در لس آنجلس امداد و احتیاط به عنوان مردم محلی بازگشت به ونیز ساحل

نشانه نمایش, ساحل, قوانین آویزان در امتداد ساحل ونیز که در آن beachgoers بازگشت آخر این هفته هفته بعد

توسط MINERALNEWS در 4 خرداد 1399

نشانه نمایش, ساحل, قوانین آویزان در امتداد ساحل ونیز که در آن beachgoers بازگشت آخر این هفته هفته بعد از مستند با توجه به کوروناویروس. Saul Gonzalez/KQED پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Saul Gonzalez/KQED

می توانید آمریکایی بازگشت به سرگرم کننده در شن و ماسه و آب در حالی که نگه داشتن خود را امن از coronavirus? این سوالی است که قرار است برای تست این آخر هفته روز یادبود به عنوان بسیاری از آمریکایی ها گله به تازگی بازگشایی سواحل مانند لس آنجلس مشهور ساحل ونیز.

مگر هنوز هم بسته فروشگاه ها است که معمولا به فروش سوغاتی به گردشگران و نشانه یادآوری مردم به پوشیدن ماسک, ونیز, ساحل نگاه بسیار شبیه به آن به طور معمول التقاطی خود در این آخر هفته.

اسکیت بورد سواران دوچرخه سواران و عابران گذشت یکدیگر مرور به عنوان بوی ماری جوانا دود پیچید از طریق هوا. وجود دارد حتی برخی از نوازندگان خیابانی در اینجا وجود دارد و مانند شعبده باز Michael دورفمان.

دورفمان در مورد این بیماری همه گیر اما نه به اندازه کافی برای دور ماندن از ساحل ونیز که در آن او لذت می برد انجام برای مردم محلی و گردشگران است.

"هر کس که می آید به ساحل ونیز نیاز به یک شعبده باز, بنابراین من می خواهم به آن شعبده باز گفت:" دورفمان. "هنگامی که کسی از آنها می پرسد:" آیا شما می بینید یک ساحل ونیز شعبده باز?', آنها می گویند, " آره, من, و من می بود که مرد."

دورفمان فکر می کند بازگشایی لس آنجلس-منطقه سواحل کمک به مردم و مقابله با مقید کردن coronavirus cabin fever.

"من فکر می کنم بسیاری از تنش در حال حاضر در لس آنجلس به خصوص" گفت: دورفمان. "و من فکر می کنم گرفتن در خارج را به سهولت برخی از این تنش است."

همراه با محلی مسیرهای پیاده روی پیاده روی, L. A. بسته سواحل آن در ماه مارس به اجرا اجتماعی فاصله. مقامات شروع بازگشایی سواحل دو هفته پیش اگر چه بسیاری از ساحل پارکینگ بسته باقی می ماند برای کمک به محدود کردن جمعیت.

اگر چه آفتاب-حمام کردن و picnicking در ونیز و دیگر جنوب کالیفرنیا سواحل ممنوع است مردم مجاز به گشت و گذار تنه زدن و یا راه رفتن در امتداد ساحل اما اکثر مردم نمی پوشیدن ماسک که در شهر لس آنجلس نیاز برای فعالیت در فضای باز.

با وجود برخی نگرانی های طولانی در مورد کوروناویروس سرایت Corina Avalos و خانواده او آنقدر مشتاق به قدم زدن بر روی شن و ماسه آنها به سمت چپ خانه خود در کالیفرنیا حدود 120 مایل در ساعت چهار صبح برای رسیدن به ساحل ونیز.

اما Avalos گفت که او آماده بود به ترک زود هنگام اگر جمعیت رو بیش از حد بزرگ و اجتماعی فاصله نادیده گرفته شد.

"اگر ما شروع به دیدن بسیاری از مردم ما در حال رفتن به سر گفت:" Avalos. او گفت که او بسته بندی شده مقدار زیادی از ماسک صورت و ضد عفونی کننده برای سفر به عنوان یک احتیاط اضافی.

یک نفر که گفت که او نگران نیست در مورد بسته بندی سواحل شد surfer و ونیز محلی اریک Britton. افکار خود را به گشت و گذار در شرایط نه coronavirus.

"به احتمال زیاد من در آب, بنابراین من احساس می کنم حتی بهتر اگر متورم می آید و امواج خوب هستند" گفت: Britton.

با آن Britton برداشت تخته موج سواری خود را و رهبری برای آب ترک همه گیر نگرانی پشت در ساحل.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب