در مجازی سخنرانی به فارغ التحصیلان اوباما می گوید ایالات متحده فاقد رهبری در Coronavirus

بزرگنمایی این تصویر رئیس جمهور, باراک اوباما, مذاکرات در طول یک پنل با بازیکنان NBA کریس پل کوین عشق

توسط MINERALNEWS در 28 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

رئیس جمهور, باراک اوباما, مذاکرات در طول یک پنل با بازیکنان NBA کریس پل کوین عشق و Giannis Antetokounmpo و ورزشی تحلیلگر مایکل Wilbon در شیکاگو روز شنبه, فوریه. از 15 سال 2020 است. (AP Photo/نم Y. Huh) نم Y. Huh/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
نم Y. Huh/AP

رئیس جمهور سابق باراک اوباما تحویل داده مجازی شروع آدرس در شنبه اصرار دهها هزار نفر از فارغ التحصیلان از تاریخی سیاه و سفید کالج ها و دانشگاه ها به "دست گرفتن ابتکار عمل" در میان آنچه که او به عنوان یک فقدان رهبری از رهبران در ایالات متحده به بیماری همه گیر کوروناویروس.

"بیشتر از هر چیزی این همه گیر شده است به طور کامل و در نهایت پاره پشت پرده در این ایده که بسیاری از مردمی مسئول می دانم آنچه آنها در حال انجام" اوباما گفت: در سخنان بودند که جریان آنلاین. "بسیاری از آنها حتی تظاهر به اتهام. اگر جهان خواهی بود بهتر آن خواهد بود تا برای شما."

سخنان اوباما آمده به عنوان ویروس به کشته شدن بیش از 88,000 آمریکایی و فلج اقتصاد کشور است. او تحویل داده و آنها را به عنوان بخشی از "من راه رفتن خود را HBCU نسخه" مجازی شروع به میزبانی شنبه توسط کمدین کوین هارت. این رویداد شامل یک جریان سیاه برجسته ورزشکاران سیاستمداران و هنرمندان بسیاری از آنها با حضور HBCUs خود را.

در حالی که سخنان اوباما بودند صورتحساب به عنوان یک sendoff برای فارغ التحصیلی سالمندان — مجبور بیماری همه گیر به ترک دانشگاه در سراسر کشور و قادر به شرکت در سنتی شروع مراسم — اوباما همچنین به نظر می رسد به فارغ التحصیلان با هم در اطراف مجموعه ای از ارزش های مشترک.

رئيس جمهور سابق ساخته شده توجه داشته باشید از مخربی است که همه گیر است و تا به حال در جوامع است. سیاه آمریکایی ها حساب برای تناسب تعداد coronavirus مربوط به مرگ و میر در ایالات متحده نیز وجود داشته اند استارک نژادی و نابرابری در تاثیر اقتصادی از شیوع بیماری است.

پرداختن به این اختلافات اوباما گفت که کروناویروس "را نور افکن اساسی نابرابری و اضافه بار که جوامع در طول تاریخ تا به حال برای مقابله با این کشور است."

او همچنین با اشاره به کشتار Ahmaud Arbery 25 ساله سیاه پوست بود که به ضرب گلوله در گرجستان در ماه فوریه اعلام کرد که اختلافات آشکار نه تنها در سلامت عمومی اما "فقط به عنوان ما آن را هنگامی که یک مرد سیاه و سفید می رود برای تنه زدن و برخی از افراد احساس می کنند می تواند به توقف و سوال و شوت او اگر او نمی کند ارسال به بازجویی."

اوباما با تمجید از نقش کلیدی که در طول تاریخ سیاه و سفید کالج بازی در جامعه گفتن فارغ التحصیلان که در حال حاضر بیش از هر زمان آنها باید ابزار مورد نیاز برای به دست گرفتن قدرت خود را تغییر دهید. اوباما نامیده می شود در سال 2020 کلاس "جسورانه" و "چشم انداز نیست که تیره با بدبینی و یا ترس است."

تیلور هریس, 22 با حضور در دانشگاه گفت که او خوشحال بود برای دیدن اوباما و دیگران با اطلاع از HBCUs داده خود نقش کلیدی در آموزش جمعیت زیادی از اقشار کم درآمد و نسل اول دانش آموزان است.

"من احساس می کنم مثل ما نمی تواند بسیاری از به رسمیت شناختن — آنها نوع نگاه در ردیف دوم نسبت به آیوی لیگ مدارس و یا عمدتا سفید نهادهای گفت:" هریس. "بنابراین من فقط خوشحالم که مشهور در حال گرفتن شانس به آغوش ما جوان آفریقایی-آمریکایی فارغ التحصیلان. وجود دارد بسیاری از آمار است که ما غلبه کرده اند فقط فارغ التحصیل کالج."

هریس چپ همپتون را در دانشگاه نه هفته پیش و به خانه رفت به سنت لوئیس فرض کنید او می تواند به عقب در پردیس در چند هفته.

"در ابتدا مردم هیجان زده شدند آن را مانند یک استراحت کوچک" هریس گفت. "اما به عنوان به زودی به عنوان من بازگشت به خانه و من می دانستم که من نمی تواند بازگشت به دانشگاه در حال حاضر من زندگی یک چمدان است."

دانشگاه در حال برنامه ریزی در برگزاری یک شروع مراسم فارغ التحصیلی سالمندان در ماه سپتامبر. هریس گفت که یک راه طولانی در آینده اما او امیدوار است او این فرصت را به راه رفتن در سراسر مرحله در مقابل خانواده و دوستان و اساتید که او گفت: قرار بود خانواده بیش از حد.

سخنان اوباما در روز شنبه مشخص شده برای اولین بار از سه سخنرانی های او برنامه ریزی شده است برای ارائه به دانش آموزان فارغ التحصیل. در شنبه شب رئيس جمهور سابق است که میله میله برای شرکت در زمان نخست ویژه برای فارغ التحصیلان دبیرستان است که در عمده شبکه های تلویزیونی. در ماه ژوئن اوباما و بانوی اول سابق میشل اوباما نیز برنامه ریزی شده به صحبت می کنند در یک زمان شروع به میزبانی یوتیوب.

در طول دوره ریاست جمهوری اوباما به فرد در شروع آدرس در طول تاریخ سیاه و سفید کالج ها: همتون, دانشگاه, دانشگاه هاوارد و Morehouse College.

روز شنبه گفت که فارغ التحصیلان موسسات هستند "وارثان از یکی از امریکا proudest سنت" و "هیچ نسلی بهتر شده است قرار بود رزمندگان برای عدالت و بازسازی جهان است."

Donethe Cyprien, 22, فارغ التحصیل از, Morgan State University در بالتیمور در روز شنبه. پس از مورگان دولت به پایان رسید و در کلاس های حضوری او با خانواده در Montgomery County Maryland.

"راستش را غمگین بود," او گفت: پس از شرکت در مجازی شروع. "در حال حاضر من قرار بود در مدرسه در واقع انجام می دهند همه از این. در عوض من به تماشای فارغ التحصیلی من در رختخواب من و پیام کوتاه دوستان من است."

Cyprien گفت: مجازی commencements یک حرکت زیبا اما نمی تواند تکرار آنچه که او و دیگر اعضای کلاس 2020 از دست داده اند.

"همه کسانی که خداحافظی کسانی که آغوش — که قرار بود اتفاق می افتد در فرد است."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب