بی نظمی در COVID گزارش قرارداد فرایند جایزه را افزایش می دهد سوال جدید

بزرگنمایی این تصویر یک NPR بررسی کرده است شناسایی شده غیر معمول تصمیم گیری در اطراف این روند که منجر

توسط MINERALNEWS در 9 مرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

یک NPR بررسی کرده است شناسایی شده غیر معمول تصمیم گیری در اطراف این روند که منجر به پیتسبورگ شرکت برنده قرارداد به جمع آوری COVID-19 داده به جای مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری. smartboy10/دیجیتال چشم انداز بردار/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
smartboy10/دیجیتال چشم انداز بردار/گتی ایماژ

یک NPR مورد بررسی بی نظمی های موجود در این فرآیند که مغلوب ساختن پیشی جستن دولت اعطا چند میلیون دلار قرارداد برای یک پیتسبورگ شرکت برای جمع آوری اطلاعات کلیدی در مورد Covid-19 از این کشور در بیمارستان.

قرارداد است که در مرکز جنجال بر دولت تصمیم به حرکت می کند که داده های گزارش عملکرد از مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری — است که به دنبال عفونت اطلاعات برای طیف وسیعی از بیماری ها به صورت سال به وزارت بهداشت و خدمات انسانی.

TeleTracking فن آوری های این شرکت که برنده قرارداد به طور سنتی با تمرکز بر ایجاد نرم افزار برای بیمارستان ها برای پیگیری وضعیت بیمار. و سوال وجود دارد در مورد چگونه آن را به مسئول جمع آوری داده ها در میان یک بیماری همه گیر.

در میان یافته های NPR تحقیقات:

  • وزارت بهداشت و خدمات انسانی در ابتدا مشخص قرارداد با TeleTracking به عنوان یک هیچ-پیشنهاد قرارداد. وقتی پرسیده شد که در مورد HHS گفت: وجود یک "برنامه نویسی خطا" و این که این قرارداد در واقع رقابتی پیشنهاد.
  • روند که HHS عقد قرارداد است که به طور معمول استفاده می شود برای نوآورانه تحقیقات علمی و نه ساختمان دولت پایگاه داده.
  • HHS تا به حال به طور مستقیم در تلفن شرکت مورد قرارداد به گفته یک سخنگوی شرکت.
  • TeleTracking مدیر عامل شرکت مایکل Zamagias لینک بود به نیویورک املاک و مستغلات در جهان و به ویژه در یک شرکت که تامین مالی میلیاردها دلار در پروژه های با مغلوب ساختن پیشی جستن سازمان است.

یک تغییر ناگهانی در طول همه گیر

زمانی که وزارت بهداشت و خدمات انسانی که نظارت CDC ارسال بخشنامه به ملت بيمارستان در مارس اعلام کرد این امر می تواند با استفاده از TeleTracking به عنوان یک گزینه به جمع آوری COVID اطلاعات کری کرول نمی دهد آن فکر دوم.

آن را فقط به نظر می رسید مانند یک فرم بیمارستان ها ممکن است نیاز به پر کردن.

کرول است که با بیمارستان تگزاس انجمن خودداری کردند و تنها پس از HHS به طور ناگهانی در ماه ژوئیه اعلام کرد که بیمارستان های دیگر می تواند گزارش COVID داده ها از طریق CDC اما به جای آن نیاز خواهد بود برای انجام این کار از طریق HHS-TeleTracking سیستم و یا دولت خود را سلامت بخش است.

این نوع از اطلاعات است که از نزدیک به تماشای پس از شیوع بیماری همه گیر: از تخت به تجهیزات حفاظت شخصی (PPE) به دقیق اطلاعات دموگرافيک بر مشکوک و تایید COVID بیماران.

"تا زمانی که سوئیچ ما گزارش حدود 70 عناصر و ما در حال حاضر در 129," کرول گفت: پیمایش از طریق پنج-صفحه لیستی از اطلاعات در حال حاضر مورد نیاز است. "منظورم این است که به وضوح ما در وسط یک بیماری همه گیر درست است ؟ منظورم این نیست که این نوع از مسائل شما سعی می کنید برای انجام این کار در وسط یک بیماری همه گیر."

بیمارستان ها تنها با توجه به روز شروع به ارسال این اطلاعات به TeleTracking. این HHS توضیح داد: تغییر ناگهانی با این ادعا پایگاه داده جدید را ساده جمع آوری اطلاعات و کمک در تخصیص درمانی دارویی مانند remdesivir.

اما هزاران نفر از بیمارستان استفاده کرده CDC سیستم برای سال گزارش کنترل عفونت داده است. پس از آن پرسش: چرا تغییر ؟ چرا در حال حاضر ؟

CDC شده است ردیابی این اعداد برای برخی از 15 سال است. و در حالی که آن سیستم کامل نیست — آن نیاز به تمام اطلاعات به صورت دستی وارد و برای مثال مشخص نیست که چرا دولت در حال حاضر در زیر آب با گسترش COVID نیست تصمیم بگیرید به جای آن به سرهم بندی کردن با سیستم های موجود.

Robert R. Redfield های CDC مدیر گفت: به دلیل HHS انتخاب TeleTracking شد به دلیل آن ارائه شده "سریع راه هایی برای به روز رسانی این نوع از اطلاعات است که ما در حال جمع آوری" است که آن را "کاهش گزارش بار" هیچ کدام, با توجه به تقلید از کرول تجربه در سراسر کشور به نظر می رسد اتفاق می افتد.

این TeleTracking نرم افزار برای مثال نیاز به تمام اطلاعات را در فشار به صورت دستی درست مانند CDC یک بار انجام داد.

بزرگنمایی این تصویر

CDC مدیر دکتر رابرت Redfield, راست, گوش, به عنوان رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن صحبت می کند در طول یک تور از CDC در آتلانتا در تاریخ 6 مارس سال 2020 است. جیم واتسون/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جیم واتسون/خبرگزاری گتی ایماژ

یک HHS سخنگو گفت که COVID پاسخ مورد نیاز است که آنها به سرعت حرکت می کند به پیاده سازی یک سیستم جدید "حتی زمانی که زمان بیشتر ممکن است مورد نظر است. ما اذعان دارند که بیمارستان داده نشده قابل توجهی منجر به زمان برای آماده شدن برای این تغییرات است."

TeleTracking روابط به ناروا سازمان سرمایه داران

مدیر عامل شرکت مایکل Zamagias آمد از بخش املاک و مستغلات. او تاسیس Zamagias خواص املاک و مستغلات سرمایه گذاری و توسعه شرکت در پیتسبورگ در سال 1987.

این شرکت در ادامه به توسعه یاد ساختمان های اداری مراکز خرید و مراکز در پیتسبورگ و ویرجینیا و موفقیت آن کمک کرد Zamagias تبدیل به یک ثابت در خارج پیتسبورگ و به ویژه در نیویورک املاک و مستغلات ،

Zamagias است دیرین حزب جمهوری خواه کمک کننده و جامعه نیکوکار دادن سخاوتمندانه به پیتسبورگ مدارس و برنامه های جوانان.

یکی از افراد جوان که به Zamagias برای مشاوره و وکیل بود نیویورکر به نام نیل کوپر هر چند او به سختی جدید به کسب و کار و یا املاک و مستغلات. Zamagias شد جوان کوپر مربی. او به کوپر کارآموزی.

نیل پدر, Howard بود به نام شریک در منهتن شرکت به نام کوپر-هوروویتس یکی از بزرگترین خصوصی برگزار شد املاک و مستغلات بدهی و حقوق صاحبان سهام شرکت ها در کشور است.

"کوپر انجام کسب و کار با مایکل در اواخر 1980s" نیل کوپر گفت NPR با اشاره به پدر خود شرکت. "من نمی دانم اگر ما تا کنون انجام معاملات بزرگ با او را زد در همان دایره است. من آموخته زیادی از مایکل. او بود که همیشه یک یا دو گام جلوتر از پسر بعدی."

کوپر-هوروویتس دسته بدهی و حقوق صاحبان سهام در تمام کلاس های املاک و مستغلات و متخصص در صنعت مهمان نوازی.

و در آن رگ آن میلیاردها دلار از کار با مغلوب ساختن پیشی جستن سازمان در پروژه های مانند Trump International Hotel & Tower در شیکاگو است.

"من نمی رسیدگی به تهمت حساب میشه اما من در جلسات با مغلوب ساختن پیشی جستن" کوپر گفت. "ما تن از کسب و کار با او میلیاردها دلار از کسب و کار است."

و با وجود پیشنهادات دیگر از یک رابطه نزدیک بین کوپر-هوروویتس و Trumps.

Ivanka Trump با حضور نسبتا معروف حزب تعطیلات این شرکت دارای در نیویورک هر سال است. این شرکت با توجه به پایه مغلوب ساختن پیشی جستن. و ریچارد هوروویتس یکی از شرکت اصول و اعتبار با کمک اتصال تهمت سازمان با دویچه بانک آلمان و بانک است که تامین مالی بیش از 2 میلیارد دلار در مغلوب ساختن پیشی جستن پروژه بیش از دو دهه گذشته.

بزرگنمایی این تصویر

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن مرکز بهداشت و خدمات انسانی, منشی, Alex آذر چپ و Ivanka Trump, راست, راه رفتن با هم در جنوب چمن کاخ سفید در 30 مه 2018. الیور Contreras-استخر/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
الیور Contreras-استخر/گتی ایماژ

وجود دارد هیچ مدرکی وجود ندارد که این روابط حرفه ای هستند چرا Zamagias و TeleTracking دریافت چند میلیون دلار قرارداد. از طریق یک سخنگوی Zamagias گفت که او تا به حال به هر کسی صحبت در کوپر-هوروویتس در سال و شرکت خود را در تماس با آمد دولت را از طریق HHS.

اما کنگره محققان در حال حاضر مشتاق به پیدا کردن در صورتی که ارتباط به نحوی نقش داشته است.

کاخ سفید نیست پاسخ به سوال در مورد اینکه آیا آن را دخیل در اعطای TeleTracking قرارداد و یا اینکه آیا کاخ سفید ستاد تا به حال هر گونه ارتباط با Zamagias.

غیر معمول پیمانکاری فرآیند منجر به چند میلیون دلار TeleTracking معامله

در ابتدا وجود دارد سردرگمی در مورد راه HHS عقد قرارداد به TeleTracking. سوابق در ابتدا نمایش داده می شود آن را به عنوان تنها منبع-قرارداد — اساسا هیچ پیشنهاد معامله است.

اما پس از گزارش تحقیق و جنجال بر اجباری شیفت به TeleTracking سیستم HHS گفت که وجود داشته است "برنامه نویسی خطا" است که آن را تا به حال در واقع اعطا شده است پس از یک فرایند رقابتی.

"این TeleTracking قرارداد بخشی از یک رقابتی درخواست روند و نه تنها منبع" یک HHS سخنگوی گفت. "یکی از وب سایت هایی که آهنگ های هزینه های دولت فدرال شامل خطا است که به اشتباه در طبقه بندی این جایزه به عنوان تنها منبع. که برنامه نویسی خطا است که اصلاح شود."

که فرایند رقابتی HHS گفت: شناخته شده به عنوان گسترده ای به آژانس اعلام.

BAAs اساسا تماس استراحتی به بخش خصوصی برای ارائه راه حل های نوآورانه برای مشکلات کلی که در آن ساده ساده راه حل های ممکن است در دسترس خواهد بود — آن را به معنی این نیست برای چیزی شبیه به یک پایگاه داده دولت است که جایگزین موجود CDC تابع.

استاندارد قرارداد دولت که معمولا در وضع یک سری از نیازهای خاص یا مشخصات. نه چندان با BAAs. طبیعت خود آنها کمتر رقابتی نسبت به سایر انواع دولت متعاهد فرآیندهای چرا که آنها ممکن است ایجاد آرایه ای از راه حل هایی که ممکن است لزوما قابل مقایسه است.

در یک بیانیه یک HHS سخنگو گفت که بع یک "مشترک ساز و... برای زمینه های تحقیقاتی مورد علاقه" و اظهار داشت که سیستم بهداشت و درمان ظرفیت سیستم ردیابی قبلا استفاده شده توسط CDC بود "مملو از چالش است."

HHS گفته است که شش شرکت پیشنهاد برای قرارداد اما کاهش به می گویند که آنها چه کسانی بودند و یا انتشار این ارزیابی که در این بخش انجام داده اند قبل از اعطای قرارداد به TeleTracking.

بزرگنمایی این تصویر

وزارت بهداشت و خدمات انسانی ساختمان نشان داده شده است که در واشنگتن دی سی در جولای 21, 2007. Saul لوئب/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Saul لوئب/خبرگزاری گتی ایماژ

"فدرال کسب و مقررات و اساسنامه منع ما از ارائه اطلاعات در مورد سایر ارسالی" یک HHS سخنگوی گفت. این سخنگو افزود که بع منتشر شد در ماه اوت سال 2019 و اینکه آژانس ترویج آن در رسانه های اجتماعی در خبرنامه و ایمیل.

اما NPR رسیده به بیش از 20 TeleTracking به رقبا در زمینه بیمارستان مدیریت گردش کار و کنترل عفونت داده و قادر به پیدا کردن یک شرکت است که آن را گفت تا به حال پیشنهاد در این قرارداد.

یکی از عمده شرکت NPR گفت که آن را تا به حال حتی شنیده ام در مورد HHS اعلام.

وجود دارد یکی دیگر از چین و چروک در اینجا. یک سخنگوی Zamagias NPR گفت که HHS رسیده به این شرکت به طور مستقیم از طریق تلفن — چون می دانستم که این شرکت از آن طوفان و حوادث کار.

معلوم نیست که این تماس تلفنی ساخته شده است.

کنگره محققان پروب HHS و TeleTracking

کل فرایند است که توسط آن TeleTracking قرارداد حملات ویرجینیا چهار نعل ارشد اخلاق مشاور در شهروندان برای مسئولیت و اخلاق در واشنگتن به عنوان خارج از عادی.

آن را فقط با استفاده از BAA. آن است که HHS "در حال حاضر نیاز به 6,000 بیمارستان به وارد کردن این اطلاعات" در آنچه به نظر می رسد مانند نرم افزار اختصاصی که دولت فدرال ممکن است نیاز به پرداخت در آینده چهار نعل گفت: زمان قرارداد به پایان می رسد در ماه سپتامبر. این Zamagias سخنگوی NPR گفت که TeleTracking امید برای تمدید قرارداد — و به طور بالقوه به معنی میلیون ها دلار بیشتر در آینده است.

"ما پیش بینی نیاز به ادامه این قرارداد" یک HHS سخنگوی گفت.

کنگره نیز به دنبال بی نظمی در فرایند قرارداد و تصمیم به تغییر جمع آوری داده ها از سی دی به HHS. سناتور. پتی موری برجسته دموکرات در مراقبت های بهداشتی برای اولین بار مطرح شده سوال در مورد HHS قرارداد در اوایل ماه ژوئن است.

بزرگنمایی این تصویر

خانه اکثریت شلاق تشکر. جیمز Clyburn D-S. C. راه اندازی کرده است رسیدگی به TeleTracking و مدیر عامل شرکت. او و کمیته نظارت او صندلی می خواهید برای درک بهتر این شرکت فرود $10.2 میلیون دلار قرارداد برای ساخت یک COVID-19 پایگاه داده. درو Angerer/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
درو Angerer/گتی ایماژ

و تشکر. جیمز Clyburn که صندلی های کنگره کمیته فرعی نظارت بر coronavirus بحران و خانه نظارت رئیس کمیته کارولین Maloney هر دو خواستار پاسخ در مورد آنچه اتفاق افتاده است.

در حالی که این سوالات در ابتدا با تمرکز بر HHS, Clyburn با ارسال نامه ای به Zamagias شنبه درخواست اطلاعات در قرارداد ایمیل ها و ارتباطات رد و بدل شده با HHS در تلاش برای درک چگونگی TeleTracking آمد به زمین $10.2 میلیون دلار در شش ماه قرارداد در وسط یک بیماری همه گیر.

"خود شرکت قبلا اعطا شده است یک تعداد انگشت شماری از عقد قرارداد با گروه جانبازان, امور, اما قرارداد خود را با HHS است که نزدیک به بیست برابر بزرگتر از همه از خود قبلی فدرال قرارداد ترکیب" Clyburn نوشت: در نامه خود به Zamagias.

NPR باربارا ون Woerkom کمک گزارش به این داستان.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب