داخلی بخش زمینه همه از آن هواپیماهای بدون سرنشین با استناد به امنیت دیگر نگرانی

بزرگنمایی این تصویر داخلی بخش پایه آن ناوگان از هواپیماهای بدون سرنشین از جمله چینی ساخته شده و مدل

توسط MINERALNEWS در 10 بهمن 1398
بزرگنمایی این تصویر

داخلی بخش پایه آن ناوگان از هواپیماهای بدون سرنشین از جمله چینی ساخته شده و مدل مانند این تخصصی "دولت edition" Mavic نرم افزار ساخته شده توسط DJI. وزارت کشور / تصویر توسط NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
وزارت کشور / تصویر توسط NPR

داخلی بخش مبتنی ناوگان خود را از بیش از 800 هواپیماهای بدون سرنشین با استناد به پتانسیل cybersecurity خطرات و نیاز به حمایت ایالات متحده هواپیماهای بدون سرنشین تولید – نشان می دهد این حرکت با هدف حداقل در بخشی در چین پیشرو تولید کننده هواپیماهای بدون سرنشین.

وزیر کشور دیوید برنارد امضا منظور چهار پایه هواپیماهای بدون سرنشین رسمی یک "مکث" او دستور داد نزدیک به سه ماه پیش است.

"ما تا به حال تنها 12 پرواز هواپیماهای بدون سرنشین از آنجا که زمان برای عملیات اضطراری مرتبط با آتش سوزی و سیل و" DOI سخنگوی کارول Danko گفت.

در سال 2018 داخلی بخش گزارش ساخت 10,432 هواپیماهای بدون سرنشین پرواز — بخش گسترده ای گسترش استفاده از آن از این هواپیما تحت ریاست جمهوری مغلوب ساختن پیشی جستن. زمانی که آژانس اعلام کرد که این رقم در تابستان گذشته آن گفت: این استخدام "400 FAA خبره و DOI آموزش اپراتورها" در 42 متحده است.

داخلی بخش با استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین خود را برای انواع اهداف از نقشه برداری زمین های فدرال برای جمع آوری داده های تحقیق و کمک به اجرای قانون است. اما برای آینده قابل پیش بینی اما حیاتی ترین ماموریت ها را در خود نگه دارد.

در سفارش برنارد نمی گویند که آیا گروه خود را تعیین کرده است که در آن هواپیماهای بدون سرنشین بودند به نحوی در معرض هک شدن. اما او می گویند که اطلاعات جمع آوری شده در طول پرواز هواپیماهای بدون سرنشین می تواند "با ارزش به اشخاص خارجی سازمان ها و دولت ها است."

وزیر را نیز نمی ذکر چین — اما این کشور ذکر شده بود به عنوان یک عامل کلیدی در تصمیم گیری اولیه به زمین ناوگان در سال گذشته است.

در اواخر اکتبر برنارد "کارگردانی است که هواپیماهای بدون سرنشین ساخته شده در چین و یا ساخته شده از قطعات چینی مبتنی باشد" را به عنوان آستانه گزارش در پاییز گذشته با استناد به یکی دیگر از بخش های سخنگو.

چینی هواپیماهای بدون سرنشین غول DJI با صدور بیانیه ای روز شنبه گفت: "بسیار نا امید" توسط داخلی گروه حرکت می کند.

"ما مخالف سیاسی با انگیزه کشور مبدا محدودیت به عنوان يك cybersecurity نگرانی" DJI گفت: در بیانیه منتشر شده در وب سایت خود را.

DJI می سازد ویژه "دولت edition" نسخه دو از آن هواپیماهای بدون سرنشین به طور خاص برای داخل بخش ها: Matrice 600 نرم افزار و Mavic Pro. هر دو مدل ذکر شده به عنوان در ایالات متحده آمریکا آژانس ناوگان هواپیماهای بدون سرنشین.

این شرکت اعلام کرد در تابستان گذشته که داخل بخش تا به حال به طور مستقل دارای اعتبار آن "امنیت بالا" هواپیماهای بدون سرنشین در طول 15 ماه دوره آزمایش. این بخش به نظر می رسید به توافق برسند انتشار 53 صفحه گزارش در ماه جولای معرفی آن با استفاده از ویژه DJI هواپیماهای بدون سرنشین است.

این هواپیما شامل سیستم عامل و نرم افزار است که طراحی شده است برای دیدار با آژانس الزامات DJI گفت.

اما در برنارد منظور او اشاره کرد که رئیس جمهور تا به حال امضا تفاهم نامه در ژوئن بیان کرد: "من بدین وسیله تعیین ... داخلی قابلیت تولید به صورت هوایی بدون سرنشین کوچک سیستم های ضروری برای دفاع ملی."

این یادداشت گفت که بدون ریاست جمهوری اقدام "ایالات متحده آمریکا صنعت نمی تواند منطقی انتظار می رود به ارائه قابلیت تولید به صورت هوایی بدون سرنشین کوچک سیستم های اندازه کافی و به موقع."

به عنوان او اشاره کرد که ریاست جمهوری تعیین برنارد گفت: آژانس اقدام برای انواع دلایل "که شامل امنیت فن آوری در نظر گرفتن و تسهیل تولید داخلی قابلیت."

وزیر را به زمین ناوگان باز به پایان رسید: آن باقی خواهد ماند تا زمانی که آن را لغو و دستور را شامل نمی شود تاریخ انقضا.

"عملیات هواپیماهای بدون سرنشین ادامه خواهد داد و اجازه داده می شود در تایید شرایط برای مقاصد اضطراری مانند جنگ آتش سوزی جستجو و نجات و مقابله با بلایای طبیعی است که ممکن است زندگی را تهدید می کند و یا اموال" Danko گفت.



tinyurlrebrandlybitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب