در ژاپن به ارمغان می آورد همه گیر شیوع قلدری طرد

توکیو - coronavirus در ژاپن به ارمغان آورده است و نه فقط یک بیماری همه گیر از عفونت بلکه یورش زورگویی و تبعیض

توسط MINERALNEWS در 21 اردیبهشت 1399

توکیو - coronavirus در ژاپن به ارمغان آورده است و نه فقط یک بیماری همه گیر از عفونت بلکه یورش زورگویی و تبعیض در برابر بیمار, خانواده و بهداشت کارگران است.

دولت مبارزه برای افزایش آگاهی به نظر می رسد به کمک حداقل برای کارگران پزشکی. اما آن را تنها محدود پیشرفت در مقابله با آزار و اذیت و دوری می گزیدند که ممکن است منع مردم از دنبال تست و مراقبت و مانع مبارزه با بیماری همه گیر.

زمانی که آریسا Kadono تست مثبت و در بیمارستان بستری شد در اوایل ماه آوریل او تنها به عنوان یک زن در 20s خود را در کسب و کار مواد غذایی. به زودی دوستان اجازه دهید او را می دانم که اساس شایعات در گردش بودند: که خانواده-اجرای نوار او کمک می کند تا با یک چشمه از ویروس; که او تا به حال dined با محبوب بازیکن بیس بال بود که آلوده زودتر اما او هرگز ملاقات کرد; که او رخنه خارج از بیمارستان و گسترش ویروس.

"این بود که اگر من یک جنایتکار" Kadono گفت: در مصاحبه ای از خانه اش در هیمجی غربی و ژاپن پس از پایان سه هفته بستری شدن در بیمارستان.

به غیر از یک تب در اول روز و از دست دادن بوی Kadono تا به حال هیچ علائم عمده هر چند او بارها و بارها آزمایش مثبت برای این ویروس است که باعث COVID-19. مادرش توسعه ذات الریه شد و به طور خلاصه در بخش مراقبت های ویژه در بیمارستان دیگری.

"وجود دارد بسیاری از مردم دیگر که او نیز در مواجهه با تبعیض و تعصب(asterisk) گفت: Kadono که تصمیم به صحبت کردن به او از طرف خود و دیگر COVID-19 بازماندگان و خانواده خود را. "من واقعا می خواهید به تغییر مردم تمایل به سرزنش کسانی که آلوده دریافت.(asterisk)

به غیر از ترس از عفونت کارشناسان می گویند تعصب در برابر کسانی که حتی به طور غیر مستقیم در ارتباط با این بیماری نیز ناشی از ریشه ایده های در مورد خلوص و پاکیزگی در یک فرهنگ است که رد هر چیزی تلقی می شود مغایر نجس یا سخت.

پزشکی کارگران خطر جان خود را برای مراقبت از بیماران هستند که هدف اصلی اما افراد مشغول به کار در فروشگاه های مواد غذایی, بسته ارائه و انجام سایر ضروری مشاغل نیز آزار و اذیت روبرو هستند. بنابراین اعضای خانواده خود را.

"من می توانید تصور کنید که مردم از ترس ویروس, اما ما در حال کار سخت در مقابل خطوط تحت فشار عظیم" گفت: یک پرستار در 30s, صحبت خواست نامش فاش نشود از ترس او ممکن است هدف اگر شناخته شده است. "ما همچنین خود ما و خانواده های ما در مورد مراقبت. تبعیض علیه ما فقط به خاطر ما, پزشکی, کارگران دلسرد است و روحیه اش را تضعیف."

پرستار دیگر نزدیک شد چند مادران و خواسته به ترک توکیو پارک او بود بازدید و با کودکان خود. برخی از پرستاران ناخواسته در رستوران آنها معمولا در غذا خوردن. برخی از آنها را رد کرد توسط رانندگان تاکسی. وزارت بهداشت با صدور بخشنامه به روز امکانات مراقبت های پس از منع کودکان از پزشکان و پرستاران است.

یک جانباز در جزیره شمالی هوکایدو گفت: مادر یکی از همکاران او را به حالت تعلیق در آمد از محل کار. شوهر دیگری گفته شد در یک مصاحبه شغلی او نمی خواهد استخدام شود چرا که از همسر خود کار کنید.

پرستاران هر دو اختصاص به COVID-19 بيمار بودند و اقامت در هتل ها برای محافظت از خانواده خود را در حالی که کار تحت شرایط شدید بدون کافی تجهیزات حفاظتی و تست.

"ما درک می کنیم ترس مردم اما پزشکی کارگران در حال انجام بیشترین تلاش خود را برای جلوگیری از عفونت در بيمارستان ، ما به دنبال حمایت خود را گفت:" Toshiko فوکویی رئیس, ژاپنی, انجمن پرستاری.

"ما در حال درخواست برای هر چیزی خاص است. ... فقط یک کلمه تشکر یک پاداش بزرگ است که ما افزایش انگیزه" فوکویی گفت.

واکنش در برابر coronavirus بیماران ممکن است منجر به برخی از کسانی که سقوط بیمار برای جلوگیری از به دنبال مراقبت های پزشکی افزایش خطر عفونت گسترش بیشتر روانشناس بالینی Reo Morimitsu در سووا بیمارستان صلیب سرخ در مصاحبه ای گفت: با NHK تلویزیون عمومی. گزارش گفت: پلیس در ماه گذشته در حدود ده نفر مرده در خانه به تنهایی و یا فرو ریخت در خیابان که بعد از آزمایش مثبت برای ویروس.

"این ویروس نه تنها آلوده ما بدن بلکه ذهن ما و رفتار آسیب رساندن به ما و تقسیم جامعه ما" Morimitsu گفت.

تعصب در برابر کسانی که به عنوان جریان اصلی و یا "خالص" یک میراث فئودالی زمانی که برخی از ژاپنی درگیر در مشاغل مانند چرم دباغی و سلاخی شدند تلقی می شود نجس است. فرزندان خود را هنوز هم با تبعیض مواجه هستند. افراد مبتلا به بیماری های مانند هانسن بیماری یا جذام بودند نیز مجبور به زندگی در انزوا دهه پس از درمان بود.

قربانیان از سال 1945 آمریکا بمب اتمی حمله ژاپن به عنوان شناخته شده "hibakusha" و دیگران مجروح در حوادث صنعتی مانند مسمومیت با جیوه مشابه مواجه شده اند درمان است. اخیرا برخی از کسانی که فرار 2011 هسته ای meltdowns در فوکوشیما دچار قلدری و آزار و اذیت.

"اساسی (coronavirus) تبعیض یک حس است که بیماران ناخالص" Naoki Sato, یک متخصص جرم شناسی و فرهنگ ژاپنی در کیوشو موسسه فناوری نوشت: در مقاله اخیر در Gendai کسب و کار آنلاین مجله. "رشد اضطراب و ترس از عفونت در حال اضافه کردن به تبعیض علیه آلوده."

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام

اعمال تصادفی از نفرت گزارش شده از سراسر کشور:

— آتش سوزی تهدید علیه کیوتو Sangyo دانشگاه پس از برخی از دانش آموزان خود را آلوده شدند.

— یک شهر اوساکا مجلس در مقایسه با یک بیمار جوان به "قاتل" از افراد مسن.

— در Mie مرکزی ژاپن, مردم سنگ پرتاب می کردند در یک بیمار و تخریب اموال.

— در Iwate, یک مرد مرده در حالی که در خود قرنطینه پس از خود را در آینده همسایگان به دنبال نوار او را از حرکت به یک خانه بازنشستگی و دولت های محلی در دفتر حاضر به ثبت نام او.

نخست وزیر جاپان و سایر مقامات باید چنین رفتاری را محکوم کرد.

"این شرم آور" آبه گفته اخیر مجلس در جلسه. "هر کسی می تواند آلوده."

برخی از مکان ها در ژاپن را آغاز کرده اند که پس از نمونه مجموعه در اروپا و جاهای دیگر ارسال پیام قدردانی و ستایش پزشکی کارگران و دیگران ضروری در شغل. برخی از دفاتر باید شروع به جمع آوری کمک های مالی و حمایت های دیگر برای بیمارستان است.

دیرهنگام مبارزه برای افزایش آگاهی و مبارزه با تاج تبعیض است که تنها یک گام اول است, اما آن را شروع, گفت, پرستار, از, Hokkaido.

"مردم شروع به تشویق ما," او گفت:. "فروشگاه محله گاهی اوقات ما را به رفتار مانند ماکارونی و رشته فرنگی سرخ شده و شیر است."

___

دنبال کردن Mari یاماگوچی در توییتر در https://www.twitter.com/mariyamaguchi



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.ly
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن