اسرائیل بازدید اهداف حماس در غزه پس از تجدید حملات راکتی

اورشلیم - اسرائیل زده شبه نظامی حماس را در غزه اوایل روز چهارشنبه در پاسخ به شلیک راکت به سوی اسرائیل جوامع شب

توسط MINERALNEWS در 16 بهمن 1398

اورشلیم - اسرائیل زده شبه نظامی حماس را در غزه اوایل روز چهارشنبه در پاسخ به شلیک راکت به سوی اسرائیل جوامع شبه نظامی گفت: آخرین عود پس از انتشار مغلوب ساختن پیشی جستن دولت از سرگرفته خواهد شد که شده است به شدت رد میکنند ،

نظامی گفت: این هدف حماس سلاح های ساخت سایت و که هیچ کس مجروح شد. تبادل میان یک چشم انداز مثبت در مرزی موشک و "مواد منفجره بالون" راه اندازی از حماس به خاک و همچنین تظاهرات خشونت آمیز در کرانه باختری است.

غزه شده است نسبتا آرام در ماه های اخیر به عنوان بخشی از رسمی آتش بس بین حماس حاکمان و اسرائیل اما افزایش تنش در این هفته پس از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن نعوظ کشیده طرح خود را که شدیدا به نفع اسرائیل است.

بر اساس این طرح اسرائیل اجازه داده می شود به ضمیمه تمام شهرک های یهودی نشین در کرانه باختری به عنوان راهبردی دره اردن. فلسطینی ها ارائه شد محدود حکومت خودگردان در غزه و بخشهایی از کرانه غربی و برخی از مناطق کم جمعیت اسرائیل در بازگشت برای ملاقات با یک لیست طولانی از شرایط. فلسطینی ها نیز به همان اندازه از جامعه بین المللی مشاهده و شهرک سازی در کرانه غربی و ضمیمه شرق اورشلیم — سرزمین های تصرف شده توسط اسرائیل در سال 1967 جنگ — به عنوان غیر قانونی و یک مانع عمده برای صلح است.

حماس اخیرا پیشتر از حمله راکتی از غزه و نورد هفتگی تظاهرات در امتداد مرز که تا به حال اغلب خشونت تبدیل شد. در عوض اسرائیل کاسته محاصره تحمیلی بر نوار غزه پس از اسلامی و نظامی قدرت را از نیروهای وفادار به حکومت خودگردان فلسطینی در سال 2007.

حماس را رد کرده و مغلوب ساختن پیشی جستن طرح و قول داد که "همه گزینه ها باز هستند" در پاسخ به این پیشنهاد اما این گروه بر این باور نیست به دنبال جنگ دیگری با اسرائیل است.

در کرانه فلسطینی برگزار شد تظاهرات پراکنده در روزهای اخیر محکوم مغلوب ساختن پیشی جستن ابتکار سوزاندن آمریکا و اسرائیل پرچم و پرتره از مغلوب ساختن پیشی جستن و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل. Firebombs را پرتاب شده در نیروهای اسرائیلی با یک انفجار در یک سرباز بود که فقط به آرامی زخمی شدند. ارتش اسرائیل تاکنون دستور نیروهای خود را به "حاوی" اعتراضات و پاسخ به زور از ترس است که هر گونه تلفات فلسطینی را تنظیم کردن خشونت بیشتر.

پس از آخرین حمله راکتی ارتش گفت: این بازدید این حادثه با "بزرگ شدت و آماده است برای حالات مختلف."

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق پستی خود را

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب