اسرائیل آغاز می شود ردیابی و ارسال پیامک کسانی که احتمالا در معرض Coronavirus

بزرگنمایی این تصویر زنان را به عکاسی از خود را به عنوان آنها با پوشیدن ماسک صورت در تل آویو اسرائیل

توسط MINERALNEWS در 1 فروردین 1399
بزرگنمایی این تصویر

زنان را به عکاسی از خود را به عنوان آنها با پوشیدن ماسک صورت در تل آویو اسرائیل در روز یکشنبه. اسرائیل تحمیل کرده است تعدادی از محدودیت های سخت به سرعت گسترش جدید کروناویروس. در حال حاضر دولت در حال حمل کردن تلفن همراه نظارت از افرادی که ممکن است در تماس با این ویروس. ادد Balilty/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
ادد Balilty/AP

صدها اسرائیلی مبهوت چهارشنبه ناخواسته متن پیام.

"سلام. با توجه به بررسی اپيدميولوژيک" آن آغاز شد پرداختن به هر گیرنده با نام. "شما نزدیک بودند و کسی که بیمار با کوروناویروس. شما باید بلافاصله منزوی در خانه [14 روز] برای محافظت از خود و بستگان و عمومی است. ... این اطلاعات استفاده می شود فقط برای این منظور و پاک خواهد شد زمانی که دیگر مورد نیاز است. صمیمانه خدمات بهداشت عمومی."

این بخشی از یک فراگیر, برنامه جدید. بنیامین نتانیاهو نخست وزیر دستور داد این کشور شین بت داخلی سازمان جاسوسی معمولا وظیفه نظارت بر فلسطین و اسرائیل افراط گرایان برای راه اندازی این تلفن همراه نظارت. آن واقع افرادی که می تواند ویروس ها و پیام های آنها را.

در ضمن در اواخر روز پنجشنبه اسرائیل در دیوان عالی کشور متوقف پلیس از استفاده از داده ها برای به اجرا درآوردن قرنطينه است که آن را تا به حال انجام شده. دادگاه همچنین گفت: از آن می تواند ضایعات این برنامه مگر اینکه آن را از طریق مجلس و یا اگر این کشور قرار داده است در مجموع مستند.

این حکم دادگاه به نظر می رسد نوشته شده قبل از دولت مورد نیاز مردم به ماندن در خانه با چند استثنا در اواخر پنج شنبه. معلوم نیست چه خواهد شد که بر آینده برنامه نظارت است.

با بیش از 600 نفر و دهها هزار نفر قرنطینه این کشور بسته شده است همه مدارس, رستورانها و مکانهای تفریحی.

حرکت آمده که نتانیاهو در تلاش برای باقی ماندن در قدرت پس از انتخابات 2 مارس که تا کنون موفق به تولید یک برنده است. رهبر مخالفان در تلاش است برای جمع آوری آرا در مجلس برای سرنگون کردن او را.

کوچک اعتراضات آغاز شد پنج شنبه — در سرپیچی از قوانین اضطراری در برابر تجمعات پس از سخنران مجلس یک نتانیاهو متحد تعطیل مجلسی تا هفته آینده. پلیس تا جمعیت.

تلفن نظارت شده به ترس در میان برخی در مورد این کشور دموکراسی است.

"برادر بزرگ است که در اینجا" نوشت: عمر یک پدر جوان در Facebook دقیقه پس از دریافت یک پیام متنی است که او شده است می خواهم به یک ویروس حامل هفته گذشته است.

"من حدس می زنم من می توانم درک چرا آنها در حال انجام آن," او در مصاحبه ای گفت, خودداری گذشته خود نام با توجه به نگرانی های حریم خصوصی. "اما این باعث می شود شما فکر می کنم که چه خصوصی دیگر اطلاعات شخصی آنها دسترسی به, و اگر آن را در راه مناسب."

میشل Rudnik, 22, بود اخیرا با رانندگی او بیمار 20 ساله برادر به پزشک, زمانی که یک ماشین پلیس کشیده تا در کنار او در یک ایستگاه گاز در جنوب اسرائیل شهر Meitar. او در رانندگی پدرش و پدر و مادر او در قرنطینه پس از بازگشت از سفر به لندن است.

"پلیس از من پرسید:" چه کسی در صندلی عقب?' بنابراین من گفت: "این برادر من.' و او گفت: "من فکر کردم آن بود که پدر خود را که قرار بود در قرنطینه.' و گفتم نه نه برادر من.' "

او گفت که این افسر به دنبال نامگذاری پدرش و درخواست اگر او چسبیده بود به قرنطینه. "من در شوک بود" Rudnik گفت. "من حدس می زنم در راه آن را نیز درست انجام اما نه با یک احساس خوب."

این کشور در وزارت بهداشت در حال حاضر بوده است انتشار تاریخ و زمان افراد مبتلا به این ویروس در حال بازدید از هر مکان بر اساس مصاحبه. در حال حاضر مقامات با استفاده از تلفن همراه ردیابی رفتن دو هفته و ارسال متن پیام به مردم که عبور از مسیرهای با ویروس.

نتانیاهو کابینه تصویب نظارت اقدامات در نیمه شب دوشنبه, دور زدن مجلس نظارت کمیته هنوز بحث که آیا آنها توجیه می شود.

اسرائیل کانون سلامت, پزشکان گفت: عدم شفافیت در مورد برنامه نظارت صدمه اعتماد عمومی است. انجمن حقوق مدنی اسرائیل در میان چندین گروه که درخواست اسرائیل در دیوان عالی کشور روز شنبه به تقاضای پایان دادن به برنامه نظارت.

"من فکر می کنم که مردم در اسرائیل به طور کلی در حال حاضر به حد خود و حق حفظ حریم خصوصی برای مبارزه با تروریسم — فلسطینی ها و یا دیگر دشمنان" گفت: گیل گن-Mor, وکیل حقوق مدنی ، "در حال حاضر مردم پیدا کردن که شین بت و پلیس می دانید دقیقا همان جایی که آنها در هر ثانیه است. مردم در حال بیداری و درک مشکل دادن قدرت بیش از حد به دولت که آن را می آید به حریم خصوصی ما."

این احتمال وجود دارد که اسرائیلی ها که نمی شد در عرض 2 متر (6 فوت) از راه دور از یک ویروس حامل هنوز مشخص برای قرنطینه. شارون پری, تلفن همراه ردیابی متخصص گفت: فن آوری GPS های غیر نظامی تلفن همراه می تواند با دقت اشاره کردن محل یک شخص تنها در عرض 5 تا 6 متر' دقت اگر تلفن همراه است که در خارج از منزل و یا 10 تا 20 متر اگر گوشی در داخل خانه. اما او استدلال نقض حریم خصوصی توجیه بود.

"در هر مورد که کسی می تواند ردیابی مسیر خود را و محل سکونت شما باید نگران, اما من حدس می زنم که هنگامی که شما یک جهانی همه گیر در جهان اتفاق می افتد وجود دارد یک نوع توجیهی برای این حرکت" پری گفت.

Alon Hazay یک متخصص امنیت سایبر استفاده می شود که برای انجام کار به صورت ملی cyberdefense ابتکار متصل به شین بت هوش و گفت: این گنجینه از محل تلفن همراه داده ها می تواند به دست هکرها محققان خصوصی و یا سازمان های جنایی. "هنگامی که داده ها در خارج وجود دارد پس از آن احزاب دیگر می توانید سعی کنید به استفاده و سوء استفاده از این اطلاعات و ایجاد یک مشکل بزرگ برای حفظ حریم خصوصی شهروندان اسرائیل" Hazay گفت.

Anti-نمایندگان مجلس — که باریک اکثریت در مجلس پس از این ماه به انتخابات متهم سرپرست نخست وزیر نتانیاهو از بهره برداری از coronavirus به مانع شدن خود را در آسیب رساندن به اسرائیل و نهادهای دموکراتیک.

نتانیاهو چهره اتهام رشوه خواری و تقلب و محاکمه او قرار بود به شروع این هفته است. اما وزیر دادگستری تعطیل دادگاه منجر قضات برای به تعویق انداختن محاکمه.

نتانیاهو گفت که او نیاز به حداکثر نظارت برای نظارت برنامه برای محافظت از اسرائیل اطلاعات خصوصی.

"در حالی که من در مبارزه با کروناویروس جنگ برای صرفه جویی در اسرائیل زندگی می کند, به روح من روز و شب مخالفان تلاش برای سرنگونی نخست وزیر است که مرور قایق طول تاج طوفان" او در مصاحبه ای گفت: اسرائیل به کانال 12 تلویزیون.

سامی Sockol کمک گزارش.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب