هند به برتری روسیه در گزارش Coronavirus عفونت

بزرگنمایی این تصویر یک کارگر بهداشت با یک سواب بینی یک فرد برای COVID-19 در بیمارستانی در دهلی نو, ه

توسط MINERALNEWS در 17 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

یک کارگر بهداشت با یک سواب بینی یک فرد برای COVID-19 در بیمارستانی در دهلی نو, هندوستان. هند پیشی گیرد و روسیه برای تبدیل شدن به سومین بدترین آسیب دیده کشور با این بیماری همه گیر کوروناویروس. Manish Swarup/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Manish Swarup/AP

هند در حال حاضر پیشی گرفتن روسیه برای تبدیل شدن به سومین کشور بدترین تحت تاثیر coronavirus از نظر مجموع عفونت. تنها ایالات متحده و برزیل بیشتر است.

در روز سه شنبه و هند و مرگ و میر از COVID-19 20,000 عبور و مجموع آن caseload در حال حاضر بیش از 700 ، 000. هر دو برگه در حال حاضر در حال افزایش در سریع ترین سرعت از این بیماری همه گیر آغاز شد.

بیش از آخر هفته, هند, گزارش بالاترین-همیشه تک-بعد سنبله در عفونت با نزدیک به 25000 موارد جدید در یک دوره 24 ساعته. تاج محل و دیگر بناهای تاریخی در اصل برنامه ریزی شده برای بازگشایی به گردشگران دوشنبه در حال حاضر باقی می ماند بسته به طور نامحدود.

آخرین سنبله است طراحی شده در بخش افزایش تعداد عفونت در تعداد انگشت شماری از جنوب هند متحده از جمله Karnataka, Telangana و تامیل نادو. هند نیز تست بیشتر با نزدیک به 250000 نفر COVID-19 آزمون اداره روزانه با توجه به هیت وزارت اطلاعات.

سخت ترین ضربه از مناطق هنوز هم هند بزرگترین شهرهای دهلی نو و بمبئی. بیمارستان ها وجود دارد به سر می برند و موقت پزشکی بخش شده اند عجله ساخته شده در مراکز کنوانسیون.

در ماه مارس هند تحمیل شده یکی از اولین دقیقترین مستندات در جهان در زمانی که مجموع آن موارد نسبتا پایین شماره در صدها. این مستند ممکن است آهسته ویروس' گسترش, اما آن را نیز در سمت چپ حداقل 100 میلیون نفر بیکار برخی از آنها در سمت چپ گرسنه.

در سراسر کشور مستند کاسته شد در اوایل ماه ژوئن به تلاش برای احیای اقتصاد است. در حالی که مدارس باقی می ماند بسته, بسیاری از کسب و کار و حمل و نقل عمومی را از سر گرفت به جز مناطق با غلظت بالای COVID-19 موارد است. اما فرد دولت شده اند دوباره تحمیل خود به خود محدودیت.

حتی اگر هند در رتبه سوم از نظر تعداد coronavirus موارد آن را در رتبه هشتم را از نظر مرگ و میر با توجه به دانشگاه جانز هاپکینز.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن