در کارولینای جنوبی, جو بایدن, خود گذشته بهترین شات در انتخابات ریاست جمهوری

SUMTER, S. C.—سابق آمریکا معاون رئیس جمهور جو بایدن خواسته شده بود در چارلستون این هفته چه شخصی اش شعار بود و

توسط MINERALNEWS در 10 اسفند 1398

SUMTER, S. C.—سابق آمریکا معاون رئیس جمهور جو بایدن خواسته شده بود در چارلستون این هفته چه شخصی اش شعار بود و اولین کلمات از جواب او بودند "هنگامی که شما زدم پایین دریافت کنید."

به عنوان یک نامزد برای ریاست جمهوری او به خوبی می داند آنچه در آن مانند به پایین زدم. چند ماه پیش او به نظر می رسید یک کفش در را به نفع نامزدی حزب دموکرات — او پسر مردم فکر می کردند که electable.

سپس او شروع به از دست دادن: چهارم محل در آیووا. جایگاه پنجم را در نیوهمپشایر. آن را سخت به می گویند شما electable یک زمانی که مردم نمی, رای گیری برای شما.

این اتفاق افتاد به بایدن قبل از. او برای رئيس جمهور اجرا دو بار قبل از شروع در سال 1988 و هرگز قرار داده شده بالاتر از چهارم در هر دولتی تا زمانی که هفته گذشته در نوادا که در آن او در دور دوم به برنی ساندرز.

او پشت کردم تا هر بار رفت و برگشت به کار در مجلس سنا و سپس به عنوان معاون رئیس جمهور باراک اوباما. در حال حاضر او به دنبال راه اندازی خود را به مشاجره شنبه هنگامی که کارولینای جنوبی رای اولیه خود را.

برنی ساندرز گرفته عادلانه سرب در نامزدی نبرد. اما بایدن هنوز قوی ملی نظرسنجی شماره و یک پیروزی بزرگ در اینجا می تواند کمک به او را در مکالمه. اگر او به دنبال آن با نمایش خوب در سه شنبه او می تواند محتمل ترین جایگزین برای Sanders. اما اگر او برنده نیست در اینجا آن را فقط در مورد بیش از.

بایدن است که به شمارش در حمایت از کارولینای جنوبی آفریقایی رای دهندگان آمریکایی را که تا آنجا که 60 درصد از حزب دموکرات رای دهندگان در اینجا. در شب شکست خود در نیوهمپشایر اولیه او از یک اتاق در کارولینای جنوبی که در آن او گفت: هیچ چیز می تواند حل و فصل در مسابقه تا سیاه و رای دهندگان خود را به حال می گویند.

زمانی که بایدن خطاب به رای دهندگان در سالن تربیت بدنی اجرا شده توسط Mt. صهیون, Missionary Baptist Church در سامتر او به روشنی از فلسفه خود را در پاسخ به از دست دادن حدود بیش از سیاست است. عمیق مبارزات شخصی او شده است از طریق مرکزی به داستان او می گوید: پدر و مادر خود را از دست دادن خانه خود و در حال حرکت به حالت های مختلف هنگامی که او جوان بود; لکنت او مورد آزار واقع به عنوان یک کودک. به عنوان یک جوان سناتور او از همسر اول خود و جوان خود را در یک تصادف اتومبیل در سال 1972; او از دست پسرش کمال به سرطان مغز در 2015.

"من معتقدم که ما باید یک تعهد به حفاظت از مردم" گفت: "من باور دارم که تنها چیزی که همیشه من رو بیش از این ضرر و زیان من."

کارولینای جنوبی, سیاه جامعه می داند چیزی در مورد مبارزه و از دست دادن. این دولت از مزارع و درختان نخل باد بزنی اول به جدایی از این اتحادیه قبل از جنگ داخلی. میراث نژادپرستی در همه جا در اینجا.

در سال 2015 یک کلیسا در چارلستون بود به ضرب گلوله توسط یک نژادپرست و نه آمریکایی های آفریقایی تبار کشته شدند. در یک سخنرانی تلویزیونی town hall در چهارشنبه بایدن گفته کشیش کلیسا که از دست همسر خود را در تیراندازی است که راه های کشیش نشین تمدید بخشش او را شکل کمک کرد. "من می خواستم برخی از امید" بایدن گفت: از تماشای خدمات مراسم تشییع جنازه در کلیسا پس از مدت کوتاهی او را در کمال فوت کرده است. "چه شما همه را حیرت انگیز بود."

او صحبت کرد که چگونه کلیسا پیشنهاد عفو و بخشش تغییر کرده بود امریکا. و چگونه دیدن و چگونه آن و برخورد با خود زیان تغییر کرده بود او را. "تاثیر که ریزش کرده بود و حیرت انگیز می شود." امید و ایمان به او گفته بودند که چگونه او تا به حال غلبه بر غم و اندوه است. "آن را در زمان زمان طولانی برای من برای رسیدن به این نقطه متوجه است که آن هدف چیزی است که من را نجات دهد. و آن است."

از لحظه ای صمیمی بود نماینده خوی در اتاق در بایدن حوادث, زمانی که آنها به خوبی. ساندرز دارای غول نشئه تظاهرات — هیپ هاپ کنسرت لگد یکی در یک پارک در کلمبیا بعد از ظهر جمعه. مغلوب ساختن پیشی جستن بیش از حد.

بایدن حوادث فقط یک گروه از مردم در یک اتاق به گوش دادن به داستان در مورد روز. او می گوید: "در اینجا چیزی است" و "من مرد..." (همانطور که در "آن مرد که تصویب این قانون می گوید شما نمی توانید سلاح های حمله".) گاهی اوقات خود را در عبارات بی ربط. چیزهایی آمده اشتباه است. اما زمانی که آنها می آیند از حق او به شکل یک صمیمیت با جمعیت است. او اغلب می ایستد چند پا از کسی که به او پاسخ سوال خود را به دنبال به چشم خود ببینید.

وجود دارد یک حس قوی از نوستالژی زمانی که او صحبت می کند و معمولا اعمال سیاسی پیروزی های او برنده — کنترل اسلحه, خشونت علیه زنان عمل می کنند, اوباما در کاخ سفید. به خصوص اوباما در کاخ سفید.

بسیاری از داستان های خود را شروع "باراک من و..." و یا "باراک از من خواست به رفتن در آن وجود دارد..."

این بخشی از رزومه کاری خود را که خارج از غرفه را برای بسیاری از رای دهندگان سیاه در اینجا. "او قهرمان ما است. منظورم این است که او در زمان مراقبت از رئيس جمهور ما است. باراک اوباما" سامتر ساکن جیمز فرانکلین گفت. "و من فقط می خواهم شجاعت خود را که او صحبت کردن در مورد قبل از آن در مورد ضربه ای که او را از طریق رفته," او گفت: "هنوز باید شکیبایی به اساسا قوی باقی بماند و اجرا برای دفتر. من فکر می کنم او باید رئیس جمهور شود."

آن را در مورد شخصیت فرانکلین گفت: "چیزی که او فکر وجود نداشت در زمان ساکن کاخ سفید. به نظر می رسد به یک مشترک خودداری کنند.

در سامتر بایدن مشخص شده در برنامه از سیاست های پیشنهادی — قبل از مهد کودک برای همه کودکان جامعه دانشجویی وام آمرزش برای کسانی که وارد خدمات عمومی یک "عمومی گزینه" افزودن به Obamacare به مدیکر در دسترس برای کسانی که می خواهند آن را یک کابینه که "به نظر می رسد مانند امریکا" و انتصاب اولین زن سیاه دیوان عالی عدالت.

آن را به او ایمان آوردند و از انقلاب برخی از دموکرات رقیب در حال ارائه است. اما او می گوید آن چیزی بهتر: این دست یافتنی است. "ملت نیست به دنبال یک انقلاب آنها به دنبال پیشرفت او گفت:" در سامتر.

شاید برای ساکنان سیاه که اکثریت رای دموکراتیک در یک کشور که در آن سفید و اکثریت جمهوری خواه برنده اعتدال به نظر می رسد احتمال است.

ایستاده و چشم به چشم با عراق جانباز در پایان سامتر رویداد او صحبت کردن در مورد "آتش" است که همواره او را و خود را خلاصه باورهای هسته ای در راه است که می تواند در خدمت به عنوان او در پاسخ به شعار سوال.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق پستی ایمیل خود را.

ثبت نام در حال حاضر

"هر کس می داند که دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است. ما باید اجازه دهید 'em می دانید که ما که هستیم. ما را انتخاب کنید امیدوارم که بیش از ترس. ما را انتخاب کنید وحدت بیش بدست آورد. ما را انتخاب کنید همدلی بیش از خشم. ما را انتخاب کنید علوم بیش از داستان است. و از همه مهمتر, ما حقیقت را انتخاب کنید و بیش نهفته است."

که ممکن است آخرین بهترین بشه. کسانی که در اتاق داد زدم و تشویق می کردند.

روز شنبه, کارولینای جنوبی, رای دهندگان کمک خواهد کرد که تعیین اگر آن را با جزئیات در داستان و در عین حال یکی دیگر از دست دادن برای او و یا اگر آن را شروع چگونه او پشت کردم تا دوباره.

Edward Keenan


tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن