معرفی L. A. را coronavirus تست تزار. او می تواند به رفع یک "به شدت ناکافی' سیستم ؟

کلیتون کازان لس آنجلس جدید کروناویروس تست هماهنگ کننده هیچ کمبود نظرات در مورد نحوه مدیریت بحران رفته است. این

توسط MINERALNEWS در 9 فروردین 1399

کلیتون کازان لس آنجلس جدید کروناویروس تست هماهنگ کننده هیچ کمبود نظرات در مورد نحوه مدیریت بحران رفته است.

این یک شکست در تمام سطوح دولت او می گوید و تست ظرفیت در لس آنجلس باقی مانده است "به شدت ناکافی" — یک واقعیت است که باید نا امید ساکنان اینجا.

او همچنین معتقد است که این آزمایش حتی اگر به طور گسترده ای در دسترس می تواند غیر قابل اعتماد و موثر بی فایده به افراد بدون علائم یا کسانی که تست منفی, چرا که آنها می توانند در صورت قرار گرفتن در معرض لحظات پس از گرفتن نتایج.

با این بیماری همه گیر در حال رشد نمایی و با آزمون در دسترس بودن هنوز هم عقب مانده در این شهرستان هیئت ناظران اعلام کرد کازان در این هفته به عنوان هماهنگ کننده جدید در تست موضوع است. کار او این است که به داد و بیداد کردن شبکه ای از مقامات بهداشت — هر دو خصوصی و عمومی و کمک به حل مشکل.

تبلیغات

کازان است مدیر پزشکی در لس آنجلس آتش نشانی و اورژانس پزشک در تورانس. رانچو پالوس وردس بومی و 45 صحبت با زمان مورد سرخوردگی خود را با سیستم آهسته انطباق نیاز برای تست — و این که آیا آن را خیلی دیر در حال حاضر به حد فشار در بیمارستان.

آنچه در زیر متن این گفتگو به آرامی ویرایش شده برای وضوح و اختصار.

س: به نظر می رسد مانند گرفتن به گسترده آزمایش ممکن است تعریف چالش تا کنون در مقابله با این بحران است. آیا شما موافق هستید ؟

من .... زمانی که شما بخواهید کشورهایی که موفق شده اند که یک چیز است که آنها نقطه به نقطه. زمانی که شما بخواهید کشورهایی که شده است به خصوص به چالش کشیده مانند ایتالیا و در حال حاضر ایالات متحده یکی از بزرگ محدود به آنها در مرحله اولیه بوده و عدم دسترسی به سریع و گسترده تست.

تبلیغات

س: و شما در حال حاضر در حال هماهنگی است که تلاش برای لس آنجلس یکی از پرجمعیت ترین و پیچیده شهرداری ها در این کشور است. که به نظر می رسد مانند یک شغل اکثر مردم نمی خواهید.

[می خندد]

من یکی از پزشک رهبران county, تا زمانی که خواسته به گام رو به جلو البته من. این همه علاوه بر وظایف من در L. A. County Fire Department. اما من می تواند به رسمیت شناختن به عنوان یک پزشک که جان نیاز به این دسترسی داشته باشید. اجازه دهید من به شما یک مثال است. در بیمارستانی که من کار در اورژانس, من تا به حال یک بیمار که به نظر می رسد واقعا بیمار است. او نمی دیدار با هر گونه تعاریف کلاسیک از COVID اما من تا به حال هیچ توضیح برای اینکه چرا او مریض بود .... ما او را در انزوا. ما در زمان همه اقدامات احتیاطی و ما فرستاده شده را تست کنید. بیمار را بهتر خانه فرستاده شد و پس از او به خانه بر نتیجه آزمون آمد شش روز بعد مثبت.

Q. عمومی است که این نگاه و آنها درخواست: که ما آماده شده است ؟

آن سخت است برای آماده سازی یک آزمایشگاه برای دریافت نمونه برای یک رمان ویروس .... وجود دارد برخی از اولیه انکار است که آن را می تواند انجام دهد در لس آنجلس چه آن را انجام داده است در ووهان چرا که ما سیستم بهداشت و درمان خیلی خوب است. اما متاسفانه ما در حال تحقق است که وجود دارد قطعی ترک در زره است که ما تا به حال پیش بینی شده است. ما در حال تلاش برای قرقره کردن ما labs برای رسیدگی نه تنها منحصر به فرد این آزمون است که ما نیاز داریم بلکه در یک مقیاس است که ما هرگز قبل از انجام داده اند. که طول می کشد زمان.

پرسش: چه شده است اصلی ترین موانع برای شهرستان و سیستم بهداشت و درمان مربوط به تست ؟ تجهیزات داخلی? کارکنان ؟ تاخیر در گرفتن تست کیت? معرف به روند کیت? آزمایشگاه خصوصی ظرفیت?

آن است که واقعا همه از بالا. شماره یک کمبود آیتم است که این آزمایشگاه با من صحبت در مورد سواب. شماره دو است که معرف و مواد را برای اجرای آزمون. بنابراین در ماشین آلات موجود که در آن آنها می توانید آن را انجام آنها فاقد برخی از مواد اولیه متفاوت است که آنها نیاز دارند. اما شماره یک سواب: ساده ترین قطعه.

Q. چگونه بسیاری از آزمون ها هستند که ما قادر به انجام هر روز در حال حاضر تقریبا در L. A. شهرستان ؟

تبلیغات

آن را بسیار به سرعت در حال تغییر از روز به روز. من می خواهم بگویم ما قادر به اجرای چند هزار در روز اگر همه چیز عامل در ظرفیت است و تمام مواد خام در آزمایشگاه.

Q. چرخش برای کسانی که آزمون هنوز هم می تواند روز یا چند روز بسته به جایی که آنها فرستاده ؟

محدوده است که من شنیده ام از کسانی که انجام می دهند بهترین کسانی که در حال انجام آن در سایت است که حدود چهار تا شش ساعت. طولانی پایان محدوده [است] در حال اجرا چهار به شش روز. اگر شما بیمار هستید و به اندازه کافی به آن را انجام داده در این بیمارستان و بیمارستان می تواند انجام آزمایش در آزمایشگاه خود به چرخش می تواند فقط در چند ساعت. اما متاسفانه هنوز بسیاری از بیمارستان ها در منطقه ما قادر به انجام این کار است. بسیاری از آنها را به ارسال آن.

Q. آیا شما و سیاستگذاران شما در حال صحبت کردن به که چرخش زمان ؟ اگر نه چگونه می توان سرعت آن را تا ؟

من نه در همه مبارک که در مورد زمان چرخش. به عنوان یک پزشک و به عنوان یک پزشک ER, طبیعت, من یک بی تاب فرد است. در ER ما بار چرخش از 30 تا 60 دقیقه برای تست که واقعا مهم برای ما است. قابل قبول هم در این یکی برای من باید اندازه گیری در بیش از ساعت. هر چیزی فراتر از آن می شود که نسبتا بی فایده به ما. آنچه ما باید انجام دهید برای دریافت وجود دارد ؟ ما نیاز به یک عظیم پوسته پوسته شدن محلی است. تا زمانی که ما به کشتی ما آزمایشگاه های خارج از کشور و ما نیاز به رقابت با دیگر کشورهایی که در حال مبارزه با شیوع بیماری های, پس از آن ما در حال رفتن به مبارزه.

Q. آیا معنی است که بیمارستان ها و تست محلی لباس نیاز به تجهیزات بیشتر? آنچه می تواند انجام شود به صورت محلی به سرعت و یا بهبود ظرفیت ما محلی ؟

داشتن صحبت به ما در وزارت بهداشت, خدمات, شهرستان, بیمارستان, آزمایشگاه, آنها را به دست آورد تجهیزات است که آنها نیاز دارند. تجهیزات برای راه اندازی و آنها به طور فعال در حال انجام است که در حال حاضر. و سپس آن را به کالیبره قبل از آن استفاده می شود. پس از آن طول می کشد حدود پنج تا هفت روز از زمان دریافت این تجهیزات تا زمانی که از آن استفاده می شود. تا به حال آنها قادر به اجرای هر نمونه در شهرستان بيمارستان در همه. همه آنها ارسال می شود یا به county Department of Public Health labs یا کسانی که در آزمایشگاه ملی مانند تلاش [تشخیص] یا LabCorp.

پرسش: هنگامی که مردمی عادی قادر به دریافت یک آزمون یا در یک درایو-از طریق سایت و یا از خود مراقبت های اولیه دکتر ؟ و چه مدت طول خواهد آنها را به صبر کنید تا آن را تبدیل به اطراف ؟

تبلیغات

با تست هایی که ما انجام می دهیم و با گسترده جامعه گسترش این بیماری وجود ندارد و به نفع مردم بدون علائم در حال آزمایش به این دلیل که معنای یک تست منفی است که تقریبا صفر است. آزمون هنوز هم بسیار بالا منفی کاذب رای است که می تواند نزدیک به 30 درصد است. ثانیا حتی اگر من می توانید تست شما در یک لحظه در زمان تا زمانی که شما دریافت نتایج شما در معرض هر روز که آیا شما به سوپر مارکت بروید و یا رفتن به خانه. بنابراین زمانی که آزمون در نهایت می آید به عنوان منفی ما نمی خواهیم مردم را به اجازه گارد خود را و رفتن به عقب و رزومه قبلی خود زندگی می کند. آنها به خوبی ممکن است در اوایل عفونت که در این آزمون از دست رفته و یا پس از آن آزمون گرفته شد و ممکن است آنها رفته اند و در معرض خود را به ویروس.

س: می تواند شما را توصیف عظمت چالش ما برای رسیدن به جایی که ما می خواهید ؟

هنگامی که ما صحبت در مورد اعلام 20,000 آزمون از Seegene [شرکت کره جنوبی که نوآورانه در کمک به که کشور ایجاد اعتماد سیستم تست در اوایل بحران] آن را برای تلفن های موبایل مانند تعداد زیادی. و در عین حال که تنها به اندازه کافی برای آزمایش در هر یک 500 نفر در این شهرستان است. آنچه برای تلفن های موبایل مانند یک عدد بزرگ به سرعت کارائی به چیزی نزدیک ناچیز هنگامی که شما نگاه در جامعه ما و دامنه از ما نیاز دارند. در شرایط آزمایشگاه ظرفیت این موضوع را با که است که سطح پیچیدگی از این آزمون نباید دست کم گرفت. به آوردن چیزی شبیه به آن در یک رمان ویروس به یک مقیاس گسترده در یک دوره کوتاه از زمان است که واقعا به یاد ماندنی در سراسر جهان تلاش کنند. در حال حاضر ما عمیقا به چالش کشیده است.

س: ما هفته از مردم در حال حرکت در اطراف قبل از اجتماعی فاصله اقدامات ما هنوز نمی باید گسترده و تست ما داده می شود واقعا در هر فرصتی از معنی دار تماس با ردیابی — حتی اگر ما می تواند آن را انجام دهد در مقیاس بزرگ در این نقطه است. ما باید نا امید در مورد آن ؟

من فکر می کنم این حق را به یک کمی نا امید. مشکل با تماس با ردیابی است که در آن بستگی دارد گسترده تست و سریع برگرد. به منظور برای شما برای شروع ردیابی بازگشت مردم مخاطبین شما اول باید بدانید که مثبت با درجه ای از اطمینان است. با این سطح است که ما تست چند هفته پیش یا یک ماه پیش نوع مقطع بحرانی که در آن ما شروع به دریافت ما نمایی افزایش, ما تا به حال تنها درصد کوچکی از این ظرفیت است که ما حتی در حال حاضر و آنچه که ما در حال حاضر هنوز هم به شدت ناکافی است.

س: به نظر می رسد آشکار است که در حال حاضر به هر دلیل ما فقط دیر به یک تست مناسب رژیم است. به عنوان کسی خواست در حال حاضر به هماهنگی این شهرستان چگونه شما احساس مورد نظر از چه نوع از یک چالش است که ارائه?

قطعا وجود دارد و در حقیقت آن و دلیلی برای نا امید می شود. آن چیزی که حیاتی به کره جنوبی واکنش ما در زمان حال به منظور توسعه آن را برای خودمان و در عین حال ما شکست خورده است. که شکست فدرال و ایالتی و محلی است. همه ما شکست خورده است. من فکر می کنم همه ما از جمله خود من به حال برخی از سطح از انکار که این امر تا کنون در رسیدن به سواحل ما آن را به عنوان در حال حاضر .... اما ما متاسفانه فرصت از دست رفته. اگر ما می تواند بازگشت به ژانویه زمانی که ما شاهد آنچه اتفاق می افتد در ووهان اگر ما تا به حال گرفته شده است که فرصت را به مقیاس خودمان را در پیش بینی ما شده است می تواند آماده تر از ما هستند در حال حاضر. ما هنوز هم خواهد بود در مواجهه با یک چالش بزرگ.

Q. چه حس خود را برای چه مدت این ممکن است ادامه این انطباق عمده در راه ما زندگی می کنند — هفته و ماه به سقوط و یا تا زمانی که ما برخی از مرتب کردن بر اساس از واکسن?

پس آن کسی حدس می زنم. زیرا آنچه ما شاهد بی سابقه است. در حال حاضر پیشنهاد من آن است که به احتمال زیاد رفتن به دنبال, ایتالیایی, مدل, که در آن ما در حال رفتن برای دیدن نمایی افزایش است و ما قصد داریم به هفته و یا ماه بسیار بزرگ بهداشت و درمان چالش های. چه بوده ایم گفت: از ابتدا که COVID است و نه فقط یک مشکل حدت اما [یکی] از ظرفیت. بسیاری از افرادی که coronavirus نسبتا خفیف سندرم است. حداقل 80% باید خیلی خفیف البته. مشکل این است که 20 درصد که از خفیف تا شدید دوره های آموزشی می تواند بسیار نیازمند به مراقبت های بهداشتی. این می تواند بسیار به سرعت پایمال کردن ما در حال حاضر اشباع اضطراری و بحرانی در مراقبت از منابع است.

Q. چگونه نگران هستند که شما در مورد آنچه در آن هفته ها و ماه ها در حال رفتن به نگاه مانند?

بسیار. اما این بی سابقه است. اگر آن را به شرح زیر 1918 بیماری همه گیر آنفلوآنزا ما می تواند آن را رها کردن به طور ناگهانی. ما می تواند بسیار طولانی اوج که می تواند برای بسیاری از سال. واقعا وجود دارد هیچ گفتن. ما در حال آماده سازی برای یک مدت بسیار طولانی اوج — حداقل به عنوان یک county, ما در حال آماده شدن برای تا شش ماه. اگر ما را شگفت زده کرد و موارد رها کردن که برجسته است. ما از هر فرصت برای آماده شدن برای یکی دیگر از خروش. هیچ کس واقعا نمی داند چه آینده ای در حال رفتن به نگه داشتن با استفاده از این. تنها وجود دارد ،



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن