انزوا و خستگی از ماندن در خانه می تواند مضر در راه خود را, پزشکان می گویند

دکتر استیون سیگل از خواب بیدار هر روز صبح در 5 تغذیه سگ خود را باعث می شود یک فنجان قهوه تازه را و شروع به ورزش. 7:30 صبح او را به حال صبحانه, حمام کرده و لباس پوشیدن و در کار ،

ذهن هرگز که فقط یک اتاق خواب یدکی در گلندیل صفحه اصلی. روال سیگل می گوید: بهترین راه برای مبارزه با یکنواختی و استرس از COVID-19 مستند در حال حاضر کشش به آن هفته ششم.

“ما باید کنترل بیشتری بر این نسبت در غیر این صورت ممکن آشکار” استدلال Siegel, یک روانپزشک با کک پزشکی از USC و رئیس بخش روانپزشکی و علوم رفتاری. “هر آنچه در روال خود را است, آن را انجام دهد. و سپس رفتن به محل کار حتی اگر این بدان معنی است که به آشپزخانه تبدیل به میز کار خود را بین ساعت 8 و 5.

“شما نمی توانید کنترل بقیه جهان است اما شما می توانید کنترل آنچه شما انجام دهد. من هیچ قدرت بیش از زمانی که COVID به پایان می رسد به عنوان یک فرد, اما من یک مقدار زیادی از قدرت در مورد من چگونه پاسخ به این.”

تبلیغات

نگرانی در مورد کوروناویروس آلوده ما و یا عزیزان ما است و موجب اضطراب و ترس, اما انزوا و خستگی از پناه در خانه می تواند مضر در راه خود را. و آسیب روانی از این مستند است که سخت تر برای اندازه گیری و به احتمال زیاد به آخرین دیگر, رانندگی, نرخ خشونت خانگی و افسردگی و دیگر شرایط روانی.

“این یک واقعیت است” گفت: الن برادلی-Windell یک مددکار اجتماعی بالینی مجاز و از بنیانگذاران و مدیر والنسیا ارتباط موسسه. “ما در حال حاضر شاهد خرید اینترنتی با خانواده بودن, صفحه اصلی, کودکان و نوجوانان بود قرنطینه و تحصیل در خانه است.

“بنابراین من نگران هستم در مورد خودکشی, مردم با انزوای اجتماعی که مردم در زندگی خود. من همچنین در مورد تاخیر در پاسخ با خانواده, تضاد, تعارض زناشويی و مسائل رفتاری با کودکان و نوجوانان.”

Dr. Steven Siegel works in his office at home in Glendale.

دکتر استیون سیگل با این نسخهها کار در خانه در گلندیل. او می گوید: روال این است که بهترین راه برای مبارزه با یکنواختی و استرس در طول coronavirus بحران است.

(Genaro ملینا / لس آنجلس تایمز)

تبلیغات

سلامت روان کارشناسان همچنین ترس از افزایش مصرف الکل و سوء مصرف مواد مخدر به مردم خود درمانی برای مقابله با استرس است. الکل فروش در سراسر کشور در حال 55 درصد از این زمان در سال گذشته در حالی که فروش ماری جوانا تفریحی شروع به پریدن کرد و نزدیک به 50 درصد در یک هفته در اوایل این ماه.

“مردم قابل توجهی در مسائل روان انزوا است و بدترین چیزی که به خاطر شما زندگی می کنند در سر خود را, شما لازم نیست که بازخورد” Siegel گفت. “شما لازم نیست کسی ساخت مطمئن شوید که شما OK و نه به شما اجازه رفتن عمیق پایان.”

برادلی-Windell در تلاش است روش دیگری با مردم او را می بیند تشویق آنها را به تمرکز بر روی مثبت با نگه داشتن روزانه مجله قدردانی از چیزهایی که آنها خدا را شکر.

و دکتر میشل G. the polka dot dolls, مدیر اضطراب و افسردگی مرکز تحقیقات در UCLA قرار داده است با هم یک هفتگی آنلاین COVID-19 بسته مراقبت با مشاوره در مقابله با این تنش. در میان پیشنهادات: همیشه در ارتباط ماندن به طور منظم ورزش محدود کردن میزان coronavirus اخبار شما مصرف و تمرین اعمال تصادفی از مهربانی.

تبلیغات

“افراد مختلف با شرایط مختلف زندگی قطعا می تواند دچار انواع استرس و درجه پریشانی” او گفت:. “این عوامل استرس زا نیز می تواند آشکار متفاوت از فردی به فرد. برخی از افراد ممکن است تجربه کمی به هیچ شديد بهداشت روانی عواقب در حالی که دیگران ممکن است به تجربه علائم افسردگی و اضطراب یا استرس.”

مبارزه با آن مشکل تر ساخته شده است توسط این واقعیت قطعی وجود دارد پایان دادن به قرنطینه. اگر چه در کالیفرنیا اقامت در خانه منظور برنامه ریزی شده است به پایان می رسد, مارس 15 رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom گفت و بلند کردن آن را به احتمال زیاد خواهد شد به تدریج اتفاق می افتد و به دولت بستگی دارد جلسه معیارهای خاص از جمله در دسترس بودن تست و بیمارستان ظرفیت — همه چیز خارج از ما فردی کنترل.

“گاهی اوقات من از نوع am نومید در عدم قطعیت در اطراف آن گفت: ملیسا Whitson استاد و هماهنگ کننده جامعه برنامه روانشناسی در دانشگاه نیوهیون. “اگر من می دانستم که آن را به یک مقدار مشخصی از زمان من می خواهم مانند همه حق من فقط به قدرت از طریق. اما ما نمی دانیم که چه مدت آن را برای رفتن به.”

Whitson گفت: برخی از چیزهایی که او را به دیدن در زمان بحران یادآوری او را از آنچه او را در دیده مردم برخورد با اختلال استرس پس از سانحه.

تبلیغات

“آنچه ما در مورد تروما است علائم مرتبط با آن تمایل به بدتر زمانی که ما احساس نا امید کننده است. و هنگامی که ما احساس می کنیم لازم نیست که کنترل بیش از هر چیزی,” او گفت:. “این قطعا آشنایی خود را به این وضعیت است.

“و پس از آن نیز وجود دارد این غم و اندوه,” او اضافه شده است. “عزادار زندگی است که ما تا به حال عزادار بودن قادر به انجام کارهایی است که ما به طور معمول قادر خواهد بود به انجام.”

که غم و اندوه در بخش منجر شده است معترضان در بیش از دو دوجین ایالت از جمله کالیفرنیا به تماس برای پایان دادن به اقامت در خانه سفارشات یک حرکت کارشناسان بهداشت می گویند می تواند جرقه موج دیگری از coronavirus عفونت و مرگ و میر.

“آنها که بسیار واکنش زیرا آنها نمی دانند چه چیز دیگری را انجام دهد. اما از دیدگاه روانشناختی آن را از ترس زیرا آنها احساس خارج از کنترل” برادلی-Windell گفت.

تبلیغات

مالی و ناامنی را به تمام کسانی که مسائل — جداسازی, خستگی, عدم اطمینان و ترس بدتر است. با بیش از 20 میلیون آمریکایی تشکیل پرونده برای مزایای بیکاری در آخرین پنج هفته و خطوط خارج از بانک های مواد غذایی در حال رشد روزانه که چیزی که حل نمی شود به سادگی با اجازه دادن به مردم برای خروج از خانه.

“این بحران کنونی واقعا برجسته یک ضعف عمده در جامعه ما: که این خطر عظیم طبقه از مردم را به مبارزه اگر درآمد خود را متوقف می شود برای چند ماه” Siegel گفت. “ما نباید در یک وضعیت که در آن ما نمی تواند پاسخ به یک بحران پزشکی بدون مردم از دست دادن توانایی خود را برای خرید مواد غذایی و سرپناه.

“در L. A. افرادی که لازم نیست مواد غذایی و سرپناه نسبت به هنجار شده است.”

پس از سالها جستجو ناموفق برای راه هایی برای بیرون کردن مردم از خیابان COVID-19 بحران ارائه کرده است یک راه حل با شهرستان لیزینگ بیش از 2000 اتاق های هتل ها و جستجو برای 13,000 بیشتر به افراد بی خانمان محل خود را که در آن به پناهگاه.

تبلیغات

“که در آن پوشش نقره ای?” Siegel خواسته از این بیماری همه گیر. “اگر ما می تواند بیرون آمدن از این با یک ذهنیت است که می گوید: یک دسته از ما می تواند یک کمی کمتر غنی به طوری که یک تن از ما می تواند یک کمی کمتر فقیر, آن را تقریبا به COVID به ارزش آن است.”

tinyurlis.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>