اسرائیل بلوک های فلسطینی صادرات در افزایش تجارت بحران

اورشلیم - اسرائیل نظامی مسدود شده فلسطینی صادرات محصولات کشاورزی در روز یکشنبه در آخرین تشدید monthslong تجارت

توسط MINERALNEWS در 20 بهمن 1398

اورشلیم - اسرائیل نظامی مسدود شده فلسطینی صادرات محصولات کشاورزی در روز یکشنبه در آخرین تشدید monthslong تجارت جنگ است که می آید در میان ترس از تجدید خشونت نیز هست.

پس وزیر دفاع Naftali Bennett آموزش نظامی گفت: آن را نمی خواهد اجازه می دهد که فلسطینی ها برای انتقال محصولات خود را از طریق زمین های خود را عبور از اردن (کرانه تنها صادرات مستقیم مسیر به جهان خارج است.

غربی-حمایت تشکیلات خودگردان فلسطین گفت: نیروهای اسرائیلی در ایست های بازرسی مسدود سبزی محموله های که در راه خود را به خارج از کشور صادر. وزارت کشاورزی در بیانیه ای گفت: سبزیجات-صادرات به اسرائیل به ارزش 88 میلیون دلار در سال گذشته متشکل از 68 درصد از کرانه باختری را به طور کلی سبزیجات صادرات است.

بحران فوران در ماه سپتامبر زمانی که فلسطینی ها تصمیم به توقف واردات گوشت گاو از اسرائیل است. تشکیلات خودگردان فلسطین ادعا کرد بسیاری از 120,000 سر گاو آنها وارد شده ماهانه از اسرائیل خود را وارد و بنابراین آنها ترجیح به واردات به طور مستقیم از خارج از کشور. این حرکت به نظر می رسد با هدف کاهش فلسطینی' وابستگی اقتصادی در اسرائیل است.

مدت کوتاهی پس از سپتامبر اعلام اسرائیلی گاو دامداران دیدم یک قطره در بازار و تحت فشار مقامات اسرائیل به اقدام است. بنت انتقام با ممنوعیت فلسطینی گوشت گاو و سایر محصولات تحریک فلسطینی ها خود را به گسترش تحریم و جلوگیری از واردات اسرائیل سبزیجات و میوه ها و نوشیدنی ها و آب معدنی.

فلسطینی ها می گویند اقدامات آنها کمک در اعمال فشار اسرائیل به لغو ممنوعیت آن در حالی که اسرائیل می گوید عادی تجارت خواهد بود ترمیم لحظه فلسطینی معکوس گاو بان کی مون که در آغاز بحران در وهله اول.

تجارت بحران میان افزایش خشونت پس از انتشار جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن از سرگرفته خواهد شد که فلسطینی ها را رد کرده اند. یک هفته از تظاهرات به اوج خود رسید پنج شنبه با یک روز صبح زود حمله سربازان اسرائیلی که در سمت چپ بیش از ده زخمی شدند و درگیری که در آن چهار فلسطینی کشته شدند.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق پستی خود را

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب