در سلما یک 'نهایی عبور' به صورت John Lewis سراسر ادموند Pettus پل

بزرگنمایی این تصویر یک نعش کش حامل تابوت از اواخر Rep., John Lewis, D-Ga., درایو بیش از ادموند Pettu

توسط MINERALNEWS در 5 مرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

یک نعش کش حامل تابوت از اواخر Rep., John Lewis, D-Ga., درایو بیش از ادموند Pettus پل در 25 ژوئیه سال 2020 است. دکتر اندرسون/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
دکتر اندرسون/AP

بدن John Lewis عبور خواهد کرد ادموند Pettus پل یکی از آخرین زمان به روز یکشنبه در چه سازمان دهندگان خواستار "نهایی عبور" بخشی از چند روز جشن از زندگی از حقوق مدنی آیکون.

سازمان دیده بان زندگی می کنند در اینجا ابتدا در ساعت 11:00 a. m. ET:

در ماه مارس سال 1965 25 سال سن لوئیس و صدها نفر از دیگر حقوق مدنی طرفداران برنامه ریزی شده به راهپیمایی از سلما به مونتگمری به منظور جلب توجه به نیاز به رای گیری حقوق در دولت بود که بدنام برای انکار آمریکایی های آفریقایی تبار حق رای.

"ما در حال راهپیمایی امروز به نمایش بگذارد به ملت نمایش بگذارد به جهان صدها و هزاران نفر از Negro شهروندان آلاباما است که حق رای محروم," لوییس گفت. "ما قصد داریم به ماه مارس به مونتگمری به حال گفت: شکایت به فرماندار George C. والاس."

اما به عنوان لوئیس رهبری این گروه در سراسر ادموند Pettus پل در سلما او را دیدم یک خط سفید ایالت آلاباما Troopers مسدود کردن مسیر خود است. فرمانده سفارشات روشن بود: رژیم صهیونیستی است. جورج والاس بود اعلام راهپیمایی غیر قانونی است.

"شما دستور داده به پراکنده" گفت: مسلح ، جان ابر آلاباما وزارت امنیت عمومی. "رفتن به خانه و یا رفتن به کلیسا خود را. این مارس ادامه خواهد داد."

لوئیس و گروه خود را نه پراکنده.

"گارد اینجا پیشرفت به سوی گروه" ابر گفت.

این خط از سربازان راه می رفت به جلو بیلی باشگاه ، آنها زدم لوئیس به زمین زده و او را بر روی سر خود را. او سعی کرد به آنها ضربه او را دوباره با بیلی باشگاه. جمجمه او شکسته شد.

"من فکر کردم من که قرار بود به مرگ" لوئیس گفت: NPR در سال 2010. "من فکر کردم من دیدم مرگ است."

لوئیس نمرد آن روز. تصاویر از "یکشنبه خونین" را به عنوان آن را به دست می آمد شناخته شده بودند پخش در سراسر کشور. متعاقب آن پوشش کمک کرده و منجر به تصویب قانون حق رای سال 1965 که منع تبعیض نژادی در رای گیری. و آن را پرتاب Lewis بر روی مرحله ملی و بیش از 30 سال فعالیت حرفه ای در کنگره به عنوان یک نماینده از گرجستان است.

روز شنبه, Lewis یاد شده در یک مراسم یادبود در زادگاه خود. شب گذشته او مفتخر شد در یک سرویس در سلما که در آن بدن خود را به دروغ در آرامش به عزاداران پرداخت خود احترام می گذارد. پس از گذشت امروز در سراسر پل لوئیس دریافت خواهد شد در ایالت آلاباما کاپیتول.

روز دوشنبه لوئیس بدن را به دروغ در دولت ایالات متحده در کنگره آمریکا در واشنگتن پس از, دعوت نامه فقط ورود به مراسم بعد از ظهر دوشنبه اعضای عمومی قادر خواهد بود برای ادای احترام خود را در نقاب و اجتماعی دور خط در کنگره شرق پلازا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن