در قم به مؤمن تنظیم به عبادت در Coronavirus عصر

بزرگنمایی این تصویر

یک عبادت دعا در خارج از کلیسای مقبره مقدس, سایت سنتی از عیسی آرامگاه. آن چوبی درهای بسته در حال حاضر برای جلوگیری از گسترش COVID-19 و تنها روحانیت ممکن است انجام روزانه نماز آیین داخل. دانیل Shroff/NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان

دانیل Shroff/NPR

“هوا بیش از اورشلیم اشباع شده است با نماز و رویاهای مانند هوا بیش از شهرهای صنعتی” نوشت یهودا Amichai یکی از شهرستان های مورد علاقه شاعران در سال 1980. “این سخت است برای نفس کشیدن.”

در حال حاضر آن را سخت به دعا.

در تاریخی جداره, شهر قدیمی, قلب تپنده یک مکان مقدس به میلیون ها نفر در سراسر جهان موج دوم coronavirus را به چالش کشیده است مؤمن جوامع به تجدید نظر در نحوه دعا کنید با خیال راحت. این بهار, بیت المقدس را محترم مذهبی, سایت های بسته تا حدی یا به طور کامل به عنوان نماز تجمعات بودند سرزنش برای برخی از عفونت. در حال حاضر اسرائیل مجوز خانه های دعا به کار تحت محدودیت.

آداب و رسوم همراه با عبادت آیین: یک شبکه از نماز ربع در دیوار غربی. تنها روحانیت مجاز در کلیسای مقبره مقدس. “جای فرش خود را در اینجا” برچسب های در کف مسجد الاقصی زمینه را برای حفظ و عبادت فاصله گرفته.

در اینجا برخی از جدیدترین آیین اطراف آن مسلمان و مسیحی و یهودی نماز در قم.

خود را به ارمغان بیاورد فرش

به مسجد الاقصی که در آن سنت می گوید: پیامبر سفر به بهشت بازگشایی در اواخر ماه مه پس از مسلمان مقامات بسته آن را به بیش از دو ماه — اول آن طولانی بسته شدن پس از صلیبیون آن را دستگیر و در 1099.

بزرگنمایی این تصویر

مردان مسلمان عمل اجتماعی فاصله در نماز جمعه بعدی به مسجد الاقصی در بیت المقدس شهر در ماه جولای. Ammar Yasser/ایسنا پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان

Ammar Yasser/ایسنا

نمازگزاران در حال حاضر خواسته به انجام وضومراسم شستن بخشهایی از بدن در خانه. داوطلبان در مسجد فراهم ضد عفونی کننده دست و ماسک. شرکت کنندگان همچنین خواسته را در دعا فرش از صفحه اصلی برای جلوگیری از دست زدن به سنگ فرش شده طبقه در داخل مسجد ساخت.

“من استفاده می شود هرگز به عنوان بسیاری از فرش های کوچک که امروزه” گفت: مصطفی ابو نوسان, عضو شورای مشورتی مسجد نشسته در کنار زرد خود را فرش در خارج از مسجد است. “این فقط به ماشین لباسشویی زیرا شما نمی دانید که آنچه در آن آلوده شده است ،

بزرگنمایی این تصویر

مصطفی ابو نوسان در مسجد الاقصی شورای مشورتی نشسته در خارج از مسجد در کنار فرش زرد. نمازگزاران خواسته را به خود نماز فرش از صفحه اصلی در حال حاضر. ابو نوسان می گوید: او هرگز laundered بسیاری از فرش های خود را در زندگی. دانیل Shroff/NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان

دانیل Shroff/NPR

اسرائیل را محدود می کند نماز تجمعات در اورشلیم — ابتدا در پوش 50 نمازگزاران سپس 19 و در حال حاضر 10 — اما الاقصی میزبان چندین هزار هر جمعه برای اصلی نماز است.

که تا حدی به حفظ یک فلسطینی حضور در ترکیب نیز احترام یهودیان به عنوان سایت که در آن کتاب مقدس معبد یک بار ایستاده بود. ارتدوکس و جناح راست اسرائیل یهودی فعالان به طور فزاینده ای پرداخت حساس سیاسی بازدید از مسجد به دلایل و لابی اجازه می دهد تا نماز یهودی وجود دارد که فلسطینی ها را به عنوان دشمن تلاش برای به دست گرفتن کنترل در سایت.

مسلمان مقامات همچنین بر این باورند که آنها می توانید نگه دارید نماز با خیال راحت با ریختن به مسجد وسیع عمومی پیچیده است. برچسب روی زمین نشان می دهد نمازگزاران چگونه به حفظ فاصله در فاصله سالم با موفقیت نسبی.

“این خواهد بود حیف اگر همه چیز تعطیل است. منظورم این است که شما نیاز به یک محل یک منبع امید یک منبع نور به تقویت مردم و به آنها یک استراحت” گفت: ابو نوسان.

یک خطبه های اخیر التماس نمازگزاران به گسترش شایعات نادرست در مورد این بیماری همه گیر و آن را به طور جدی. پس از نماز در سوزان جمعه هزاران نفر ریخته بیرون از شهر, برگزاری نماز, فرش بر روی سر خود را و طراوت منجمد میآید در دست خود را.

جشن دسته جمعی در Facebook Live

در نزدیکی کلیسای مقبره مقدس, سایت سنتی از عیسی مصلوب شدن بسته است و با توجه به همه گیر — جز به روحانیت که در ادامه خود را روزانه و آیین های در داخل, پشت, آن, درب های چوبی.

بزرگنمایی این تصویر

پدر امجد Sabbara جشن اورشلیم اصلی کاتولیک توده در خیابان نجات دهنده را در صومعه — on Facebook Live. دانیل Shroff/NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان

دانیل Shroff/NPR

یک پیاده روی کوتاه دور سنت نجات دهنده را در صومعه میزبان اورشلیم اصلی کاتولیک توده با زنان گروه کر و بدون جماعت در محل.

برای ماه پدر امجد Sabbara برگزار شد یک سری از مینی توده با 19 شرکت کنندگان هر طوری که هر کس در محله فلسطین می تواند حضور اجتماعی فاصله جرم حداقل یک بار در ماه. در حال حاضر با موج دوم دچار عفونت بیت المقدس فلسطین محله عبادت دیده بان از خانه در Facebook Live.

بزرگنمایی این تصویر

برای ماه پدر امجد Sabbara برگزار شد یک سری از مینی توده بنابراین هر کس در جامعه خود می تواند حضور اجتماعی فاصله جرم حداقل یک بار در ماه. اما موج دوم دچار عفونت بیت المقدس فلسطین محله را تغییر داد. دانیل Shroff/NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان

دانیل Shroff/NPR

“بهتر است, شما می دانید, برای حفاظت از مردم و خانواده” Sabbara می گوید. “بهتر است به ماندن در خانه های خود. و در این راه ما می توانیم با هم دعا کنیم.”

آن را در خانه های خود را که در آن عبادت باید او را بیشتر. Sabbara راه اندازی ویژه مشاوره تدریس خصوصی در خانه و می گوید او را گرفتن بسیاری از تماس های تلفنی در مورد خانواده تنش از cooped در خانه در طول بیماری همه گیر.

در اخیر گفت: ارائه وعظ خود را به زبان عربی و مطرح طلایی جام و دور و همدلی ویفر همه در مقابل یک دوربین وب.

به نحوی دو اختصاص داده شده churchgoers موفق به لغزش به بسته کاورنو کلیسا. آنها اجازه اقامت.

بزرگنمایی این تصویر

Yehezkel Cahn, 71, اجرا می شود صبح نماز در Ramban کنیسه در قلب محله یهودی نشین اورشلیم شهر. دانیل Shroff/NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان

دانیل Shroff/NPR

هیچ بوسیدن کتاب تورات

یهودی نماز ادامه در دیوار غربی باقی مانده از باستان مقدس معبد ترکیب. اما در بیرون نماز پلازا در حال حاضر به تقسیم ربع طراحی شده برای نگه داشتن عبادت گروه های کوچک.

نزدیکی در Ramban کنیسه در شهر چهارم یهودی دیرین مدرسه ابتدایی معلم Yehezkel Cahn, 71, نظارت صبح نماز — برای چند ده نمازگزاران نشسته شش فوت از هم جدا در صندلی های تعیین شده — به عنوان اگر کنیسه شد و کلاس درس خود را. او کشیده شده کارتون با دست نوشته دستورالعمل: هیچ پوشیدن ماسک بر روی چانه خود را. بدون روشن کردن پنکه سقفی.

بزرگنمایی این تصویر

یک جوان كه بنده عبور می کند نشانه ها و کارتون Yehezkel Cahn است یش تا در ورود به کنیسه. شماره 19 در قرمز (در سمت راست) را نشان می دهد حداکثر تعداد نمازگزاران اجازه داخل خانه هر دولت اسرائیل دستورالعمل در آن زمان است. دانیل Shroff/NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان

دانیل Shroff/NPR

“از آنجا که تاج می رود از بینی خود را به دهان من” Cahn می گوید.

نشانه دیگری آمده است: “سعی نکنید به یک مرد عاقل! شما بدون اجازه به استفاده از کتاب نماز از کنیسه.”

بزرگنمایی این تصویر

Yehezkel Cahn در Ramban کنیسه در اورشلیم شهر. دانیل Shroff/NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان

دانیل Shroff/NPR

Cahn آبی دستکش های جراحی او به عنوان گهواره تورات اسکرول تبدیل پشت خود را به عنوان او می گذرد یک جانباز سفید پرست. او می گوید: مرد اغلب فراموش کنیسه جدید بهداشت حکومت در برابر بوسیدن, اسکرول سنتی نشانه احترام انجام شده توسط دست زدن به حرکت و سپس بوسیدن دست خود آن را به عنوان رژه در اطراف جماعت.

“من نمی خواهم او را به بوسه” Cahn می گوید.

Cahn بارها و بارها به نظر می رسد در سازمان دیده بان خود را به طلیعه چیزی بودن در سه شیفت صبح نمازگزاران در 45 دقیقه اسلات. او را نگه داشتن نماز گروه های کوچک. در داخل کنیسه او اجازه می دهد تا بیش از 10 مردان است. که حداقل حد نصاب لازم توسط یهودیت ارتدوکس برای قرائت تورات و خاص نماز — و دولت در آخرین محدودیت در داخل سالن اجتماعات است که 10 نفر. هر کس نمی گرفتن یک صندلی در داخل خانه دعا در حیاط.

همانطور که با تلاش های بیت المقدس عمده دیگر ادیان آن را تلاش برای محافظت از نمازگزاران’ ایمنی در این بیماری همه گیر در حالی که اجازه بی وقفه ریتم زندگی مذهبی.

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de

ایندکسر