در تلویزیونی تاون هال تهمت هل اقتصادی بازگشایی

واشنگتن - اضطراب به خار یک بهبود اقتصادی بدون خطر زندگی رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در یکشنبه اصرا

توسط MINERALNEWS در 15 اردیبهشت 1399

واشنگتن - اضطراب به خار یک بهبود اقتصادی بدون خطر زندگی رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در یکشنبه اصرار داشت که "شما می توانید هر دو راضی" — دیدن متحده به تدریج بلند مستندات در حالی که همچنین محافظت از مردم از این بیماری همه گیر کوروناویروس که به کشته شدن بیش از 60 ، 000 آمریکایی است.

رئیس جمهور فیلدینگ سوال از آمریکایی ها در یک شهر مجازی سالن از یادبود لینکلن اذعان معتبر ترس در هر دو طرف از این موضوع است. برخی از مردم نگران بیمار شدن; دیگران در وضعیتی وخیم از مشاغل از دست رفته و معیشت.

اما در حالی که تهمت افزایش خود را طرح ریزی برای کل ایالات متحده مرگ کل به 80,000 یا 90,000 — با بیش از 20 ، 000 مرگ و میر از آنچه که او پیشنهاد کرده بود فقط چند هفته پیش او زده توجه داشته باشید از ضرورت به راه اندازی مجدد اقتصاد این کشور اعلام کرد "ما باید برای بازگشایی کشور ما است."

"ما باید برای به دست آوردن آن را به عقب باز با خیال راحت اما به سرعت به عنوان امکان پذیر است" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت.

پس از بیش از یک ماه از بودن cooped در کاخ سفید مغلوب ساختن پیشی جستن در بازگشت از یک آخر هفته در کمپ دیوید عقب نشینی ریاست جمهوری در مریلند برای مجازی تاون هال توسط Fox News Channel.

رئیس جمهور گفت: خود را به یاد ماندنی زمینه: "ما هرگز تا به حال یک مطلب مجموعه ای زیبا تر از این."

به عنوان نگرانی خود را در مورد انتخاب مجدد پیشنهاد تهمت گیر به خود خستگی ناپذیر دیدگاه خوش بینانه ملت توانایی جهش به زودی.

"این همه کار کردن" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت. "این وحشتناک است که به رفتن را از طریق, اما آن را در حال کار کردن است."

بسیاری از کارشناسان بهداشت عمومی بر این باورند که کشور نمی تواند با خیال راحت بازگشایی به طور کامل تا زمانی که یک واکسن توسعه یافته است. مغلوب ساختن پیشی جستن یکشنبه اعلام کرد که به اعتقاد او می تواند در دسترس خواهد بود تا پایان سال.

بهداشت عمومی آمریکا گفته اند یک واکسن است که احتمالا یک سال به 18 ماه دور. اما دکتر Anthony Fauci, ملت پیشرو متخصص در بیماری های عفونی و عضو مجلس coronavirus نیروی کار گفت: در اواخر ماه آوریل که قابل تصور است اگر یک واکسن است و به زودی توسعه یافته است که از آن می تواند در توزیع گسترده در اوایل ژانویه.

هر چند دولت را از دست داده و همه گیر به خصوص توانایی آن برای انجام گسترده تست شده تحت موشکافی شدید رئیس جمهور سعی در تغییر سرزنش به چین گفت: آمریکا آماده بود برای شروع بازگشایی.

"من به شما بگویم یک چیز است. ما کار درست را انجام داد و من واقعا معتقدم که ما را نجات داد یک میلیون و نیم زندگی" به رئيس جمهور است. اما او نیز شکست و با ارزیابی از مشاور ارشد و son-in-law, Jared کوشنر گفت که "بیش از حد به زودی به می گویند" دولت فدرال تا به حال نظارت یک "داستان موفقیت."

مغلوب ساختن پیشی جستن بی حوصلگی نیز دیدم. در حالی که اشاره کرد که متحده را در سرعت خود را در بازگشت به حالت عادی با آنهایی که سخت تر ضربه coronavirus رفتن آهسته تر کرد و گفت که "برخی از کشورهای رک و پوست کنده من فکر می کنم نمی خواهید به اندازه کافی سریع." او به طور خاص ویرجینیا که یک فرماندار دموکرات و قوه مقننه. و او خواست ملت مدارس و دانشگاه ها برای بازگشت به کلاس های این سقوط.

دستورالعمل های فدرال است که تشویق مردم به ماندن در خانه و عمل اجتماعی فاصله منقضی شده اواخر هفته گذشته است.

بحث ادامه داد: بیش از حرکت توسط فرمانداران برای شروع بازگشایی دولت در اقتصاد است که چهار بعد از مراکز خرید و سالن ها و دیگر غیر ضروری کسب و کار دستور داده شد بسته در تلاش برای آهسته کردن یک ویروس است که بیش از کشته 66,000 آمریکایی ها با توجه به شمارش مرگ و میر گزارش شده توسط دانشگاه جانز هاپکینز.

اقتصاد آمریکا دچار کاهش در 4.8 ٪ نرخ سالانه از ژانویه تا مارس دولت تخمین زده شده هفته گذشته. و حدود 30.3 میلیون نفر ثبت برای کمک بیکاری در شش هفته پس از وقوع کارفرمایان مجبور به تعطیل و بریده بریده خود حقوقی واجد شرایط.

رئیس جمهور مشاوران عصبی تماشا مغلوب ساختن پیشی جستن را از لغزش در تعدادی از میدان نبرد متحده و به او گفته شد ماه گذشته است که اگر انتخابات برگزار شد که بعد او را از دست دادن به دموکرات جو بایدن. رئیس جمهور و مشاوران بر این باورند که راه اندازی مجدد اقتصاد حتی با خطرات بهداشتی آن ضروری است به یک پیروزی در ماه نوامبر و در حال هل دادن او را به محوری به دور از بحث در مورد این بیماری همه گیر و بر روی آمریکا باز گشت داستان.

به این منظور مغلوب ساختن پیشی جستن آغاز خواهد شد, سفر دوباره با یک سفر به یک ماسک کارخانه در آریزونا برنامه ریزی شده برای روز سه شنبه. رئیس جمهور همچنین تنظیم شده است به صحبت می کنند در ماه ژوئن در شروع برای ایالات متحده در آکادمی نظامی وست پوینت. بازگشت به دانشگاه برای شروع نیاز به فارغ التحصیلان خود جدا برای 14 روز اما تهمت اصرار داشت این رویداد به شمار بدون خطر برای دانشجویان.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام

تاون هال که شامل یک ظاهر توسط معاون رئیس جمهور مایک پنس شامل نادر mea culpa: معاون رئیس جمهور گفت: باید فرسوده یک ماسک در سفر هفته گذشته به مینه سوتا در کلینیک مایو. پنس را شکست به پوشیدن ماسک نقض درمانگاه دستورالعمل کشید و قابل انتقاد.

در جای دیگر در واشنگتن سنا برنامه ریزی برای بازگشایی دوشنبه با وجود این منطقه ادامه داد: وضعیت به عنوان یک ویروس نقطه داغ و با منطقه هنوز تحت stay-at-home سفارشات. خانه باقی می ماند توقیف به ادامه بحث در چه مرحله بعد از بهبود اقتصادی ممکن است مانند نگاه.

دولت های ایالتی و محلی به دنبال به $1 تریلیون دلار در coronavirus هزینه های است که ملاقات با برخی از ایرادات توسط کنگره جمهوری خواهان.

مغلوب ساختن پیشی جستن گفت که در حالی که او فکر مشترک می تواند با دموکرات ها بیش از یک زیرساخت بسته "ما هیچ کاری مگر اینکه ما یک حقوق و دستمزد و مالیات را کاهش دهد. که بسیار مهم برای موفقیت کشور ما است."

که پیشنهاد شده است ملاقات با اعتراض از هر دو طرف.

رهبران کالیفرنیا و میشیگان در میان فرمانداران تحت فشار افکار عمومی بیش از مستندات هنوز در اثر, در حالی که ایالات آمریکا مانند فلوریدا و جورجیا و اوهایو در حال بازگشایی.

میشیگان رژیم صهیونیستی است. گرچن Whitmer یک دموکرات روز یکشنبه گفت که معترضان مسلح که نشان داده در داخل خود دولت کاپیتول "به تصویر کشیده شده برخی از بدترین نژادپرستی" و "افتضاح قطعات" تاریخ آمریکا با نشان دادن تا با مؤتلفه پرچم nooses و صلیب های شکسته.

مغلوب ساختن پیشی جستن در یکشنبه شب خاص Whitmer واشنگتن و رژیم صهیونیستی. جی Inslee همچنین یک دموکرات برای انتقاد و حتی به عنوان او ستایش فدرال هماهنگی با اکثر فرمانداران. او نیز شکایت کرده است که برخی از دموکرات ها خواهد بود و نه "مردم مریض" از او داده هر گونه اعتباری برای هل دادن استفاده از مالاریا دارو برای درمان COVID-19 هر چند از آن شده است به امن ثابت شده و موثر برای آن استفاده کنید.

___

Lemire گزارش از نیویورک است.

___

دنبال Darlene Superville در توییتر http://www.twitter.com/dsupervilleap و ونسان لومیر در http://twitter.com/@JonLemire



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب