آیووا نگه می دارد گرفتن مسیه: 5 Takeaways از قفقاز' در نزدیکی کراوات

بزرگنمایی این تصویر سابق South Bend, Ind., شهردار پیت Buttigieg چپ و ورمونت بهداشت ، برنی ساندرز, را

توسط MINERALNEWS در 18 بهمن 1398
بزرگنمایی این تصویر

سابق South Bend, Ind., شهردار پیت Buttigieg چپ و ورمونت بهداشت ، برنی ساندرز, راست, در آیووا. پس از یک سال مبارزه شدید آنها به پایان رسید در یک مجازی کراوات در آیووا قفقاز. اندرو بیلبائو/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
اندرو بیلبائو/AP

در این نقطه, آن را تقریبا زمان به حرکت می کند.

نیوهمپشایر اولیه روز دور و نتایج حاصل از آیووا دموکرات قفقاز هنوز در سوال.

آسوشیتد پرس که NPR و بسیاری از اخبار دیگر سازمان ها تکیه می کنند برای تماس با برندگان و بازندگان گفت: آن را نمی خواهد تماس با مسابقه در این مرحله با وجود تمام آرا در, به دلیل بی نظمی در شمارش آرا.

"[T]در اینجا این است که شواهد این حزب است و نه با دقت در جدول برخی از نتایج آن از جمله کسانی که منتشر شد در اواخر روز پنجشنبه که حزب گزارش با عنوان کامل" AP گفت: پنج شنبه شب به عنوان نتایج نهایی نورد در.

آیووا ظروف سرباز یا مسافر ممکن است اما به عنوان سیاسی جهان تمرکز شیفت به نیوهمپشایر می توان گفت این – پیت Buttigieg و برنی ساندرز در مجازی کراوات در آیووا; ماساچوست ایالت الیزابت وارن سوم به پایان رسید چند امتیاز پشت سر و سابق معاون رئیس جمهور جو بایدن چهارم بود با مینه سوتا بهداشت ، ctq بر روی پاشنه خود را.

و در اینجا پنج takeaways از نتایج آن:

1. Buttigieg و ساندرز را به حمام افتاب گرفتن در لحظه

تاثیر آیووا ظروف سرباز یا مسافر است که به وضوح بزرگترین در Buttigieg. در این راه نگاه – زمانی که این کمپین آغاز شد مردم نمی تواند تلفظ نام او; او به مراتب پایین در نظر سنجی; و او همجنسگرا است. در عین حال Buttigieg به پایان رسید در یک مجازی کراوات با ساندرز است که به عنوان شناخته شده به عنوان یک سیاستمدار هر کسی در کشور است.

از این دو Buttigieg ترین نیاز یک آیووا خوب-اخبار گزاف گویی. بود که او را تکذیب کردند که از نتایج این شکست مفتضحانه است که مکیده تمام اکسیژن های سیاسی ، ساندرز هم از دست این فرصت را برای روزهای خوب را فشار دهید و سرفصل.

چه این بدان معناست که برای هر دو نامزد رفتن به یک دولت است که می تواند به تقویت یا تنظیم مجدد قبلی نتیجه انتخابات مشخص نیست. برای آنچه در آن ارزش, Monmouth University نظرسنجی از روز شنبه نشان داد ساندرز پیشرو در نیوهمپشایر به دنبال Buttigieg. بایدن در حال کاهش است. (بیشتر در زیر کلیک کنید.)

بزرگنمایی این تصویر

دموکرات نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به مردم ایران ، الیزابت وارن D-Mass., صحبت می کند و در یک کمپین توقف در Nashua, کالج در Nashua, N. H. اندرو بیلبائو/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
اندرو بیلبائو/AP

2. وارن نیاز به یک برنده

وجود دارد یک نقطه چندی پیش هنگامی که وارن شبیه او ممکن است نامزدی مهر و موم شده است. و سپس مدیکر برای همه. ی او را تا. فقدان او را از یک برنامه به نظر نمی رسد به اندازه کافی ضخیم برای ساندرز چپ و موضوع "مبارزه با" جمهوری خواهان ساخته شده برخی از میانه های عصبی او نمی تواند برنده شدن در یک انتخابات عمومی ،

وارن واقعا نیاز به یک برنده در نیوهمپشایر و این بدان معناست که هر دو در واقع برنده اصلی و یا حداقل در پایان جلوتر از Sanders. آنها در حال رقابت در مترقی و اگر او دوباره پس از اتمام پشت ساندرز آن را دشوار برای دیدن چگونه وارن بازیابی.

3. بایدن به پایان بود و در واقع یک "فروشي"

بزرگنمایی این تصویر

معاون سابق رئیس جمهور جو بایدن صحبت می کند در یک مبارزه انتخاباتی روز شنبه در کندیا N. H. وجود او رفت و پس از ایالت ورمونت برنی ساندرز به عنوان یک "جمهوری دموکراتیک سوسیالیستی" و نام سابق South Bend, Ind., شهردار پیت Buttigieg یک "خطر". الیز Amendola/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
الیز Amendola/AP

مطمئن آیووا است نه نماینده این کشور و بله بخش عمده ای از بایدن را پایه آمریکایی آفریقایی رای دهندگان و هیچ چیزی نمی تواند در آیووا. اما وجود دارد هیچ بهانه ای برای به پایان رساندن چهارم. بایدن خود را به نام نتیجه یک "فروشي" روز شنبه در نیوهمپشایر.

ورودی نظرسنجی نشان داد 56 درصد از حزبی را برانگیخت عنوان تعدیل می شود. و بایدن بود که در نزدیکی یا بالا در آیووا سنجی در آینده. اما در عوض از سهم شیر از متوسط رای رفتن به بایدن آن زخم تا شکاف بین Buttigieg بایدن و Klobuchar که به پایان رسید تنها چند امتیاز پشت سر معاون سابق رئیس جمهور. بیشتر چه Klobuchar رشد او رای گیری شد و قطعا در شکوفایی در آخر هفته گذشته. او تا به حال جمعیت بزرگ شد و در راهنمایی از زبان بسیاری از متوسط رای دهندگان در آیووا.

بایدن هیچ کس به سرزنش اما خود را برای پایان برسد. حتی مردم در بایدن حوادث که فکر میکردند ممکن است در نهایت با او فکر کرد که او به نظر می رسید ناپایدار است و پیام او بود مبهم – و بسیاری از رفت و جاهای دیگر.

شناخت تهدید Buttigieg و ساندرز به نامزدی خود را بایدن آغاز شده و پس از رفتن آسیب پذیری خود سر در روز پنج شنبه در نیوهمپشایر. بایدن به نام Buttigieg یک "خطر" و سوال خود را تجربه کرد او تنها شده است شهردار یک شهر با یک جمعیت کوچک. و او گفت: رئیس جمهور تهمت استفاده خواهد کرد ساندرز' شناسایی به عنوان یک سوسیالیست دموکراتیک برای رفتن بعد از هر حزب دموکرات بالا و پایین انتخابات به عنوان چپگرایان رادیکال.

بایدن نیاز به یک قوی تر پایان در نیوهمپشایر برای حفظ پشتیبانی قوی خود را در میان رای دهندگان سیاه در کارولینای جنوبی که دارای آن مسابقه Feb. 29. او نمی تواند استطاعت به دیدن حمایت خود را با آمریکایی های آفریقایی تبار فرسایش و امیدواریم که به یک قوی نامزد رفتن به کنوانسیون. کارولینای جنوبی است باید برنده دولت برای بایدن و او آن را به نفع خود بزرگ است.

4. مشارکت مردم underwhelming – یک نشانه بد برای دموکرات ها

مبارزات انتظار داشتند که مشارکت بالا در آیووا اما این اتفاق نمی افتد – و است که به نگرانی برای دموکرات ها.

بسته شدن کمپین حوادث بودند همه بسته بندی شده. و در عین حال میزان مشارکت در انتخابات بیشتر بود در تاریخ همتراز با سال 2016 از سابقه و رکورد سال 2008 مبارزات انتخاباتی. در مورد 172,000 معلوم شد این سال است. آن 171,000 در سال 2016 و 239 ٬ 000 دوبلکس در سال 2008.

آن را به خوبی ممکن است که رای دهندگان مردد در خانه مانده و خوب هستند با هر کس برنده است. اما دموکرات ها امیدوار بودند برای نشان دادن که چقدر مشتاق پایگاه خود را به نوبه خود و ضرب و شتم رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن.

در اولین مسابقه این اتفاق نمی افتد.

5. ساندرز در موقعیت قطب برای نامزدی, اما کمک نمی کند او electability استدلال

Sanders کمپین امتیاز به پای صندوق های رای نشان می دهد که او می تپد مغلوب ساختن پیشی جستن در یک انتخابات عمومی ، و این درست است.

اما عملکرد او در آیووا کمک نمی کند خود را مورد. ساندرز وعده داده شده مردم در انتخابات خواهد بود در شمال 239 ٬ 000 دوبلکس. آن نبود. و او به نوبه خود از رای دهندگان جدید. در واقع درصد از زمان جلسه را برانگیخت رفت پایین این سال حتی در مقایسه با سال 2016. در سال 2008 درصد از زمان جلسه را برانگیخت شد 57 درصد در سال 2016 آن را 44%; این سال آن را فقط 35 درصد است.

ساندرز دارای پایه های گسترده ای برای حمایت از رای دهندگان زیر 30, اما او به نظر نمی رسد به گسترش فراتر از آن. ساندرز برنده خام-رای مجموع, اما از دست دادن در مناطق روستایی هزینه او را داشت. ساندرز' رای آمد از مناطق شهری و شهرهای. که در آن دموکرات ها نیاز به نشان دادن قدرت است.

بنابراین با میانه رو تقسیم رای و ساندرز ضرب و شتم وارن در آیووا او قوی تر به نظر می رسد امروز برای نامزدی از او قبل از انجام آیووا, اما او نمی زیادی برای کمک به استدلال او است که او را بهترین خود را به ضرب و شتم مغلوب ساختن پیشی جستن.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب