پلیس ایندیاناپولیس آتش فلفل توپ در میان تیراندازی اعتراض

پلیس ایندیاناپولیس اخراج فلفل توپ شنبه برای متفرق کردن جمعیت به عنوان آنها بازداشت یک مرد در طول یک تظاهرات در

توسط MINERALNEWS در 21 اردیبهشت 1399

پلیس ایندیاناپولیس اخراج فلفل توپ شنبه برای متفرق کردن جمعیت به عنوان آنها بازداشت یک مرد در طول یک تظاهرات در نزدیکی محل که در آن یک افسر به ضرب گلوله یک 21 ساله سیاه مرد روز قبل.

حدود 50 نفر همگرا در نزدیکی محل که در آن Dreasjon "شان" نی بود به ضرب گلوله در روز چهارشنبه Indianapolis Star گزارش شده است. نی را به قتل طی یک تعقیب پا با یک افسر و کشنده تیراندازی پلیس ساعت بعد از دیگری سیاه و سفید را تیره و تار روابط بین ایندیاناپولیس شهری اداره پلیس و ساکنان ترغیب یک سری از تظاهرات.

به عنوان پلیس دستگیری یک مرد در روز, تظاهرات افسران اخراج فلفل توپ "برای جلوگیری از یک جمعیت به عنوان آنها در بسته در افسران ایجاد محیط نا امن برای ماموران و معترضان" سخنگوی پلیس Michael Hewitt در بیانیه ای گفت.

هویت گفت: ماموران دستگیر 41 ساله به ظن انسداد ترافیک و رفتار آشوبگرانه.

"هیچ افسران یا معترضان مجروح شدند در طول این بازداشت. IMPD پشتیبانی از شهروندان ما به حقوق صلح آمیز و قانونی اعتراض" هویت اضافه شده است.

نی تیراندازی مرگ شد و به دنبال آن تظاهرات هر دو شنبه و پنج شنبه. اومد در عرض چند ساعت از پلیس ایندیاناپولیس ضرب تیراندازی 19 ساله McHale رز و یک افسر ضرب قابل توجه یک زن باردار با ماشین خود را. زن سفید بود.

این معلوم نیست چه نظم و انضباط و اگر هر که افسر ممکن است در صورت. پلیس گفت: یافته های اولیه را نشان نمی دهد راننده اختلال شد عامل این حادثه ،

پلیس گفته اند هر دو نی و رز رد و بدل تیراندازی با ماموران قبل از آنها بودند به ضرب گلوله کشته.

محلی فعال گروه خواستار شفافیت و پاسخگویی به تیراندازی پرداخته شده است.

ایندیاناپولیس شهردار جو Hogsett روز جمعه گفت که او از باراک اوباما و FBI به "به طور فعال نظارت بر" تحقیقات به تیراندازی. همچنین ماریون دادستان Ryan میرس گفت: او درخواست دادگاه برای تعیین مستقل دادستان برای رسیدگی به تحقیقات مربوط به نی تیراندازی به دلیل Indianapolis, رئیس پلیس Randal تیلور یک شاهد عینی در این مورد.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام


tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن