زندانی اعتراف می کند در نامه ای به قتل 2 کودک molesters در زندان کالیفرنیا

کالیفرنیا زندانی زندان اعتراف کرد در نامه ای که او به ضرب و شتم دو فرزند molesters به مرگ با عصا در حالی که پش

توسط MINERALNEWS در 2 اسفند 1398

کالیفرنیا زندانی زندان اعتراف کرد در نامه ای که او به ضرب و شتم دو فرزند molesters به مرگ با عصا در حالی که پشت میله های زندان تنها چند ساعت پس از هشدار فوری به یک مشاور است که او ممکن است تبدیل به خشونت نادیده گرفته شد, گزارش های خبری روز پنجشنبه گفت.

جاناتان واتسون, 41, اعتراف در نامه ای به اخبار منطقه خلیج در شمال کالیفرنیا است که او clubbed مردان در سر در Jan. 16 در کالیفرنیا درمان سوء مصرف مواد مرکز و زندان ایالتی در کورکوران.

دیوید Bobb 48 درگذشت آن روز. گراهام De Luis-Conti, 62, درگذشت سه روز بعد در یک بیمارستان است. هر دو در خدمت زندگی جملات برای تشدید تجاوز جنسی به یک کودک زیر 14.

"ما نمی توانیم اظهار نظر در مورد یک فعال بررسی" دانا Simas سخنگوی وزارت کالیفرنیا از اصلاحات و توانبخشی نوشت: در یک ایمیل.

تبلیغات

واتسون در حال گذراندن حبس ابد برای 2009 قتل اعتقاد.

روز قبل از حمله او گفت امنیت طبقه بندی تغییر کرد و او در انتقال از یک فرد به همراه کاهش-امنیت خوابگاه غلاف در دره مرکزی تسهیلات. واتسون به نام سوئیچ یک بی دقتی اشتباه و گفت: او در اعتراض به این تصمیم.

واتسون نوشت که شش روز بعد از او وارد زندان, molester کودک منتقل غلاف. واتسون معتقد بود که انسان شروع به متلک دیگر زندانیان با تماشای برنامه های تلویزیونی کودکان. واتسون گفت: در نامه ای به او نمی توانستم بخوابم که شب "داشتن انجام نشده است و هر چه از غریزه به من گفت که من باید انجام داده ام حق در آن وجود دارد."

دو ساعت قبل از حملات روز بعد واتسون گفت: یک مشاور است که او به فوریت نیاز به انتقال به سطح بالاتر امنیت "قبل از اینکه من واقعا [expletive] یکی از این دیدن از بالا" اما مشاور "تمسخر و رد" او.

تبلیغات

واتسون گفت: از بازگشت او به او مسکن غلاف.

"من در خانههای گلی خالی آن را بیش از همه زمانی که همراه با Molester #1 و او را سمت راست تلویزیون PBS Kids again," او نوشت: با توجه به روزنامه های زنجیره ای. "اما این بار کسی به دیگری گفت: چیزی به اثر" آیا این مرد واقعا رفتن به تماشای این درست در مقابل ما ؟ "و من به یاد بیاورید گفت:" من این رو.' و من برداشت نیشکر و رفت و به کار در او."

واتسون گفت: او سپس در سمت چپ مسکن غلاف برای پیدا کردن یک گارد و نوبت خود را در, اما در راه او را دیدم "کودک شناخته شده است کاسب و من نمیفهمد من می خواهم فقط به انجام همه به نفع" واتسون نوشت. "برای یک پنی برای یک پوند."

واتسون گفت: او سپس گفت که یک گارد که باور نکرد او "تا زمانی که او در اطراف گوشه و دیدم ظروف سرباز یا مسافر من می خواهم به سمت چپ در خوابگاه منطقه" واتسون نوشت.

واتسون در تفکیک مسکن در حالی که او در دست بررسی است و برای قتل. او نیست متهم شده است.

"بودن lifer من در یک موقعیت منحصر به فرد که در آن من گاهی اوقات دسترسی به این مردم و من کمی به از دست دادن" اما واتسون نوشت. "و به من اعتماد ما آن را دریافت کند این مردم هستند که هر پدر و مادر بدترین کابوس است."



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب