جمهوری اسلامی ایران به عنوان اقتصادی تهمت عفونت ویروس ترس

تهران - ایران روز دوشنبه آغاز شد افتتاحیه بین شهری بزرگراه ها و عمده مراکز خرید برای تحریک آن تحریم-خفه اقتصاد

توسط MINERALNEWS در 1 اردیبهشت 1399

تهران - ایران روز دوشنبه آغاز شد افتتاحیه بین شهری بزرگراه ها و عمده مراکز خرید برای تحریک آن تحریم-خفه اقتصاد قمار است که آن را تحت کنترل در آورد آن شیوع کروناویروس — یکی از بدترین ها در جهان — حتی به عنوان برخی از ترس آن می تواند منجر به موج دوم از عفونت

فروشگاه از high-end مراکز به meandering کوچه های تهران تاریخی بازار بزرگ افتتاح شد درهای خود را هر چند دولت محدود ساعات کار خود را تا 6 بعد از ظهر و رستوران ها و سالن های ورزشی و دیگر مکان های بسته باقی می ماند اما.

هنوز هم وجود دارد طولانی سوالات بیش از ایران شیوع و ایمنی از کسانی که بازگشت به کار. رانندگان تاکسی تقسیم کرسی های خود را از مشتریان با پلاستیک محافظ و ماسک عینک دیده می شود همکاران بیمار و کشته شدن توسط ویروس و COVID-19 بیماری را باعث می شود.

"ما رانندگان تاکسی هستند که در بالاترین خطر از هر کس دیگری چون ما به طور مداوم در تماس با مردم" راننده تاکسی نعمتالله حسن زاده گفت. "با وجود که ما هیچ چاره ای جز به کار از آنجا که ما نمی توانیم به خواب در خانه و نه برای کار کردن با این قیمت بالا. ... من یک مستاجر و نیاز به پول برای پرداخت اجاره ماهانه و همچنین پرداخت کردن وام خودرو."

ایران شیوع کشته شدن بیش از 5000 نفر در بیش از 80 ، 000 موارد گزارش شده هر چند حتی مجلس ایران نشان می دهد مرگ و میر است که تقریبا دو برابر است و به طور کلی موارد باقی می ماند بسیار underreported. مرگ و میر و موارد جدید به ادامه گزارش می شود.

ایران به عنوان بحران برای هفته ها و حتی به مقامات بالا در بر داشت خود بیمار با این ویروس. کشور را به دولت غیر نظامی به رهبری رئیس جمهور حسن روحانی کاهش یافته است به پیاده سازی 24 ساعته مستندات دیده می شود در دیگر کشورهای خاورمیانه.

مقامات در دفاع از خود پاسخ با اشاره به شرایط سخت اقتصادی تاثیر چنین مستند را داشته باشد. ایران در حال حاضر مبارزات تحت شدیدترین تحریم های ایالات متحده مسدود کردن فروش آن نفت خام به خارج از کشور اقدامات اعمال شده پس از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن یک جانبه خارج از آمریکا از تهران به توافق هسته ای با قدرت های جهان در سال 2018 است. که منجر به یک monthslong دوره از افزایش تنش بین ملت ها — تنش که تداوم داشته باشند از طریق این بیماری همه گیر.

دولتی نظرسنجی مرکز ISPA یافت ویروس صدمه دیده است درآمد حاصل از 50 درصد از افراد مورد بررسی با 42 درصد گفت: کسب و کار خود را بسته و به عنوان یک نتیجه. از کسانی که در نظرسنجی این ماه 13.5% گفت: شیوع چپ آنها بیکاری. بررسی مصاحبه 1,563 مردم و ارائه هیچ حاشیه خطا.

اقتصاد ایران دچار بیش از 20 درصد بیکاری در میان جوانان و بیش از 40 درصد تورم حتی قبل از وقوع.

"من تنها انتخاب مسافران با ماسک. من نمی توانم قرار دادن بهداشت و درمان در معرض خطر" گفت: علی استناد که با استفاده از خودرو شخصی خود را به عنوان یک کولی کابین مانند بسیاری دیگر بیکار ایرانیان. "ما مردم فقیر هیچ راهی به جز کار به پرداخت هزینه افزایش قیمت از ما روزانه نیاز دارد."

که نیاز به قرار دادن رانندگان در معرض خطر است. در تهران تاکسی مقامات می گویند بیش از یک دوجین رانندگان تاکسی درگذشت از ویروس و بیش از 300 قرارداد آن است. اما فاصله و تصمیم گیری های دولت دیده می شود بیشتر مردم در درایو خود را به دور از cabbies' ممکن است به فارس. در همین حال برخی از نگرانی های پلاستیکی گارد سپر آنها قرار داده و ممکن است به اندازه کافی حمایت می کند.

"من فکر نمی کنم از آن خواهد شد واقعا که موثر است اما حضور آن بهتر از نبود آن گفت:" وکیل مهسا Leilidoost های اخیر تاکسی مسافر.

علی رضا زالی که پیشرو در مبارزه با شیوع این بیماری در تهران هشدار داد که دوباره باز کردن کسب و کار ممکن است گسترش عفونت رسانه های ایران گزارش شده است.

"این نکته قابل توجه است که بیشتر رفت و آمد به خصوص از طریق حمل و نقل عمومی می افزاید: به احتمال پیمانکاری" ویروس, او گفت:.

مساجد و زیارتگاه ها بسته باقی می ماند پس از قبل بودن و مشکوک بودن انتقال منبع ویروس است. که حتی به عنوان مقدس اسلام روزه ماه رمضان است که با توجه به شروع این هفته بر اساس رویت هلال ماه.

روحانی گفت: برخی از سایت ها به احتمال زیاد باز مه 4 حدود 10 روز به روزه ماه. اما رهبر ایران آیت الله علی خامنه ای که حرف آخر را در همه امور خارجه در حال حاضر پیشنهاد شده است که تجمع جرم ممکن است منع شده و در طول ماه مبارک رمضان بیش از ویروس.

در عربستان سعودی به جنش سایت در اسلام و حکومت سنی آل سعود خانواده برتر شورای روحانیون از سوی مردم در این کشور پادشاهی به دعا در خانه در طول ماه مبارک رمضان. این شورا توصیه مسلمانان برای انجام, شبانه, نماز در خانه "به منظور حفظ زندگی مردم و رشد و نزدیک به خداوند متعال."

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه رایگان به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق ایمیل خود

ثبت نام در حال حاضر

در حال حاضر در سودان مساجد در پایتخت خارطوم بسته هستند به عنوان بخشی از یک هفته سه مستند بیش از این ویروس است که گسترش به ماه رمضان.

___

آسوشیتد پرس نویسندگان امیر وحدت در تهران; آیا Batrawy و جان Gambrell در دبی, امارات متحده عربی; و Samy Magdy در قاهره کمک به این گزارش.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن