در جورج فلوید تظاهرات چین می بیند قدرتمند تبلیغات فرصت

بزرگنمایی این تصویر پلیس ضد شورش پاک و دور از رسانه های جمع آوری شده در هنگ کنگ در هفته گذشته پیش از

توسط MINERALNEWS در 15 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

پلیس ضد شورش پاک و دور از رسانه های جمع آوری شده در هنگ کنگ در هفته گذشته پیش از بحث در یک لایحه که به جرم سوء استفاده از چینی سرود ملی. چین را متهم کرده است که ایالات متحده از "استانداردهای دوگانه" در حمایت از آن برای ضد چین تظاهرات در هنگ کنگ و انتقاد خود را از پکن دیدار کردند. وینسنت یو/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
وینسنت یو/AP

تظاهرات در سراسر ایالات متحده در پی جورج فلوید مرگ ایجاد کرده اند که بعید است فرصت را برای چین است.

تلویزیون دولتی به پخش تصاویر و هرج و مرج در صحنه اعتراض در آن به طور گسترده ای به تماشای اخبار شب برنامه و ارائه سوزاننده تفسیر آن نیز برجسته دولت آمریکا را اداره COVID-19 بیماری همه گیر. "سیاستمداران آمریکایی باید از خودشان بپرسید" یک گوینده گفت: "در چه زمینه انجام آنها فشار خود را sanctimonious مزخرف ؟ نباید آنها درخواست مردم آمریکا برای بخشش است؟"

روزنامه های چین گزارش داده اند که در غارت و شورش و سرمقاله باید دید دولت آمریکا برای عدم به آدرس امریکا نژادی و نابرابری. در رسانه های اجتماعی مقامات و مبلغان باید trolled امریکا با schadenfreude.

"من فکر می کنم کمونیست چین دستگاه تبلیغاتی بسیار سپاسگزار به برخی از سوزاندن شهرستانها در ایالات متحده در حال حاضر با داشتن تا به حال به رنج می برند و احساس تحقیر عمیقا توسط شبح هنگ کنگ بودن در یک حالت هرج و مرج می گوید:" الیور Schell, مدیر انجمن آسیا مرکز ایالات متحده و چین روابط.

تحلیلگران می گویند این حزب می خواهد برای منحرف کردن انتقاد بیش از چین حقوق بشر و رنگ یک تصویر آمریکا در بی نظمی به چین نگاه خوب در مقایسه با.

ایالات متحده برای حمایت از ضد چین تظاهرات در هنگ کنگ که بزرگ بوده است و خشونت در آن زمان نیز در مقامات چینی' تیررس.

چینی, سخنگوی وزارت امور خارجه ژائو Lijian یک کنفرانس خبری گفت این هفته که "استانداردهای دوگانه" نمونه از آمریکا

"بسیاری از مردم ممکن است بخواهید به این سوال را بپرسید: چرا ایالات متحده با اشاره به کسانی که" هنگ کنگ استقلال و سیاه چادری تظاهر کنندگان به عنوان "قهرمانان" و "مبارزان" اما label مردم آن اعتراض علیه تبعیض نژادی به عنوان 'اراذل و اوباش'?" او گفت:. "چرا آمریکا باید بسیاری از مشکلات با مهار و متمدن راه اجرای قانون توسط پلیس هنگ کنگ است اما هیچ مشکلی در همه با تهدید به شلیک و بسیج گارد ملی در برابر ارزهای داخلی معترضان؟"

موضوع استفاده از نیروی نظامی برای سرکوب تظاهرات مربوط است به خصوص در این هفته به عنوان منتقدان حزب کمونیست مناسبت 31 سالگرد خونین سرکوب دموکراسی تظاهرات در اطراف پکن میدان تیان آن من. آمریکا سیلی طولانی مدت تحریم ها در چین پس از آن.

پکن به مدت طولانی تحت فشار قرار دادند در برابر آمریکا و انتقاد از خود در حقوق بشر خواستار آن است که یک موضوع داخلی. به عنوان روابط بین دو کشور باید soured پکن تبدیل شده است و بیشتر جسارت سیاسی و رسانه ای تحلیلگران می گویند.

Aynne Kokas یک Kluge همکار در کتابخانه کنگره است که دارای تخصص در رسانه های چینی می گوید: تبلیغات به تصویر می کشد امریکا در یک حالت هرج و مرج است و تاثیر قابل توجهی در چین است.

"در داخل کشور آن را به یک فوق العاده موثر تاکتیک" او می گوید. "برای گاه به گاه بینندگان که انتخاب کنید تا یک روزنامه و یا انتخاب کنید تا رسانه های دولتی این شکل خواهد داد که چگونه آنها همه چیز را ببینید." دولت چین شدیدا کنترل گزارش ها و پیام ها در رسانه های خبری و خبرگزاری خارجی است که به طور منظم سانسور و محدود توسط یک سیستم از فیلتر اینترنت است که مسدود کردن بسیاری از وب سایت های خارج.

و Schell می گوید امریکا مشکلات می تواند بازی را به چین استفاده به عنوان رقابت بین دو تشدید می کند.

"من فکر می کنم آن است که سخت تر برای ایالات متحده به نگه داشتن خود را تا به عنوان یک مدل است که تابعی است که آن را نه تنها یک بیماری همه گیر است که اجرای amok و آن را نمی توانید کنترل کنید, اما زمانی که آن شهرستانها در آتش هستند با شورش های نژادی. بنابراین من فکر می کنم آن است که یک نوع شبکه پیروزی چین," او می گوید.

با اقتصاد به شدت ضعیف توسط COVID-19 گیر حزب کمونیست است که با تکیه بیشتر به شدت در ناسیونالیسم به افزایش داخلی آن تصویر می گوید شیائو Qiang با دانشکده اطلاعات در دانشگاه کالیفرنیا در برکلی است.

"در این لحظه خاص آنها به شدت نیاز به این وطن پرست ناسیونالیستی حمایت [از] دولت," او می گوید. "در این لحظه دولت چین است که به ویژه [در] باید [از] این نوع از تبلیغات ساخت اثر در میان چینی است."

حتی برخی از چین تلاش در به ثمر رساندن امتیاز نیست همیشه رفته برای برنامه ریزی.

روز شنبه وزارت امور خارجه, سخنگوی مورگان Ortagus ارسال یک صدای جیر جیر در خواست "آزادیخواه مردم" را به نگه داشتن حزب کمونیست به حساب کاربری برای برنامه های خود را برای اعمال امنیت ملی قانون در هنگ کنگ.

همتای او در چین, وزارت امور خارجه وزارت اطلاعات سر Hua Chunying توییتی پشت "من نمی توانم نفس بکشم" — اشاره به برخی از جورج فلوید آخرین کلمات یک پلیس را به زانو در گردن او.

دولت کنترل رسانه های خبری را به رسانه های اجتماعی چینی به خیره نگاه کردن در مورد هوآ را تلافی شیائو می گوید اما برخی از خوانندگان با پاسخ دادند: "من نمی توانم صدای جیر جیر."

چین بزرگ فایروال بلوک توییتر و بسیاری دیگر از وب سایت های خارجی ،

چینی مبلغان نمی از دست ضرب و شتم هر چند او می گوید. آنها به سادگی حذف آن شکایت.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن