هند نیروهای کشتن بالا کشمیر شورشی رهبر

سرینگر هند - نیروهای دولتی به کشته شدن یک فرمانده شورشی و مشاور در هند-کنترل کشمیر در روز چهارشنبه و خاموش کرد

توسط MINERALNEWS در 17 اردیبهشت 1399

سرینگر هند - نیروهای دولتی به کشته شدن یک فرمانده شورشی و مشاور در هند-کنترل کشمیر در روز چهارشنبه و خاموش کردن تلفن همراه و خدمات اینترنت تلفن همراه در طول متعاقب آن ضد هند اعتراضات مقامات و ساکنان گفت.

مرده فرمانده Riyaz Naikoo شد رئیس عملیات منطقه مورد مناقشه بزرگترین بومی شورشی گروه Hizbul مجاهدین که رهبری یک شورش مسلحانه در برابر هند حکومت.

Naikoo شد این گروه و فرمانده بالا برای تقریبا هشت سال و مسئول استخدام ده ها تن از کشمیری به مبارزه با هند سخن گفته است. او به ضرب گلوله به شهرت پس از یک سال 2016 عمومی قیام پس از کشتن این گروه کاریزماتیک رهبر Burhan ونی.

پلیس و سربازان ارتش در عملیات Awantipora منطقه در جنوب کشمیر اواخر روز سه شنبه بر اساس یک نکته که برخی از فرماندهان نظامی بودند پناه وجود دارد. آنها با استفاده از زمین محرک به حفاری تا چند تکه زمین از جمله یک زمین بازی مدرسه, به دنبال ممکن است در زیر زمین مخفیگاه روستایی ،

روز چهارشنبه به عنوان نیروهای دولتی آغاز شد و خانه به خانه جستجوها در این منطقه آنها را تحت سنگین گلوله از شورشیان کشته شده است. در متعاقب آن درگیری دو شبه نظامیان کشته شدند یک مقام پلیس گفت: به شرط ناشناس ماندن همراهی با سیاست های دولت است. او با شناسایی یکی از کشته شورشیان به عنوان Naikoo.

قبل از پیوستن به این گروه Naikoo معلم ریاضیات.

برخی از ضد هند تظاهرات و درگیری بین معترضان و نیروهای دولتی نیز گزارش شده است در منطقه که در آن تیراندازی رخ داده است.

مقامات اول مسدود شده, سرویس اینترنت تلفن همراه مشترک هند تاکتیک در منطقه که از جمله جنگ داخلی. به عنوان مبارزه ادامه داد و گسترش کلمه که Naikoo به دام افتاده بود آنها نیز متوقف شد خدمات تلفن همراه.

مقامات می گویند که لازم است برای متوقف کردن تلفن همراه و خدمات اینترنت برای جلوگیری از ضد هند معترضان از مونتاژ.

در سال 2019 دولت تحمیل monthslong کل ارتباطات خاموشی طی یک اقدام بی سابقه نظامی سرکوب در نزاع-پاره منطقه است.

هند به شدت آن عملیات ضد شورشی در سراسر کشمیر در ماه های اخیر در طول یک coronavirus مستند. شبه نظامیان همچنین در ادامه حملات خود بر نیروهای دولتی و اتهام خبرچینان. بیش از بیست کشته و حدود ده, هندی, سرباز کشته شدند در مارس ترین در هر ماه از ماه اوت سال 2019 زمانی که هند لغو این منطقه نیمه خودمختار وضعیت و استقلال و تحمیل مستقیم فدرال قانون است.

وجود دارد نیز شده است تقریبا روزانه مبارزه با بیش از چند ماه گذشته همراه ناهموار و کوهستانی مرزی که تقسیم کشمیر بین هند و پاکستان است.

هند و پاکستان هر دو ادعا می کنند خاک را در تمامیت آن. اکثر کشمیری حمایت از شورشی هدف متحد کردن خاک یا تحت حکومت پاکستان و یا به عنوان یک کشور مستقل در حالی که همچنین غیر نظامی شرکت کننده در تظاهرات خیابانی علیه کنترل هند.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام

هند را متهم پاکستان از مسلح کردن و آموزش ضد هند شورشیان. پاکستان با رد این گفته آن ارائه می دهد تنها اخلاقی و دیپلماتیک حمایت از شبه نظامیان و به کشمیری که مخالف هندی قانون است.

شورشیان شده اند مبارزه هندی قانون از سال 1989 است. در مورد 70,000 نفر کشته شده اند و در قیام و متعاقب آن ارتش هند کشته و زخمی شدند.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.ly
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن