آیووا دموکراتیک صندلی Troy قیمت استعفا داد و پس از جلسه شب افتضاح

بزرگنمایی این تصویر Troy, قیمت, رئیس, آیووا, حزب دموکراتیک صحبت می کند روز بعد از هرج و مرج حزبی رون

توسط MINERALNEWS در 24 بهمن 1398
بزرگنمایی این تصویر

Troy, قیمت, رئیس, آیووا, حزب دموکراتیک صحبت می کند روز بعد از هرج و مرج حزبی روند. بلومبرگ/بلومبرگ از طریق گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
بلومبرگ/بلومبرگ از طریق گتی ایماژ

رئیس حزب دموکرات آیوا در زمینه استعفای خود را روز شنبه به عنوان سازمان است که هنوز هم چیدن قطعات از هفته گذشته جلسه افتضاح.

Troy قیمت شده بود رئیس دولت پس از سال 2017, اما پس نقش خود را در نظارت بر یک فرایند به طور گسترده ای panned به عنوان آشفته و مات آن شد باز سوال که آیا او را به ماندن در شغل خود.

"در حالی که من تمایل به ماندن در این نقش و این فرایند از طریق به اتمام من معتقدم آن زمان برای حزب دموکرات آیوا برای شروع به دنبال به جلو و حضور من در نقش فعلی باعث می شود که سخت تر است" قیمت گفت: در نامه ای به آیووا حزب دموکرات دولت مرکزی کمیته.

قبل از اینکه انتخاب رئیس دولت در ماه جولای سال 2017, قیمت مشغول به کار در ریاست جمهوری, مبارزات انتخاباتی باراک اوباما و هیلاری کلینتون در آیوا.

هفته گذشته مسابقه شد قیمت اول ریاست جمهوری حزبی به عنوان رئیس و طولانی او روشن ساخته است که او امیدوار به استفاده از تکنولوژی برای ایجاد حزبی فرایند در دسترس تر و سریع.

اما کسانی که در تلاش فرار به مسائل در تقریبا در هر مرحله از راه است.

در سال گذشته دولت مجبور شد به قراضه یک برنامه است که اجازه داده اند برای کنترل از راه دور caucusing بیش از نگرانی های امنیتی.

و پس از آن دوشنبه شب یک تکنولوژی تصمیم که اجرا شد فاجعه تبدیل.

حوزه رهبران در سراسر آیووا گفته شد برای استفاده از یک برنامه تلفن هوشمند برای گزارش نتایج خود را به حزب. این نرم افزار با تجربه برنامه نویسی خطا و پس از آن نسخه پشتیبان تهیه خطوط تلفن راه اندازی به نتایج مسدود شد برای ساعت.

آن زمان روز برای حزب در نهایت نتایج به عموم مردم و حزب است که هنوز کار از طریق recanvass درخواست از کمپین های متعدد است.

"واقعیت این است که دموکرات ها سزاوار بهتر از آنچه رخ داده در جلسه شب" قیمت نوشت: در نامه استعفای خود را. "به عنوان رئیس این حزب من عمیقا متاسفم برای آنچه که اتفاق افتاده است و مسئولیت برای هر شکست و از طرف آیووا حزب دموکرات است."

قیمت بارها و بارها ادعا کرد که "در سراسر کشور مشهور" امنیت سایبری کارشناسان بررسی یا تست برنامه اما او نه دقیق که در آن کارشناسان هستند و یا آنچه در شرکت آنها کار می کرد.

استعفای خود را تبدیل خواهد شد موثر شنبه پس از دولت مرکزی کمیته دارای یک جلسه اضطراری برای انتخاب یک صندلی جدید.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.dehec.su
آخرین مطالب