است Newsom, راست? می تواند کالیفرنیا دیدن 25.5 میلیون coronavirus موارد در دو ماه ؟

روز چهارشنبه در نامه ای درخواست رئیس جمهور تهمت برای کمک به حمل رمان coronavirus رژیم صهیونیستی است. گاوین New

توسط MINERALNEWS در 2 فروردین 1399

روز چهارشنبه در نامه ای درخواست رئیس جمهور تهمت برای کمک به حمل رمان coronavirus رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom ساخته شده شگفت انگیز پیش بینی: بیش از نیمی از کالیفرنیا می تواند آلوده با حرکت سریع بیماری در دو ماه دوره است.

که خواهد بود 25.5 میلیون نفر با پتانسیل برای بیش از 5 میلیون — 20% — نیاز به بستری شدن در بیمارستان. دولت در تلاش است تا به ایجاد ظرفیت در آن بیمارستان به حدود 100.000 تخت.

هم پتانسیل تعداد بیماران نگران کننده است با توجه به این ظرفیت برای کمک به آنها.

اما آن را دقیق ؟

تبلیغات

ایالتی کنت بهداشت عمومی استاد تارا اسمیت گفت که "بعید است" میلیون ها نفر از عفونت خواهد رسید تا به سرعت با محدودیت های اجتماعی در محل.

UC برکلی آمار متخصص نیکلاس Jewell شده است که پس از پیشرفت ویروس پس از آن آمار ایالات متحده در سواحل گفت آن است که "امیدوارم درست است که ما نمی خواهد که حتی در پایان وقتی همه این است که بیش از در کالیفرنیا است."

و علامت Ghaly کالیفرنیا از بهداشت و خدمات انسانی, توافق دولت تعداد به احتمال زیاد از رده خارج و خاموش.

به 25.5 میلیون عفونت "خواهد بود اگر ما انجام شد هیچ چیز و اجازه آن را به ما رخ می دهد" Ghaly گفت: جمعه و او را به حساب نمی اجتماعی فاصله و دیگر اقدامات محدود کننده در محل قرار داده در روزهای اخیر به سرعت گسترش coronavirus.

تبلیغات

پس چرا قرار بدترین سناریو?

Ghaly گفت: تعداد ایجاد شده با استفاده از داده های خاص به کالیفرنیا: چگونه این ویروس از طریق حرکت مکان از جمله سانتا کلارا شهرستان سان ماتئو و ساکرامنتو است. آن نیز ساخته شده است دانش دولت یاد گرفته توسط بازگرداندن مسافران کشتی کروز دیپلمات ها و دیگران در معرض این ویروس قرار می گیرد و در تحت نظارت قرنطينه.

یک اندازه گیری از کارشناسان استفاده برای ارزیابی چگونه به سرعت یک بیماری در حال گسترش است به دنبال در چگونه سریع تعداد موارد دو برابر است. دیگر آن طول می کشد برای موارد به دو برابر بهتر عفونت است که موجود است.

Ghaly گفت: دولت در ابتدا مدل خود را پیش بینی با فرض coronavirus عفونت را دو برابر هر هفت روز است. او گفت: آن است که دو برابر تقریبا هر چهار روز در کالیفرنیا -- گسترش سریع در تاریخ همتراز با کشورهای با بدترین شیوع بیماری و پس از آن قریب به اتفاق از بیمارستان.

اما حتی این تعداد است مشکوک.

کارشناسان معتقدند در یک واقعیت: ایالات متحده فاقد اطلاعات کافی را قابل پیش بینی از آنجا که مقامات باید انجام پس آزمون چند دلیل به آبشار از مشکلات است. کارشناسان هیچ راه قطعی دانستن چگونه بسیاری از مردم در ایالات متحده آمریکا تا به حال یک مورد خفیف ویروس اما هرگز تشخیص داده شده بودند به اشتباه تشخیص داده شده و یا در حال انکوبه آن را در حال حاضر.

هر مدل شامل حدس و گمان از آنجا که بدحال ترین و ممتاز شده اند قادر به دسترسی به آزمون skewing درک درستی از چگونه گسترده آن است.

تبلیغات

"بخشی از این چالش از همه این است که واقعا به دریافت این گزارش که آلوده است, شما نیاز به گسترده ای در مقیاس تست" Ghaly گفت.

از بعد از ظهر جمعه شهرستان کالیفرنیا گزارش شده بود 1,195 موارد مثبت و مرگ و میر 23. اما از روز شنبه تنها 12,600 مردم در دولت شده بود آزمایش و آزمایشگاه شدند و گزارش کارهای عقب افتاده و کمبود منابع.

Newsom خواسته است دولت فدرال برای کمک به به دست آوردن اقلام اساسی مانند سواب استفاده می شود برای نمونه برداری برای آزمون و جمعه خصوصی labs در حال اجرا آزمایش خواسته برای 5 میلیارد دلار برای رسیدگی کند.

"در حال حاضر ما با استفاده از علم" گفت: جان Ioannidis یک استنفورد اپیدمیولوژی. "ما فقط با استفاده از ترس و وحشت و گزارش های موردی."

Ioannidis خواستار تست وضعیت یک "شواهد شکست مفتضحانه" که در سمت چپ کالیفرنیا و کشور با چند گزینه برای محافظت از جان غیر از دور ماندن از انسان دیگر است.

به منظور درک چگونه گسترده این ویروس گفت: Ioannidis تست باید رخ می دهد برای جمعیت در مقیاس بزرگ است. او فکر می کند که تعداد محدودی از آزمون در حال حاضر در دسترس باید با توجه به یک نمونه تصادفی از جمعیت است. مانند یک عکس فوری رویکرد می تواند سریع و دقیق در چه محدوده ویروس, واقعا, او گفت:.

اما تا زمانی که این تست وضعیت ثابت است Ioannidis و دیگران گفت: بهترین حدس و اقدامات شدید باقی خواهد ماند هنجار.

تبلیغات

"این است که 21st century science," او گفت:.

عضویت در خبرنامه

دریافت رایگان ما Coronavirus امروز عضویت در خبرنامه

برای ثبت نام در, آخرین اخبار و بهترین داستان های و معنی آنها را برای شما به همراه پاسخ به پرسش های شما.

شما گاهی اوقات ممکن است دریافت محتوای تبلیغاتی از لس آنجلس تایمز.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب