ایران می گوید بدتر شدن شیوع بیماری می تواند گونه امکانات بهداشتی

دبی, امارات متحده عربی - بانک مرکزی امارات متحده عربی به آسمان خراش نکردم شهر دبی روز یکشنبه اعلام کرد که 27 م

توسط MINERALNEWS در 25 اسفند 1398

دبی, امارات متحده عربی - بانک مرکزی امارات متحده عربی به آسمان خراش نکردم شهر دبی روز یکشنبه اعلام کرد که 27 میلیارد دلار بسته محرک برای مقابله با اثرات اقتصادی از coronavirus بیماری همه گیر.

پول را به سمت حمایت از بانک های کشور و تنظیم مقررات محدودیت در وام کاسته خواهد شد.

سازمان ملل در سراسر خاورمیانه متعهد شده اند برای تحریک اقتصاد خود را به عنوان آنها آب و جهانی و همه گیر است که منجر به گسترده تعطیلی مدارس و لغو ورزشی و سایر حوادث و همچنین مستندات گسترده در برخی از سخت-آمار مناطق.

برای بسیاری از افراد جدید کروناویروس باعث تنها خفیف یا متوسط علائم مانند تب و سرفه. برای برخی به خصوص افراد مسن و افراد مبتلا به مشکلات بهداشتی موجود در آن می تواند باعث بیماری شدید از جمله ذات الریه.

بسیاری از مردم رنج می برند تنها خفيف علائم و بهبود در عرض چند هفته. اما این ویروس بسیار مسری است و می تواند توسط افراد با هیچ نشانه قابل رویت.

این ویروس به بیش از 100 کشور و آلوده بیش از 150 ، 000 نفر در سراسر جهان و کشته شدن بیش از 5700. ایران به بزرگترین شیوع در خاورمیانه با حدود 13,000 موارد و بیش از 600 مرگ و میر.

بیش از 70 ، 000 نفر در سراسر جهان به بهبود پس از آلوده شدن.

کشورهای سراسر خاورمیانه تحمیل کرده اند فراگیر محدودیت های مسافرتی لغو رویدادهای عمومی و در برخی موارد به نام غیر ضروری کسب و کار برای نزدیک برای هفته آینده.

دبی پارک و استراحتگاه اعلام کرد این امر می تواند بسته از طریق پایان ماه. آلاینده تفریحی پارک ساخته شده است در هزینه 3 میلیارد دلار از دست داده است صدها میلیون دلار از باز کردن.

ابوظبی پایتخت امارات متحده عربی خود را تعطیل, پارک های تفریحی و موزه ها از طریق پایان ماه از جمله موزه لوور ابوظبی.

کوچک نفت خیز کویت در ضمن تعطیل کردن مراکز سالن و آرایشگاه به سرعت گسترش ویروس. مقامات مجاز کافی شاپ را باز باقی می ماند اما گفت: بیش از پنج مشتریان می توانید انتظار در خط در یک زمان است و باید یک متر از هم جدا از یکدیگر است.

عربستان سعودی به طور جداگانه اعلام کرد خود را 13 میلیارد دلار طرح محرک اقتصادی.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق پستی ایمیل خود را.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن