رشد اقتصادی هند نرخهای طول coronavirus همه گیر

دهلی نو - هند اقتصاد رشد 4.2 درصد در سال مالی به پایان رسید که در ماه مارس به پایین از 6.1% در سال گذشته دولت

توسط MINERALNEWS در 9 خرداد 1399

دهلی نو - هند اقتصاد رشد 4.2 درصد در سال مالی به پایان رسید که در ماه مارس به پایین از 6.1% در سال گذشته دولت گفت: روز شنبه و به احتمال زیاد قرارداد این سال به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

رشد آغشته به 3.1 درصد در ماه های ژانویه-مارس, سه ماهه آخر سال مالی به عنوان کشور شروع به احساس اثر این بیماری همه گیر وزارت آمار و اجرای برنامه گفت.

آن را در بیانیه ای گفت که برآورد ممکن است تجدید نظر به عنوان بیشتر داده های جمع آوری شده از کسب و کار تحت تاثیر یک مستند در سراسر کشور اعمال شده در مارس 25 که در حال حاضر در حال برنامه ریزی برای پایان دادن به در روز یکشنبه. دولت هنوز رتبهدهی نشده است گفت: آیا آن تمدید خواهد شد.

مخالفان اصلی حزب کنگره گفت که 4.2 درصد رشد اقتصادی در 2019-2020 به کمترین میزان خود در 11 سال گذشته.

وجود دارد هیچ نشانه ای از هر گونه اقدام دولت برای تحریک تقاضا و "به جای آن سوق دادن کشور به بدهی از طریق رفیع ادعا می کند از بسته محرک اقتصادی برای مقابله با COVID-19" گفت: Gourav وللبه یک سخنگوی حزب.

هفته گذشته هند بانک مرکزی کاهش نرخ بهره کلیدی خود را به 4 درصد در تلاش برای مقابله با ضربه به اقتصاد از این بیماری همه گیر و مستند به معنای آن داشته باشد.

بانک مرکزی هند فرماندار Shaktikanta دس پیش بینی است که اقتصاد خواهد قرارداد مالی 2020-2021. او را به یک شکل خاص. برخی از خصوصی اقتصاددانان انتظار دارند که این قرارداد تا حد 5 درصد است.

نارندرا نخست وزیر دولت اخیرا اعلام کرد که 20 تریلیون روپیه ($266 میلیارد دلار) بسته برای حمایت از اقتصاد است. میلیون ها نفر از کارگران فرار کرده اند شهرستانها پس از از دست دادن شغل خود را هنگامی که مقامات تحمیل مستند.

این بسته شامل مالیات بر درآمد کاهش تزریق نقدینگی برای شرکت کمبود پول نقد و اوراق با پشتوانه وام های بانکی. همچنین گفت: این امر بار شرکت های خارجی از رقابت در مناقصه برای قراردادهای دولتی از بالا به 26 میلیون دلار برای ارتقای اعتماد به نفس و حمایت از سیاست.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب