در سایه Coronavirus اعضای کنگره دوباره از راه دور رای گیری

در اوایل 1990s دو ده قانونگذاران مجلس تن به تن یک ایده از رای گیری الکترونیکی. پیشنهاد نمی کنید بسیار دور است.

توسط MINERALNEWS در 1 فروردین 1399

در اوایل 1990s دو ده قانونگذاران مجلس تن به تن یک ایده از رای گیری الکترونیکی. پیشنهاد نمی کنید بسیار دور است.

در حال حاضر به عنوان coronavirus تهدید رشد می کند و یکی از حامیان اصلی آن اندازه گیری در تلاش است دوباره.

"در زمان ما نیست که ... الکترونیکی ارتباطات ما امروز با خیال راحت رای از راه دور گفت:" جمهوری خواه اوهایو راب پورتمن که در حال حاضر یک سناتور. "در حال حاضر ما انجام دهد."

پورتمن که به حمایت شرکت از یک قطعنامه با اقلیت سنا, شلاق زدن, دیک دوربین از ایالت ایلینوی اجازه می دهد تا از راه دور رای گیری.

و پورتمن به خیلی بیشتر از شرکت در این زمان.

بیش از 50 خانه قانونگذاران امضا بر روی یک طرح پیشگام کالیفرنیا دموکراتیک مظنونان حمله به دانشگاه کتی پورتر و اریک Swalwell و جمهوری خواه تگزاس ون تیلور را تغییر دهید.

و بیشتر می تواند پس از ثبت نام در برای اولین بار دو عضو کنگره عمومی آنها آزمایش مثبت برای coronavirus بیماری است.

جمهوری خواه فلوریدا ماریو دیاز-Balart و یوتا دموکرات بن McAdams گفت: آنها شروع به تجربه علائم بیماری شنبه شب. که شد ساعت پس از آنها پیوست و صدها نفر اعضای مجلس به تصویب coronavirus پاسخ بسته است.

اخبار مجبور موج جدیدی از قرنطينه در کاپیتول هیل.

"وجود دارد یک خطر برای سلامتی از همه ما در کنگره در همان زمان" Swalwell گفت. "از راه دور رای گیری خواهد به ما اجازه می دهد به صدای قدرتمندی برای ما ترکیبات بیشتر بدون کمک و تعمیق این بحران است."

کنگره رهبری پشت سرگذاشته ایده برای سال. اما در طول یک تماس با او جلسه سه شنبه مجلس نانسی پلوسی گفت که او کارگردانی ماساچوست دموکراتیک تشکر. جیم مک گاورن رئیس مجلس قوانین کمیته به بررسی این پیشنهاد است.

"من واقعا heartened که رهبری این است که تفکر این طریق و دعا و امیدوار است که لازم نیست" پورتر گفت. "اما ما می خواهیم هر کس برای آماده سازی ... کنگره باید این قاعده مستثنی نیست."



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن