هند ویروس موارد افزایش نزدیک به 32,700, ساحل, دولت بسته دوباره

دهلی نو - هند ویروس موارد یافت یکی دیگر از 32,695 به عنوان پنج شنبه, گرفتن ملت و نزدیک به 1 میلیون و وادار کرد

توسط MINERALNEWS در 26 تیر 1399

دهلی نو - هند ویروس موارد یافت یکی دیگر از 32,695 به عنوان پنج شنبه, گرفتن ملت و نزدیک به 1 میلیون و وادار کردن یک مستند جدید در ساحل غربی ایالت گوا دو هفته پس از آن بازگشایی شد به گردشگران است.

جدید تایید موارد در زمان ملی در مجموع به 968,876. وزارت بهداشت در روز چهارشنبه نیز گزارش داد یک رکورد تعداد 606 مرگ و میر در 24 ساعت گذشته, گرفتن مجموع تلفات به 24,915. وزارت گفت: میزان بازیابی شد و در ادامه به بهبود در 63% است.

تعداد واقعی مانند جاهای دیگر در جهان در حال فکر به مراتب بالاتر با توجه به تعدادی از دلایل از جمله محدود تست.

هندی انجمن پزشکی داوطلبانه سازمان از پزشکان گفت: 99 پزشکان فوت کرد و یکی دیگر از 1,302 مبتلا به کوروناویروس. آن را به نام برای کوتاه شدن ساعات کار برای کارگران بهداشت دنبال نگرانی های ایمنی.

همچنین گفت: نرخ مرگ و میر در میان پزشکان بود 7.6% بسیار بالا تر از میانگین ملی حدود 2.5%.

حدود ده متحده از جمله Maharashtra, Tamil Nadu در غرب بنگال و آسام قرار داده اند و مناطق پر خطر را تحت مستندات تنها اجازه می دهد مواد غذایی ضروری لوازم و خدمات بهداشتی و درمانی.

گوا جمهوری منتخب رسمی Pramod Sawant, اعلام سه روز مستند و یک شب مقررات منع رفت و آمد در پیاده مقصد توریستی ابتدا پنجشنبه شب پس از یک سنبله در عفونت.

او گفت: مردم از موازین اجتماعی فاصله گرفتن از هنجارهای. حدود 40,000 نفر جریمه 100 روپیه ($1.3) هر یک در دو هفته گذشته برای پوشیدن ماسک.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب