ایران نماز جمعه در شهرستانها عمده در میان شیوع

تهران - نماز جمعه در ایران لغو شده اند در تمام مراکز استانی در میان کشور های در حال رشد coronavirus شیوع تلویز

توسط MINERALNEWS در 14 اسفند 1398

تهران - نماز جمعه در ایران لغو شده اند در تمام مراکز استانی در میان کشور های در حال رشد coronavirus شیوع تلویزیون دولتی گفت.

دوشنبه اصلی جماعت بعد از نماز در اسلام و به طور سنتی یک رویداد مهم برای ایران روحانی حاکمان.

به گزارش روز شنبه می آید به تهران و دیگر مناطق لغو نماز جمعه هفته گذشته بیش از وقوع.

ایران پیشتر اعلام کرد که جدید کروناویروس کشته شدن 92 نفر در میان 2,922 موارد تایید شده در سراسر ایران بالاترین مرگ و میر در جهان خارج از چین است.

وزارت بهداشت سخنگوی کیانوش Jahanpour اعلام آمار و ارقام جدید در یک کنفرانس خبری در تهران, جمع آوری ایران در مرگ و میر از بیماری به بالاتر از ایتالیا که در آن وجود دارد نیز جدی سنبله در عفونت.

در حال حاضر وجود دارد بیش از 3,140 کشتی مورد از این ویروس جدید در سراسر خاورمیانه. از کسانی که در خارج از ایران در منطقه بیشتر لینک به جمهوری اسلامی است.

این ویروس بیمار رهبران داخل ایران و دولت غیر نظامی شیعه و حکومت دینی. ایران به تنهایی می ایستد در چگونه ویروس را تحت تاثیر خود دولت حتی در مقایسه با سخت-آمار چین, کانون شیوع. در سراسر جهان به ویروس آلوده شده است بیش از 90000 نفر و بیش از باعث 3,100 مرگ و میر.

کارشناسان نگرانی ایران ممکن است underreporting تعداد موارد آن است.

"ویروس بدون بال پرواز" Jahanpour گفت. "ما کسانی هستند که انتقال آن به هر یک از دیگر."

حسن روحانی رئیس جمهور ایران در عین حال اذعان کرد که این ویروس تقریبا در تمام ایران 31 استان در حالی که صحبت کردن در جلسه کابینه در روز شنبه.

"این بیماری گسترده است یکی گفت:" با توجه به متن. "این شامل تقریبا همه ما ولایت است و به یک معنا جهانی بیماری است که بسیاری از کشورها در جهان تبدیل شده اند آلوده و ما باید با هم کار کنند برای مقابله با این مشکل به سرعت به عنوان امکان پذیر است."

در همین حال روز شنبه عربستان سعودی معاون وزیر بهداشت Abdel-Fattah Mashat نقل شد در دولت مرتبط, سایت خبری Al-Yaum گفت که گروه از بازدید کنندگان به مکه از داخل کشور که در حال حاضر نیز منع می شود از انجام زیارت به عنوان شناخته شده دارند. جمعیت به طور معمول ساخته شده از ساکنان خارجی رفتن به گروه های بزرگ. افراد و خانواده ها در انگلستان هنوز هم می تواند سفر به مکه.

عربستان سعودی هفته گذشته بسته جنش سایت در اسلام به زائران خارجی بیش از coronavirus اخلال در سفر برای هزاران نفر از مسلمانان در حال حاضر رهبری به پادشاهی و به طور بالقوه مؤثر بر قصد دارد بعد از این سال برای میلیون ها نفر بیشتر جلوتر از روزه ماه رمضان و مراسم حج.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق پستی ایمیل خود را.

ثبت نام در حال حاضر

___

آسوشیتد پرس نویسندگان Aya Batrawy و جان Gambrell در دبی, امارات متحده عربی کمک کرده است.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن