داخل دیوانه وار مبارزات انتخاباتی به کروناویروس منابع به کالیفرنیا. آن را به اندازه کافی است ؟

مدیریت اضطراری مقامات می گویند آنها در حال حاضر در حال حرکت کوه های محافظ و ماسک و دستکش و روپوش و دیگر لوازم

توسط MINERALNEWS در 18 فروردین 1399

مدیریت اضطراری مقامات می گویند آنها در حال حاضر در حال حرکت کوه های محافظ و ماسک و دستکش و روپوش و دیگر لوازم پزشکی به بیمارستان کالیفرنیا به عنوان بسیار پرطرفدار دنده محافظ آغاز شده است جریان در روزهای اخیر از دولت های فدرال و ایالتی و محلی ذخایر.

گسترده فروشگاه های مواد برخی از در مخفی نگه داشته دولت انبارها در حال حاضر گرفتن در حمل مقادیر عظیم: 41 میلیون N95 ماسک محافظ, 600,000 لباس و 500,000 صورت سپر و بیش از 2.3 میلیون دستگاه دستکش با توجه به دولت مقامات اورژانس.

جزئیات بیشتر در مورد پزشکی و زنجیره تامین که تا کنون شده است کفن در پنهان کاری آمده از محرمانه دولت جلسات به دست آمده توسط بار که توضیح اضطراری تلاش برای نگه داشتن امکانات درمانی مجهز هر چند مواد حمل تا کنون ممکن است تنها کسری از آنچه مورد نیاز است در طول بیماری همه گیر.

ارقام و اطلاعات در مورد منابع از دولت فدرال و دولت بنا شده اند نشان داد که مقامات پزشکی و اتحادیه ها به نمایندگی از کارگران خود را نیز صدا زنگ در مورد کمبود دنده برای محاصره مراقبان و به عنوان کاخ سفید و برخی از فرمانداران باید در مورد درگیری های مربوطه آماده سازی برای ویروس' تاثیر است.

تبلیغات

با وجود مقادیر زیاد و اضطراب بالا باقی می ماند در میان پزشکان و پرستاران است که آنها ممکن است از طریق سوزاندن دنده آنها باید به عنوان بحران پزشکی امتداد در طول هفته یا ماه به عنوان بسیاری از کارشناسان انتظار دارند.

"در حال حاضر که این حمل و نقل انجام شده است و ما آن را توزیع کنیم به نوعی در برزخ در زمانی که یک بعدی در حال آمدن است" گفت: کتی Chidester مدیر L. A. County Emergency Medical Services, آژانس, یکی از دولت های محلی اشخاص ذخیره سازی و ارائه دنده به بیمارستان ها و درمانگاه در مناطق مربوطه خود را. "این کمی زمان."

دولت گزارش کمک می کند تا توضیح پیچیده و مات تهیه سیستم است که در آن مقامات فدرال را حمل اقلام و متعهد دیگر کمک به دولت مقامات اورژانس که پس از عبور مواد به استان ها و دیگر نهادهای محلی. دولت گزارش توجه داشته باشید که درخواست از مقامات محلی "خیلی فوری" و آنها توضیح این فرایند را برای به دست آوردن تجهیزات تحت این سیستم.

رژیم صهیونیستی. گاوین Newsom در روز شنبه گفت که ده ها میلیون ها نفر از اقلام تحویل داده شده بود "فقط در چند روز گذشته".

تبلیغات

"ما یک تیم بزرگ است که در این کار تمام وقت, و ما تا به حال برخی از موفقیت فوق العاده" او گفت:.

در حالی که مقامات دولتی به طور معمول انتشار خلاصه آمار در مورد ویروس' تاثیر اطلاعات دقیق در مورد ابعاد این بحران در کالیفرنیا است در غیر این صورت دشوار است برای به دست آوردن.

The California Department of Public Health به عنوان مثال خودداری کرده است به انتشار اطلاعات دقیق در بیمارستان. دیگر سوابق مورد بحران مانند شهرستان-توسط-شهرستان listings بهداشت و درمان کارگران مبتلا به این ویروس نیز باقی می ماند ،

این بار به درخواست های متعدد برای داده ها است که مقامات بهداشتی دولت از بخش های مختلف تا کنون نادیده گرفته شده و یا انتخاب به کاهش است.

اما فرمانداری به تبلیغ عرضه آن در تلاش است که به نظر می رسد جلسه حاد نیاز در برخی از امکانات بهداشت و درمان.

بیمارستان در L. A. شهرستان که تا به حال بیش از 5000 تایید COVID-19 مورد و بیش از 100 کشته شده اند تقلا برای حفظ منابع خود مواجه نگردند گفت: Chidester که همچنین نظارت بر تخت ظرفیت در 70 بیمارستان با اتاق اورژانس.

شهرستان انبار مدیریت Chidester و L. A. شهرستان در بخش خدمات بهداشتی و درمانی که نظارت وسیع شبکه عمومی درمانگاه پزشکان و بیمارستان ها باقی مانده است محرمانه محافظت دلیل تقاضا برای تجهیزات پزشکی.

زمانی که کامل انبار بسته بندی شده با قهوه ای جعبه حمل و نقل انباشته هم در سینی های چوبی پیچیده شده در پلاستیک جدا در ردیف سراسر آن وسیع طبقه و رسیدن به سقف های طاقی.

تبلیغات

در داخل مرکز شهرستان در آتش, نجات غریق و, فاجعه, واکنش کارگران داوطلب خدمت سربازی در توزیع تلاش نگه داشتن موجودی و مدیریت فروشگاه.

هر پالت به حمل و نقل راهنمای بیمارستان های مختلف و دیگر امکانات پزشکی است که مقامات شهرستان در حال تلاش برای کمک به. این تاسیسات شامل بیمارستان های مختلف سالمند-مراقبت از مراکز و خانه های.

دریافت کنندگان Chidester گفت: در دو هفته گذشته دریافت کرده اند بیش از 2.7 میلیون N95 ماسک و حدود 2.3 میلیون فولاد ماسک علاوه بر تحویل لباس و سایر تجهیزات حفاظتی.

برخی از موارد آمده بود از شهرستان به طور کلی ذخایر پزشکی حوادث فروشگاه ها که پر شد قبل از coronavirus خود را آغاز کرد فشار در بیمارستان های محلی. موارد دیگر آمده اند از دولت خود اورژانس موجودی. هنوز هم بیشتر شده بود تصویب از طریق دولت فدرال مقامات اورژانس, او گفت:.

دریافت کنندگان محلی شامل سازمان هایی مانند Westside مرکز منطقه ای, غیر انتفاعی, دولتی پیمانکار است که کمک می کند تا افراد معلول.

با تشکر شهرستان تحویل در جمعه آن شهر پارکینگ رو تبدیل به یک درایو-از طریق توزیع مرکز که در آن کارکنان و همکاران می تواند انتخاب کنید تا نیاز به ماسک.

"ارائه دهندگان خدمات بسیار سپاسگزار گفت:" مری لو Weise-Stusser, Westside مدیر جامعه از خدمات. "ماسک حداقل به کارکنان کمی حمایت می کند. بزرگترین ترس ما این است که در این جمع امکانات زندگی اگر یک فرد می شود [ویروس] و یا یک کارمند می شود آن ما به دنبال در یک نیم دوجین افراد در معرض بودن."

تبلیغات

ماسک میان برخی از 7 میلیون آیتم مجزا که همچنین شامل صدها الکترونیکی هواکش برای بیماران مبتلا به بحرانی مشکلات تنفسی که در این شهرستان تا کنون دریافت شده از فدرال و ایالتی مقامات Chidester گفت.

Workers at an L.A. County warehouse handle the coordination and distribution of medical supplies for hospitals and health facilities across the county.

کارگران در L. A. شهرستان انبار اداره هماهنگی و توزیع تجهیزات پزشکی برای بیمارستان و امکانات بهداشتی در سراسر شهرستان.

(لس آنجلس)

تقاضا برای منابع بالا در تجهیزات پزشکی در سراسر شهرستان که در آن بیش از 1200 بيمار مبتلا به این بیماری در بیمارستان بستری شده است در هفته های اخیر — از جمله صدها نفر در بخش های مراقبت ويژه.

نیازهای متفاوت توسط محل. در PIH سلامت بیمارستان در داونی و آمریکا, برای مثال, لوازم دست مطابق با اصول بهداشتی محلول و دستمال مرطوب را اجرا کرده اند. اما آنها به اندازه کافی حفظ N95 ماسک به آخرین بیش از یک ماه گفت: Jaime دیاز, پزشک اورژانس که در خدمت به عنوان افسر ارشد پزشکی در داونی تسهیلات.

برای حفظ ماسک پرستاران در covid بخش وجود دارد گفت: برای استفاده از یک N95 ماسک در طول روز. کسانی که کار نمی کنند با تایید و یا مشکوک به ویروس با استفاده از بیماران جراحی ساده ماسک به جای. که توسعه یافته زندگی از بیمارستان N95 ذخایر از چهار هفته عرضه به هشت هفته عرضه, او گفت:.

Chidester گفت: بسیاری از بیمارستان ها در سراسر منطقه به داستان های مشابه. او گفت: او به تازگی اوراق یک سیستم اجازه می دهد که بیمارستان ها به ارائه سفارشات و گفت: این محموله در حال ترک با بیشترین سرعت ممکن به محض ورود. شهرستان تحویل داده بود بسیاری از منابع خود در پایان هفته گذشته است.

او گفت: خود را تحویل مجموع چشمگیر صدا تا زمانی که شما به یاد داشته باشید نمرات از امکانات در سراسر شهرستان — و چگونه اغلب پزشکان و پرستاران دور از تجهیزات.

"این کوچک در مقایسه با نیاز به دلیل سوختگی رای دادن. سوختگی رای شما را می کشد. هر بار که شما با دیدن یک بیمار شما باید برخی از لباس شب ، شما می توانید راه رفتن به اتاق فرد به مدت پنج دقیقه و زمانی که شما می آیند شما رو به این شب خاموش و دور از آن است. و همین کار را با دستکش: روشن و خاموش کردن و در" او گفت:.

در علاوه بر این به حمایت از این عملیات این شهرستان نیز تا به حال به کشف پیام های از نمرات کسب و کار ارائه خود را به فروش محصولات پزشکی به این شهرستان در میان فاجعه است. برخی نشده است معتبر, او گفت:, در حالی که دیگران می تواند تضمین کند که محصولات خود را ملاقات استانداردهای فدرال.

Newsom در روز شنبه گفت: دفتر خود را نیز به دنبال بهبود روند برای آینده نگر پیمانکاران و داوطلبان برای ارائه دنده خود را. تیم خود را راه اندازی وب سایت جدید covid19supplies.ca.gov که در آن کسب و کار و دیگران ترک اطلاعات در مورد محصولات خود را.

مقامات فدرال شده اند و تمایلی به بحث در مورد موجودی خود را از اورژانس موارد شناخته شده به عنوان راهبردی ملی ذخایر با استناد به نگرانی های امنیت ملی. اما آنها می گویند که این کالا در جریان هستند به جوامع محلی تحت سیستم.

در پاسخ به پرسش از زمان سازمان مدیریت اضطراری فدرال این هفته گفت: آن را تا به حال کنار نزدیک به 500 میلیون دلار برای کمک به کالیفرنیا با هزینه در پاسخ به coronavirus — یک شهروند $860 میلیون دلار کمک برنامه تا کنون است.

آژانس همچنین تایید کرد که حدود نیمی از آن برآورد شده از 16000 تا 20000 هواکش شده اند حمل در سراسر کشور از جمله که در آن برخی از فرمانداران ابراز کرده اند که از ترس خود را به بیمارستان ها ممکن است اجرا از زندگی-صرفه جویی در دستگاه های اگر بحران بدتر.

بیش از 100 هواکش وارد L. A. شهرستان در ماه گذشته با باتری های مرده, بار یاد کرده است. مقامات دولتی بعد از کمک به بازسازی آنها.

فرمانداران و مقامات بهداشت عمومی خواسته اند که رئیس جمهور تهمت به استناد دفاع تولید عمل می کنند به نیروی شرکت ها با سرعت بیشتری ساخت هواکش و دنده محافظ و عرضه آنها به دولت ها و بیمارستان ها رو به وخیم ترین شرایط. مغلوب ساختن پیشی جستن مقاومت کرده است با توجه به چنین مرحله گفت که او ترجیح می دهند به استفاده از این قانون به عنوان اهرمی برای ترغیب تولید کنندگان و توزیع کنندگان برای پیوستن به آنچه که او به عنوان تلاش های جنگی.

مغلوب ساختن پیشی جستن است با استفاده از عمل سه بار به زور جنرال موتورز برای ساخت هواکش; به طور مستقیم وزارت بهداشت و خدمات انسانی به اطمینان حاصل شود که دستگاه تهویه سازان اول دسترسی به بخش های مهم و به دستور جنرال موتورز به اولویت بندی سفارشات برای N95 ماسک از دولت فدرال است.

به گفته کارشناسان چنین اقداماتی شده اند بیش از حد محدود برای رسیدگی به آنچه آنها را به عنوان توضیح داده شده در سراسر کشور کمبود تجهیزات ضروری.

سابق فدرال مقامات توصیف تهمت تلاشهای دولت به عنوان هرج و مرج و اتفاقی به عنوان سازمان ها و کاخ سفید پرسنل دنبال برنامه های مختلف. سلامت کارشناسان و مقامات سابق فدرال خواسته اند که تهمت به ایجاد یک واحد فرماندهی و کنترل ساختار برای تحریک تولید و تحویل ماسک, لباس و هواکش.

"ما نیاز به یک فرماندهی و کنترل عملیات در بالا بسیار از این دولت اجرا شده توسط کسی مثل George C. Marshall" کلی کمک کرد که رهبری این کشور در جنگ جهانی دوم پاسخ گفت: تارا o'toole, سابق وزارت امنیت داخلی رسمی است که منجر به یک بررسی خارج از ملی ذخایر از سال 2016 تا 2018. "کسی به در اتهام با اقتدار کامل."

تا کنون Newsom به دنبال پروژه ای است که قدرت در کالیفرنیا برگزاری منظم و رسانه های مجازی در جلسات و شعار خود را دولت تلاش خود را نه تنها در ارائه دنده — اما همچنین در ردیابی تعداد تخت موجود در بیمارستان های سراسر کشور و برنامه ریزی برای کمک به گروه های آسیب پذیر مانند بی خانمان ها.

او همچنین نشده خیلی صریحتر شکایت در مورد فدرال در تلاش است. Newsom سی ان ان گفت در هفته گذشته که دولت با استفاده از خود قدرت خرید برای نگه داشتن تجهیزات جریان به عنوان بحران همچنان ادامه دارد.

"کشورهای در حال گرفتن کمی پشتیبانی می کند اما ما در حال رفتن به باید به کاردان," او گفت:.

بار نویسنده کارکنان هریت Ryan کمک به این گزارش.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن