ایران مسائل حکم اعدام برای مرد محکوم به اسرار هسته ای به سازمان سیا

بزرگنمایی این تصویر ایران سخنگوی قوه قضائیه غلامحسین اسماعیلی می گوید این کشور دادگاه تایید حکم اعدا

توسط MINERALNEWS در 15 بهمن 1398
بزرگنمایی این تصویر

ایران سخنگوی قوه قضائیه غلامحسین اسماعیلی می گوید این کشور دادگاه تایید حکم اعدام برای یک مرد ایرانی به جرم جاسوسی برای سازمان سیا. اسماعیلی شناسایی ادعا جاسوسی به عنوان امیر Rahimpour و گفت که او خواهد بود به زودی اعدام. حامد Ataei/Mizan خبرگزاری طریق AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
حامد Ataei/Mizan خبرگزاری طریق AP

ایران در دیوان عالی کشور تأیید کرده است حکم اعدام برای یک مرد متهم به دادن اسرار در مورد برنامه هسته ای ایران به سازمان سیا یک سخنگوی دولت این کشور اعلام کرد.

"امیر Rahimpour که به جاسوسی برای سیا و دریافت مقدار زیادی از پول و اقدام به ارائه اطلاعاتی ایالات متحده خدمات با بخشی از ایران اطلاعات بود محاکمه و محکوم شده اند به مرگ" سخنگوی قوه قضائیه غلامحسین Esmayeeli گفت: در یک کنفرانس خبری در تهران با توجه ایران به خبرنگار مهر.

Esmayeeli گفت: حکم انجام خواهد شد "به زودی." او تاریخ دقیق را نمی دهد و یا جزئیات دیگر در مورد ایران و برنامه ریزی برای اجرای Rahimpour.

"این اولین ایرانی حکم اعدام برای جاسوسی به نمایندگی از امریکا در نزدیک به یک دهه" NPR پیتر کنیون ،

اطلاعیه های عمومی از مجازات برای اتهام جاسوسی سیا است آخرین سالوو در ایران و اختلاف با ایالات متحده است. رئیس جمهور بعد از مغلوب ساختن پیشی جستن رها شده بین المللی ایران و reimposed تحریم ها علیه ایران, رویارویی را تشدید کرد به دو طرف معامله موشکی و حملات هواپیماهای بدون سرنشین در ایران و عراق است.

ایران ساخته شده است متعدد ادعاهای ضد کودتا علیه ایالات متحده در سال های اخیر — ویدیویی معروف این کشور موفق شد در نورد آمریکایی شبکه در سراسر سال 2010 و 2011 که هر دو از آن و چین دیده می شد به خطر بیافتد یک کلید سیا ارتباطات پنهانی سیستم.

در ماه آوریل گذشته وزیر اطلاعات محمود علوی خود را اعلام کرد آژانس مختل کرده بود سازمان سیا عملیات شناسایی 290 جاسوسان فعال در ایران و کشورهای دیگر است. او اضافه کرد که ایران به اشتراک گذاشته بود که اطلاعات با دیگر کشورها است. و در ماه ژوئن گذشته ایران گفت: آن را "منحل" یک شبکه جاسوسی سیا – ادعا می کنند که یک مقام آمریکایی را تکذیب کرد.

در ماه ژوئیه گذشته در ایران وزارت اطلاعات گفته است: بازداشت 17 ایرانیان آنها را متهم به جاسوسی برای آمریکا در پاسخ به رئیس جمهور تهمت و گفت: این ادعا بود که "کاملا نادرست است."

به عنوان او اعلام کرد که حکم اعدام برای Rahimpour ایران سخنگوی قوه قضائیه افزود که دو تن دیگر از ایرانیان نیز شده برای جاسوسی با توجه به رسمی خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران.

"آنها خود را از فعالیت های جاسوسی در قالب سازمان های خیریه; آنها محکوم به 10 سال حبس برای جاسوسی و دیگری پنج سال برای اقدام علیه امنیت" ایرنا گزارش.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن