ایران رویکرد ونزوئلا هیچ کس نمیتواند ما را تهدید

کاراکاس, ونزوئلا - اولین پنج تانکر حاوی بنزین ارسال شده از ایران با نزدیک شدن به آبهای ونزوئلا اواخر روز شنبه

توسط MINERALNEWS در 4 خرداد 1399

کاراکاس, ونزوئلا - اولین پنج تانکر حاوی بنزین ارسال شده از ایران با نزدیک شدن به آبهای ونزوئلا اواخر روز شنبه انتظار می رود به طور موقت به سهولت جنوب آمریکا کشور بحران سوخت در حالی که هجوم تهمت دولت تحریم ایالات متحده دشمنان.

تانکر نفت ثروت مواجه می شوند هیچ فوری نشانه هایی از دخالت ایالات متحده به عنوان آن کاسته طریق آبهای کارائیب به سمت سواحل ونزوئلا و ونزوئلا مقامات جشن ورود.

"ایران و ونزوئلا همواره در پشتیبانی از یکدیگر در زمان دشواری" وزیر امور خارجه ونزوئلا Jorge Arreaza توییتی. "امروز برای اولین بار کشتی با بنزین می رسد برای مردم ما است."

تانکر و چهار پشت آن شد و به پایان رساندن یک دریاهای آزاد سفر میان رو به رشد روابط ایران و ونزوئلا که هر دو در واشنگتن می گوید حکومت توسط رژیم های سرکوبگر.

اهل Dallen سر از Miami-بر اساس شرکت سرمایه گذاری کاراکاس بازارهای سرمایه تایید ثروت را محل سکونت با استفاده از کشتی ردیابی فن آوری است.

ونزوئلا نشسته است در بالای بزرگترین ذخایر نفت اما باید واردات بنزین به دلیل تولید سقوط کرده است در دو دهه گذشته است. منتقدان سرزنش فساد و سوء مدیریت توسط دولت سوسیالیستی در میان یک بحران اقتصادی است که منجر به مهاجرت بزرگ توسط ونزوئلا به دنبال فرار از فقر و کمبود کالاهای اساسی و جرم و جنایت.

ایران تانکر نگه آنچه تحلیلگران برآورد می شود به اندازه کافی بنزین برای تامین ونزوئلا برای دو تا سه هفته.

عمیق و بنزین و کمبود گرفتار شده اند ونزوئلا برای سال هر چند مشکل بود و تا همین اواخر تا حد زیادی در امان پایتخت کاراکاس بزرگترین جمعیت مرکز سیاسی و صندلی.

رانندگان باید منتظر روز در خطوط است که مار را از طریق محله را پر کنید تا با دولت-یارانه بنزین است که هزینه های کمتر از یک پنی برای یک تانک. ثروتمند رانندگان با دلار ایالات متحده به نوبه خود به بازار سیاه که در آن هزینه های گاز تا 12 دلار یک گالن. که یک ثروت کوچک در ونزوئلا که در آن حداقل دستمزد ماهانه برابر کمتر از $5.

ایالات متحده را متهم به ایران و دیگر کشورهای propping تا رئیس جمهور ونزوئلا نیکولاس مادورو. آن را در میان نزدیک به 60 سازمان ملل که در سوریه در ژوئن Guaidó به عنوان ونزوئلا را رئيس جمهور مشروع رقیب که مادورو نامشروع برنده انتخابات 2018 که ممنوع خود را محبوب ترین مخالفان.

در یک رابطه جدید بین کاراکاس و تهران اخیرا نیز پرواز محموله از یک کلید شیمیایی مورد نیاز برای کمک به پرش شروع ونزوئلا نفت پالایشگاه و تولید بنزین است.

مقامات ایالات متحده اعلام کرده بود هیچ برنامه ای به تلاش برای رهگیری ایران تانکر. اما برگ برنده دولت افزایش فشار در ونزوئلا به تازگی ارائه شده 15 میلیون دلار جایزه برای دستگیری او پس از ایالات متحده دادگاه مجرم شناخته و او را به عنوان یک narcotrafficker.

آمریکا نیز به تازگی مستقر زور از کشتی ها از جمله ناوشکن نیروی دریایی و کشتی های جنگی به گشت کارائیب در آنچه که مقامات ایالات متحده تماس مواد مخدر ممنوعیت ماموریت. به مادورو دولت در نظر آن را یک تهدید مستقیم.

مادورو نگه می دارد به قدرت با حمایت از ونزوئلا نظامی و متحدان بین المللی خود را نیز از جمله کوبا و روسیه و چین است. آمریکا می گوید این کشور در "مشغول بدگویی فعالیت و دخالت" در سراسر جهان است.

"ما نمی خواهد پایبند حمایت خود را از نامشروع و استبدادی رژیم Nicolás Maduro" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: دولت در بیانیه ای با استناد به آن "حداکثر فشار" علیه رهبر سوسیالیست. "ادامه خواهد داد تا زمانی که مادورو را نگه دارید در ونزوئلا به پایان رسیده است."

یک مبارز به نظر می رسد مادورو در تلویزیون دولتی روز جلوتر از کشتی مهاجران تعهد دشوار پاسخ به هر ایالات متحده علیه ایران تانکر. او نشان داد تصاویر از سربازان شلیک ضد هوایی موشک های خطی در سراسر کارائیب.

"آنها می خواهند به بردگی ما" مادورو گفت: پنج شنبه. "اگر شما می خواهید صلح و شما باید آماده به دفاع از آن است."

مادورو وزیر دفاع ولادیمیر Padrino لوپز گفت: ونزوئلا نیروهای مسلح را خوش آمدید پنج ایرانی تانکرهای همراهی آنها را با کشتی و هواپیما از طریق این کشور دریایی منطقه و به پورت.

اریک Farnsworth, معاون رئيس جمهور از شورای آمریکا و آمریکا و جامعه مرکز تحقیقات گفت: او انتظار ندارد ایران می خواهد علیه ایران تانکر. این عمل می تواند به راحتی بیش از حد تشدید می شود گفت: به خصوص در خلیج فارس که در آن ایران می تواند مقابله به مثل در برابر آمریکا کشتی.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

"(که) امر دلیلی تضعیف روایت است که ونزوئلا با بزرگترین در جهان اثبات شده نفت عرضه شده برای واردات بنزین از ایران, از همه جا, چرا که آنها تبدیل شده اند از جمله بین المللی pariah," فرانس وورس گفت. "اگر آنها نمی, کاراکاس مدعی یک پیروزی بزرگ برای پدری و تلاش می کند برای به تصویر کشیدن ایالات متحده آمریکا به عنوان ناتوان."

___

اسکات اسمیت در توییتر: @ScottSmithAP



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب