داعش, شورش در شرق سوریه زندان فرار

بیروت - وزیر امور خارجه همچنین در داخل در یک زندان در شمال شرقی سوریه, کشتی کنترل از نگهبانان در یک طبقه کامل

توسط MINERALNEWS در 11 فروردین 1399

بیروت - وزیر امور خارجه همچنین در داخل در یک زندان در شمال شرقی سوریه, کشتی کنترل از نگهبانان در یک طبقه کامل در این مرکز در حالی که تعدادی از زندانیان موفق به فرار به سوریه کردی رسمی روز یکشنبه گفت.

مصطفی بالی سخنگوی کردستان به رهبری سوریه نیروهای دموکراتیک گفت ضد تروریسم نیروهای مشغول به کار بودند به دست آوردن مجدد کنترل از زندان در شرق Hassakeh استان اضافه کرد که بیشتر نیروهای خود را در راه.

زندان خانه های خارجی است که شبه نظامیان. معلوم نیست چه ملیت برگزار شد وجود دارد.

ایالات متحده و ائتلاف به رهبری گفت که کمک به SDF با نظارت هوایی به عنوان آنها سرکوب شورش. ائتلاف گفت: در یک صدای جیر جیر که از این مرکز دارای سطح پایین است اعضای. ائتلاف گفت: نیروهای خود را نمی کارکنان هر بازداشتگاه در سوریه است.

بالی نمی گویند که چگونه بسیاری از است داعش فرار کرد. او گفت: تظاهر کنندگان در کنترل کامل از زمین طبقه از زندان و شکست و حذف زندان را درب داخلی است. ضد ترور چمباتمه زدن در حال تلاش برای بازگرداندن آرامش, او گفت:.

شمال پرس آژانس یک پلت فرم رسانه های فعال در کردستان-اداره مناطق گفت: حداقل چهار داعش فرار به نقل از یک مقام امنیتی در داخل زندان می دانم به عنوان Geweran.

یک ناشناس و نقاب از اعضای ضد تروریسم زور به خبرنگاران گفت: در Hassakeh اواخر یکشنبه که زندانیان شکست دیوار بین سلول های خود را در حالی که برخی موفق به سر و صدا یک دیوار که منجر به خارج را قادر می سازد آنها را به فرار. او گفت: این تعداد هنوز مشخص نیست.

کردی مقامات اجرای بیش از دو دوجین بازداشت امکانات پراکنده در اطراف شمال شرقی سوریه مورد برگزاری 10,000 مبارزان. در میان بازداشت شدگان هستند برخی از 2000 نفر از اتباع خارجی از جمله حدود 800 اروپایی ها. کردستان به رهبری نیروهای مورد حمایت ایالات متحده و ائتلاف به رهبری آمریکا اعلام کرد یک نظامی پیروزی برابر است سال گذشته پس از تصرف کنترل از آخرین بریدن از زمین شبه نظامیان کنترل می شود در جنوب شرقی سوریه است.

از آنجا که کردی مقامات خواسته اند کشورها برای بازگرداندن اتباع خود گفت: نگه داشتن هزاران نفر از بازداشت شدگان در کهنه امکانات قرار دادن فشار بر روی نیروهای خود را.

خانواده ها از داعش و حامیان آمد که از آخرین قلمرو کنترل شده توسط گروه نیز holed در اردوگاه های اطراف مناطق تحت کنترل کردها— بزرگترین مسکن نزدیک به 70,000 زنان و کودکان بسیاری از آنها خارجی است.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه رایگان به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق ایمیل خود

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن