هند نیروهای کشتن فرمانده شورشی در کشمیر اصلی شهر

سرینگر هند - یک فرمانده شورشی و دستیار کشته شدند در یک ترور شد با نیروهای دولتی در کشمیر اصلی شهر در روز سه شن

توسط MINERALNEWS در 30 اردیبهشت 1399

سرینگر هند - یک فرمانده شورشی و دستیار کشته شدند در یک ترور شد با نیروهای دولتی در کشمیر اصلی شهر در روز سه شنبه گفته است که تحریک ضد هند تظاهرات و درگیری در منطقه مورد مناقشه.

نمرات ضد شورش پلیس و سربازان محاصره انباشته محله در سرینگر را در محله های قدیمی در یک نکته است که برخی از شبه نظامیان پنهان شده بودند وجود دارد گفت: Pankaj سینگ یک شبه نظامی می شود. تبادل تیراندازی زمانی آغاز شد که نیروهای scoured منطقه به دنبال داعش, او گفت:.

این ترور شد, برای اولین بار در شهرستان در دو سال به طول انجامید حدود 12 ساعت به پایان رسید و با قتل جنید اشرف Sehrai یک فرمانده شبه نظامی با کشمیر بزرگترین شورشی گروه Hizbul مجاهدین و دستیار. جنید پسر ارشد جدایی طلب رهبر سیاسی محمد اشرف Sehrai پیوست صفوف شورشیان در اوایل سال 2018 پس از فارغ التحصیلی در مدیریت کسب و کار را از منطقه اصلی دانشگاه.

سه سرباز و یک مقام پلیس مجروح شدند و در جنگ کشته شده است.

بیش از یک دوجین خانه های آسیب دیده و برخی از به طور کامل نابود شده در طول جنگ به عنوان انفجار و تیر اندازی لرزاند شهرستان در طول یک coronavirus مستند.

ساکنان متهم نیروهای محیط خانه در آتش و غارت طلا و جواهر و پول نقد را از برخی از خانه ها. سینگ گفت این بود: "اتهامات بی اساس به بدگویی نیروهای نظامی است."

"این یک عملیات پاک و بدون وثیقه, خسارت," او گفت:.

مقامات امنیتی گفت: جنید را کشته بود و یک موفقیت بزرگ در برابر شبه نظامیان در کشمیر است که تقسیم بین هند و پاکستان, اما ادعا کرد که هر دو در تمامیت آن.

به عنوان ترور شد خروشان مقامات قطع ترین اینترنت تلفن همراه و خدمات تماس صوتی در سرینگر مشترک هند تاکتیک زمانی که جنگ داخلی در منطقه است.

به عنوان اخبار از قتل گسترش نمرات مردان جوان شعار ضد هند و طرفدار شورشی شعار مبارزه طلبیده مستند و پرتاب سنگ به سوی نیروهای دولتی که اخراج اشک آور و دود و گلوله تفنگ ساچمهای برای متفرق کردن آنها.

هیچ تلفات شدند و بلافاصله گزارش شده است.

مقامات نیست دست بر اجساد دو مقتول شورشیان به خانواده خود را تحت یک دولت جدید سیاست های طراحی شده برای خنثی کردن مقیاس بزرگ مجالس ترحیم که تبدیل به یک نقطه وحدت برای ضد هند شد. به جای پلیس دفن اجساد در دور افتاده کوهستانی قبرستان.

هند به شدت آن عملیات ضد شورشی در سراسر کشمیر در ماه های اخیر در طول coronavirus مستند. شبه نظامیان همچنین در ادامه حملات خود بر نیروهای دولتی و اتهام خبرچینان. بیش از بیست کشته و حدود ده, هندی, سرباز کشته شدند در مارس ترین در هر ماه از ماه اوت سال 2019 زمانی که هند لغو این منطقه نیمه خودمختار وضعیت و استقلال و تحمیل مستقیم فدرال قانون است.

هندی, سربازان کشته شده در منطقه فرمانده بالا و نزدیکان در جنوب دره کشمیر چند هفته پیش. روز یکشنبه یک شبه نظامی و یک سرباز کشته شدند در ضربات پنالتی از دور Doda منطقه است.

وجود دارد نیز شده است تقریبا روزانه مبارزه با بیش از چند ماه گذشته همراه ناهموار و کوهستانی مرزی که تقسیم کشمیر بین هند و پاکستان است.

شورشیان شده اند مبارزه هندی قانون از سال 1989 است. اکثر کشمیری حمایت از شورشی هدف متحد کردن خاک یا تحت حکومت پاکستان و یا به عنوان یک کشور مستقل است.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام

هند را متهم پاکستان از مسلح کردن و آموزش ضد هند شورشیان. پاکستان با رد این گفته آن ارائه می دهد تنها اخلاقی و دیپلماتیک حمایت از شبه نظامیان و به کشمیری که مخالف هندی قانون است.

در مورد 70,000 نفر کشته شده اند و در قیام و متعاقب آن ارتش هند کشته و زخمی شدند.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب