هند هشدار چین بیش از آن ادعا می کنند به منطقه مرگبار برخورد

دهلی نو - هند روز پنج شنبه هشدار داد چین در برابر ساخت "اغراق آمیز و غیرقابل دفاع ادعا می کند" در حاکمیت Galva

توسط MINERALNEWS در 29 خرداد 1399

دهلی نو - هند روز پنج شنبه هشدار داد چین در برابر ساخت "اغراق آمیز و غیرقابل دفاع ادعا می کند" در حاکمیت Galvan دره منطقه حتی پس از دو سال تلاش برای پایان دادن به بن بست در منطقه هیمالیا که در آن ارتش خود را درگیر در یک برخورد مرگبار.

بیست هندی سرباز کشته شدند در درگیری دوشنبه شب بود که مرگبارترین درگیری بین دو طرف در 45 سال است. چین اعلام نشده است که آیا نیروهای خود را رنج می برد هر تن رسیده است.

در پاسخ به چین ادعا می کنند به دره هند در امور خارجی سخنگوی وزارت Anurag Srivastava گفت: هر دو طرف توافق کرده اند که برای رسیدگی به وضعیت مسئولانه است. "ساخت اغراق آمیز و غیرقابل دفاع ادعای خلاف این درک" او در بیانیه ای گفت.

هر دو طرف هر متهم به تحریک درگیری میان نیروهای خود را در این دره بخشی از اختلاف منطقه لاداخ در امتداد مرزی هیمالیا.

گزارش رسانه های ارشد گفت: افسران ارتش از دو طرف ملاقات روز شنبه برای خنثی کردن این وضعیت اما هیچ نشانه ای نیز از هر دو طرف است.

نیروهای امنیتی هند گفت: نه طرف اخراج هر عکس به جای پرتاب سنگ و تجارت ، این سربازان هندی از جمله یک سرهنگ در اثر صدمات شدید و قرار گرفتن در معرض در منطقه را در درجه حرارت زیر صفر, مقامات گفت.

برخورد تشدید یک بن بست در منطقه مورد مناقشه آغاز شد که در اوایل ماه مه زمانی که هند گفته مقامات چینی سربازان عبور از مرز در نقاط مختلف نصب چادر و پست گارد و نادیده گرفتن هشدارها را ترک کنند. که باعث فریاد مسابقات سنگ پرانی و fistfights زیادی از آن پخش اخبار در تلویزیون و کانال های رسانه های اجتماعی.

وزیر امور خارجه چین وانگ یی هشدار داد دهلی نو به دست کم گرفتن پکن عزم و اراده برای حفاظت از آنچه آن را در نظر آن قلمرو حاکمیت. نظرات خود را در یک تماس تلفنی روز شنبه با همتای هندی او, Subrahmanyam Jaishankar.

وانگ گفت چین خواستار آن است که هند انجام یک تحقیق کامل و "به شدت مجازات" کسانی که مسئول.

"سمت هند خواهد بهترین را نادرست قضاوت این وضعیت را دست کم نگیرید چین راسخ به ایمنی آن در قلمرو حاکمیت" وانگ گفت: در بیانیه صادر شده توسط وزارت امور خارجه.

او تکرار چین ادعا می کند که هند تنها مسئول این درگیری گفت: نیروهای هند و تا به حال عبور از خط کنترل واقعی که تقسیم هزاران نفر از نیروهای نظامی از هر دو طرف مستقر در این منطقه است.

Jaishankar, به نوبه خود, متهم چین از احداث یک ساختار در Galvan دره که او به نام "عمد و اقدام برنامه ریزی شده بود که به طور مستقیم مسئول در نتیجه خشونت و تلفات" با توجه به بیانیه ای.

وی افزود که این حادثه را "پیامدهای جدی" در ارتباط هند با چین اما این که هر دو طرف متعهد شدند به بیشتر disengaging دور و بر فلات هیمالیا زمین.

نارندرا نخست وزیر هند مورد ستایش قرار داد سربازان کشته در درگیری.

"فداکاری خود را به هدر رفتن نیست," او گفت:. "برای ما وحدت و حاکمیت این کشور است و مهم ترین چیز است. هند می خواهد صلح اما هنگامی که برانگیخت آن است که قادر به دادن اتصالات پاسخ توان آن را به هر نوع از وضعیت است."

در حالی که به گفته کارشناسان دو کشور بعید به سر به جنگ آنها همچنین بر این باورند کاهش تنش به سرعت دشوار خواهد بود.

چین ادعا می کند حدود 90000 کیلومتر مربع (35,000 کیلومتر مربع) از خاک در هند شمال شرق در حالی که هند می گوید چین را اشغال 38,000 کیلومتر مربع (15,000 مایل مربع) از قلمرو آن در عکاسی چانه فلات هیمالیا پیوسته بخشی از منطقه لاداخ.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

هند به طور یک جانبه اعلام کرد Ladakh یک منطقه فدرال در حالی که جدا کردن آن از مورد مناقشه کشمیر در ماه اوت سال 2019. چین در میان تعداد انگشت شماری از کشورها به شدت محکوم و این حرکت بالا بردن آن در مجامع بین المللی از جمله شورای امنیت سازمان ملل.

هزاران نفر از سربازان در هر دو طرف مواجه شده اند بیش از یک ماه همراه یک کنترل از راه دور کشش از 3,380-کیلومتر (2,100 مایل) خط کنترل واقعی این مرز تاسیس شده پس از جنگ بین هند و چین در سال 1962 است که منجر به آرامش نسبی.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب