده طولانی است."



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب