ایران فلسطين حکم اعدام برای مرد متهم به اسرار هسته ای به سازمان سیا

بزرگنمایی این تصویر ایران سخنگوی قوه قضائیه غلامحسین اسماعیلی می گوید که یک مرد ایرانی به نام امیر R

توسط MINERALNEWS در 15 بهمن 1398
بزرگنمایی این تصویر

ایران سخنگوی قوه قضائیه غلامحسین اسماعیلی می گوید که یک مرد ایرانی به نام امیر Rahimpour اجرا خواهد شد برای جاسوسی از طرف سازمان سیا و حکم و انجام خواهد شد به زودی. حامد Ataei/Mizan خبرگزاری طریق AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
حامد Ataei/Mizan خبرگزاری طریق AP

به روز شده در 11 a. m. ET

ایران در دیوان عالی کشور تأیید کرده است حکم اعدام برای یک مرد متهم از دادن اسرار در مورد این کشور از برنامه هسته ای خود به سازمان سیا یک سخنگوی دولت این کشور اعلام کرد.

"امیر Rahimpour که به جاسوسی برای سیا و دریافت مقدار زیادی از پول و اقدام به ارائه اطلاعاتی ایالات متحده خدمات با بخشی از ایران اطلاعات بود محاکمه و محکوم شده اند به مرگ" سخنگوی قوه قضائیه غلامحسین Esmayeeli گفت: در یک کنفرانس خبری در تهران با توجه ایران به خبرنگار مهر.

Esmayeeli گفت: حکم انجام خواهد شد "به زودی" اما ارائه یک تاریخ دقیق و یا هر گونه اطلاعات دیگر.

"این اولین ایرانی حکم اعدام برای جاسوسی به نمایندگی از امریکا در نزدیک به یک دهه" NPR پیتر کنیون گزارش از استانبول.

Rahimpour دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته مهندسی برق بوده و محبوس در زندان اوین پس حداقل در پاییز گذشته با توجه به مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران است. زندان بدنام است برای نگه داشتن زندانیان سیاسی از جمله واشنگتن پست و روزنامه نگار انقلاب است برگزار شد برای 544 روز.

اطلاعیه های عمومی است آخرین سالوو در ایران و اختلاف با ایالات متحده که ratcheted تا رئیس جمهور پس از مغلوب ساختن پیشی جستن رها شده بین المللی ایران و reimposed تحریم ها علیه ایران در سال 2018 است. ماه گذشته یک حمله هواپیماهای بدون سرنشین آمریکا کشته شدن یک سردار ایرانی و ایران انتقام با حملات موشکی علیه پایگاه های عراقی مسکن آمریکایی پرسنل.

ایران ساخته شده است متعدد ادعاهای ضد کودتا علیه ایالات متحده در سال های اخیر است.

در ماه آوریل گذشته وزیر اطلاعات محمود علوی خود را اعلام کرد آژانس مختل کرده بود سازمان سیا عملیات شناسایی 290 جاسوسان فعال در ایران و کشورهای دیگر است. او گفت: ایران به اشتراک گذاشته بود که اطلاعات با دیگر کشورها است. و در ماه ژوئن گذشته ایران گفت: آن را "منحل" یک شبکه جاسوسی سیا – ادعا می کنند که یک مقام آمریکایی را تکذیب کرد.

در ماه ژوئیه گذشته در ایران وزارت اطلاعات گفته است: بازداشت 17 ایرانیان آنها را متهم به جاسوسی برای آمریکا در پاسخ مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: اعلام شد "کاملا نادرست است."

در اعلام Rahimpour حکم اعدام ایران سخنگوی قوه قضائیه افزود که دو تن دیگر از ایرانیان نیز مجازات شده اند برای جاسوسی با توجه به رسمی خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران.

"آنها خود را از فعالیت های جاسوسی در قالب سازمان های خیریه; آنها محکوم به 10 سال حبس برای جاسوسی و دیگری پنج سال برای اقدام علیه امنیت" ایرنا گزارش.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن