با الهام از ایتالیا دالاس ساکنان بخوان با هم از پنجره آپارتمان

در این زمان نامشخص همه ما نیاز به کسی برای تکیه. و یا پس از احساس ساکنان از سمت جنوب در Lamar آپارتمان در دالا

توسط MINERALNEWS در 3 فروردین 1399

در این زمان نامشخص همه ما نیاز به کسی برای تکیه.

و یا پس از احساس ساکنان از سمت جنوب در Lamar آپارتمان در دالاس تگزاس که در آن یک گروه از ساکنان گیر سر خود را از پنجره ها در یک گروه کر از قرنطینه صدای.

ساختمان ساکن و روح تنور Danzel آرایشگر رهبری یک آپارتمان قرنطینه singalong به محبوب Bill Withers آهنگ "به من تکیه کن."

کم کم دیگر ساکنان شروع به پیوستن به آرایشگر خود خودداری برخی از اضافه کردن هارمونی برخی فقط مشابه خود ویندوز یا فیلمبرداری در گوشی های. دیگران در آمد کمی خارج از ضرب و شتم و یا خاموش-کلید — خطرات عبور-آپارتمان آواز.

شمال تگزاس عضو ایستگاه KERA گزارش داستان و دیرین نویسندگان علامت Birnbaum زندگی می کند که در ساختمان گرفتار singalong در دوربین.

یکی دیگر از ساکنان رادیو میزبان بانی کاری تگزاس ایستگاه رادیویی KLTY, سازمان singalong.

کاری گفت: او با الهام از فیلم های او را دیدم از ایتالیایی ها در قرنطینه آواز به یکی دیگر از بالکن ساختمان است. پس از ایتالیا اعلام کرد یک کشور گسترده مستند در پاسخ به شیوع کروناویروس, فیلم قرنطینه singalongs شروع به گردش در رسانه های اجتماعی. ایتالیا در حال حاضر دارای بیش از 50000 مورد تأیید و نزدیک به 5000 مرگ و میر ناشی از COVID-19.

"هنگامی که من تو را دیدم تصویری از آنها آواز از پنجره به پنجره به تشویق یکدیگر متوجه شدم من زندگی می کنند در یک ساختمان است که دارای مقدار زیادی و تعداد زیادی از ویندوز" گفت: کاری. "من فکر می کنم همه ما می تواند استفاده از یک بیت از تشویق در حال حاضر."

بنابراین کاری تصمیم به سازماندهی چیزی مشابه در سمت جنوب در Lamar آپارتمان ساختمان سابق سیرز انبار. او را انتخاب کرد "به من تکیه کن" به عنوان آهنگ را برای جهان شمولی و البته به موقع آن پیام است.

"همه چیز در مورد آن آهنگ به من می گوید: آنچه که همه ما نیاز به انجام در حال حاضر" کاری گفت. "وجود دارد مردم همه در اطراف ما است که نیاز به کمک."

وقتی آرایشگر با تجربه خواننده دیدم یک بروشور تبلیغاتی singalong او گفت: او رسیده به دیدن آنچه که او می تواند انجام دهد برای کمک به.

"من می خواستم به بخشی از چیزی است که می تواند بلند ارواح" آرایشگر گفت. مانند بسیاری دیگر او را مشغول به کار از راه دور از آپارتمان خود را به لحاظ اجتماعی فاصله.

کاری پیشنهاد آرایشگر شروع singalong. هنگامی که آن زمان برای شروع آهنگ ساعت 11 صبح جمعه او سنگ همراه با جامعه زیر آرایشگر منجر شود.

"این یک لحظه از جامعه" او گفت:. "مردم در آینده هم حتی اگر ما را از هم جدا ماندن."



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب