در اسرائیل Gantz می گوید: خدمت تحت نتانیاهو

اورشلیم—بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل راه اندازی شد برای نگه داشتن بر روی قدرت پس از رئیس خود را رقیب Ben

توسط MINERALNEWS در 8 فروردین 1399

اورشلیم—بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل راه اندازی شد برای نگه داشتن بر روی قدرت پس از رئیس خود را رقیب Benny Gantz معکوس خود را پنجشنبه و حاکی است که او را به خدمت در یک نتانیاهو-رهبری دولت است.

Gantz سابق اسرائیل و رئیس ستاد ارتش بود که قول به نتانیاهو تا حکومت به پایان می جنگیدند و او را به قرعه کشی در سه انتخابات گفت که او در حال تغییر بود البته به کمک به این کشور با هم به مبارزه با این بیماری همه گیر کوروناویروس.

"این غیر معمول هستند و آنها تماس بگیرید و به صورت غیر معمول تصمیم گیری" Gantz گفت: در یک سخنرانی در پارلمان در روز پنج شنبه.

این حرکت 180 درجه معکوس برای Gantz و شکست های بی شماری وعده های انتخاباتی. نتانیاهو شده است تحت تعقیب کیفری به اتهام فساد مالی و Gantz عهد کرده بود نه برای خدمت در دولت به رهبری نخست وزیر تحت کیفرخواست.

برای نتانیاهو این کشور طولانی ترین خدمت نخست وزیر آن را تنها تازه ترین شواهد به همین دلیل بسیاری از اسرائیلی ها در نظر او یک نابغه سیاسی است که به رغم موانع هرگز توان شمارش خارج است.

Gantz گفت که "کاوش تشکیل اورژانس ملی دولت" از آنجا که از کروناویروس که ادعا کرده هشت زندگی در اسرائیل آلوده هزاران نفر و ویران اقتصاد کشور است.

تصمیم خود را بلافاصله منجر به فروپاشی خود را میانه رو آبی و سفید ،

برخی از تحلیلگران گفت که او نیز ممکن است محکوم خود آینده سیاسی به عنوان یک جایگزین معتبر به نتانیاهو, اما دیگران گفت: دولت وحدت ملی را ارائه دهد Gantz بهترین شانس خود را در گرفتن بیش از به عنوان نخست وزیر در برخی از نقطه در آینده است.

موقت در حرکت Gantz نامزد خود برای سمت رییس مجلس شورای اسلامی — acquiescing به تقاضای نتانیاهو برای قرار دادن به جلو متحد که نتانیاهو در بر داشت اعتراض و رای دادند به آن موقعیت شنبه شب.

نتانیاهو خواسته شده است به حال Gantz به پیوستن به نیروهای با او به مبارزه با کروناویروس بحران پس از انتخابات در مارس 2, چپ هیچ یک از آنها را در یک موقعیت برای تشکیل یک دولت اکثریت.

Gantz است که انتظار می رود به عنوان سخنران برای یک زمان کوتاه احتمالا تنها برای چند روز قبل از گرفتن ارشد وزرا نقش در یک دولت وحدت.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش را با ما رایگان خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب