ایران اجازه می دهد تا برخی از تهران کسب و کار بازگشایی پس از ویروس مستند

تهران - ایران مجاز برخی از کسب و کار در پایتخت و شهرهای نزدیک به re-open شنبه پس از هفته مستند با هدف از بدتری

توسط MINERALNEWS در 30 فروردین 1399

تهران - ایران مجاز برخی از کسب و کار در پایتخت و شهرهای نزدیک به re-open شنبه پس از هفته مستند با هدف از بدترین شیوع کروناویروس در خاورمیانه است.

ایران آهسته بود برای پاسخ دادن به این بیماری همه گیر برگزار شد و در اعمال محدودیت های گسترده و حتی پس از کشورهای دیگر در منطقه به مراتب کمتر از موارد مجبور اکثر کسب و کار ، ایران گزارش کرده است بیش از 80 ، 000 موارد تایید شده و بیش از 5 ، 000 مرگ و میر.

ورزشگاه, رستوران ها, مراکز خرید تهران و بازار بزرگ بسته باقی خواهد ماند. زیارتگاه ها و مساجد نیز توقیف و ممنوعیت تجمعات عمومی در محل باقی می ماند. ادارات دولتی بازگشایی با یک سوم از کارکنان مشغول به کار از خانه و مدارس و دانشگاه ها هنوز بسته است.

ترافیک سنگین در تهران, اوایل روز شنبه اولین روز از هفته کار می کنند. مقامات اجازه کسب و کار در خارج از پایتخت به بازگشایی یک هفته پیش.

این ویروس باعث خفیف تا متوسط آنفولانزا مانند علائم در بسیاری از بیماران که بهبود در عرض چند هفته. اما آن را بسیار مسری است و می تواند باعث بیماری شدید یا مرگ به خصوص در بیماران مسن و یا کسانی که با مشکلات اساسی.

رهبران ایران گفته اند که آنها تا به حال به در نظر گرفتن عواقب اقتصادی اقدامات قرنطینه به عنوان کشور مبارزات تحت تحریم های شدید اعمال شده توسط رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن او پس از عقب نشینی آمریکا از تهران هسته ای ایران با قدرت های جهان.

روز جمعه U. N. کارشناسان حقوق بشر به نام بر ایران به آزادی زندانیان سیاسی که می تواند آسیب پذیر به عفونت در داخل کشور بازداشتگاه. ایران به طور موقت آزاد شده 100,000 زندانیان است اما هنوز بازداشت بسیاری از محکوم امنیتی اتهامات از جمله چند dual-اتباع.

گروه های حقوق بشر می گویند بسیاری از dual-اتباع زندانیان سیاسی و یا در حال برگزار شد که تراشه چانه زنی برای آینده مذاکرات با غرب است.

"ما می دانیم وضعیت اضطراری در ایران و مشکلات آن چهره در مبارزه با این بیماری همه گیر از جمله گزارش چالش ها در دسترسی به لوازم پزشکی با توجه به تحریم" از کارشناسان سازمان ملل گفت. "برخی از آنها در معرض خطر از COVID-19 با توجه به سن و یا شرایط بهداشتی اساسی. ما از مقامات برای آزادی آنها است."

کارشناسان برجسته این موارد وکیل و مدافع حقوق بشر نسرین ستوده و مدافعان نرگس محمدی و آرش صادقی به عنوان به خوبی به عنوان دو اتباع احمدرضا Djalali یک ایرانی-سوئدی ملی; مراد Tahbaz یک ایرانی-انگلیسی-ملی آمریکا; و کامران قادری و Massud Mossaheb دو ایران-اتریش اتباع.

آنها گفتند: همه هفت درخواست کرده اند به طور موقت آزاد اما رد شده اند و یا پاسخ دریافت نکرده.

سخنگوی قوه قضائیه غلامحسین اسماعیلی ملیت محروم شد, یک عامل در زندان منتشر شده بود. او به نقل از همشهری روزانه عنوان کرد و گفت آزادی محروم است هنگامی که آن را ممنوع توسط قانون و یا زمانی که "آزادی خود قرار می دهد ما شهروندان و اجتماعی و اقتصادی و روانی و امنیت در خطر است."

در جای دیگر در منطقه سودان تشکیل صف های طولانی در خارج از نانوایی و ایستگاه های سوخت اولیه روز شنبه پیش از دور ساعت منع رفت و آمد در پایتخت آن خارطوم است که مجموعه به سه هفته است. کشور است که هنوز از وضعیتی وخیم از سال گذشته که قیام سرنگون دیرین حاکم Omar al-Bashir گزارش شده 66 مورد از جمله 10 مرگ و میر.

شیوع در سودان را به شدت فشار نظام سلامت است که تضعیف شده است توسط چندین دهه جنگ و تحریم.

مقامات نیز ممنوع نماز جمعه در خارطوم مساجد اندازه گیری های گرفته شده توسط چندین کشور دیگر در منطقه است. دولت انتقالی اخراج خارطوم فرماندار دگرمن. ژنرال احمد Abdoun حمد او پس از اعتراض به ممنوعیت.

در اسرائیل مقامات بسته کوچک دو عرب در شهرهای شمالی برای جلوگیری از گسترش ویروس. پلیس گفت: حرکت به داخل و خارج از دير اسد و همسایه Bineh خواهد بود به شدت محدود است. اسرائیل افزایش یافته است تست عربی مناطق در روزهای اخیر و تعطیلی به نظر می رسد مربوط به افزایش موارد است. شهروندان عرب اسرائیل به حساب 20% از جمعیت و طولانی مواجه تبعیض است.

مقامات اسرائیل تحمیل کرده اند مشابه تعطیلی در برخی از فوق العاده ارتدکس یهودی در مناطق که در آن موارد مشخصی پس از نادیده دستورالعمل های بهداشتی در روزهای اولیه از این بیماری همه گیر.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه رایگان به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق ایمیل خود

ثبت نام در حال حاضر

اسرائیل که اعمال شده در سراسر کشور محدودیت ها و دستور داد تمام غیر ضروری کسب و کار را در اواسط ماه مارس گزارش شده بیش از 13000 موارد از جمله 158 مرگ و میر.

___

آسوشیتد پرس نویسنده Samy Magdy در مصر کمک کرده است.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن