در فرانسه یک خواهر مبارزه برای عدالت و سیاه زندگی افزایش شتاب

بزرگنمایی این تصویر Assa Traoré آدرس یک جمعیت در طول یک تظاهرات در Persan, فرانسه, به مناسبت چهارمین

توسط MINERALNEWS در 1 مرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

Assa Traoré آدرس یک جمعیت در طول یک تظاهرات در Persan, فرانسه, به مناسبت چهارمین سالگرد برادرش آدما Traoré مرگ است. "مبارزه برای عدالت برای آدما متعلق به تمام فرانسه," او می گوید. Kiran ریدلی/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Kiran ریدلی/گتی ایماژ

جمعیت راهپیمایی در خیابان های پاریس و حومه Beaumont-sur-Oise بیش از آخر هفته به مناسبت چهارمین سالگرد مرگ آدما Traoré فرانسوی, سیاه, مردی که در بازداشت پلیس در جولای 19, 2016 خود را 24th تولد.

پیشرو شعارهای "عدالت برای آدما!" شد Traoré را خواهر بزرگتر Assa Traoré. او ادعا می کند که پلیس او را کشته و برای چهار سال گذشته او شده است مبارزه برای نگه داشتن آنها را به عهده دارد. با توجه به فشار افکار عمومی در فرانسه پس از جورج فلوید مرگ در مینیاپولیس Traoré تلاش آنها شروع به میوه.

جمعه گذشته سه قاضی مسئول بررسی Traoré مورد اعلام کرد که 14 عناصر مورد خواهد بود reexamined از جمله پیشینه و سوابق افسران پلیس که او را دستگیر کردند. خارج از معاینه های پزشکی را آورده شود. کارشناسان حقوقی می گویند این حکم به مقدار بازگشایی پرونده و شروع تحقیقات ،

Traoré گفت: او هرگز متوقف خواهد شد تا زمانی که او می شود عدالت برای برادرش.

بزرگنمایی این تصویر

یک معترض دارای یک پرتره از آدما Traoré در طول تظاهرات به مناسبت چهارمین سالگرد مرگ او در Persan, فرانسه. هفته گذشته قاضی مسئول بررسی Traoré مورد اعلام کرد که عناصر مختلف مورد خواهد بود reexamined. Kiran ریدلی/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Kiran ریدلی/گتی ایماژ

"زمانی که برادرم فوت کرد اولین چیزی که به خودم گفتم این بود که مرگ او را نمی خواهد ماندن ساده اخبار داستان می گوید:" Traoré. "این ژاندارم کشته شدن شما, اما آنها نمی خواهند شما را بکشند نام."

چهار سال پیش Traoré تاسیس کمیته عدالت و حقیقت برای آدما. مرگ جورج فلوید تبدیل کوچک او حمایت گروه به یک جنبش ملی علیه نژادپرستی و خشونت پلیس.

در حال حاضر او را تبدیل به یک نماد در فرانسه. در ریگ محله در اطراف Gare du Nord ایستگاه قطار در شمال پاریس, مردم, تشخیص خود و متوقف کردن او در خیابان برای تشکر از او را برای آنچه که او انجام می دهند.

"او رهبر ما هرگز تا به حال در فرانسه و درخشان به ویژه در مورد خشونت پلیس و بی عدالتی است که ما هر روز در حال سیاه" 19 ساله کریستوفر جانسون گفت: در اعتراض های اخیر در پاریس. "او را به انجام چیزی که هیچ کس دیگری می توانید انجام دهید. او مبارزه برای برادرش. او دشوار است."

Traoré همچنین به رسمیت شناختن جهانی. در ماه ژوئن او برنده جهانی خوب جایزه از آمریکا شرط بندی شبکه.

"ما تا به حال برای رفتن به خط مقدم و مبارزه"

Traoré, 35, ترک شغل خود به عنوان یک معلم آموزش و پرورش ویژه به خودش اختصاص به برادر او را باعث شود. او مادر سه و یکی از 17 خواهر و برادر. پدرش مهاجرت به فرانسه از مالی و چهار بار ازدواج. Traoré می گوید همه از پدرش همسران و فرزندان نزدیک هستند و از یکدیگر حمایت کنند.

او می گوید NPR او نمی تواند از تماشای این ویدئو نشان پلیس زانو در جورج فلوید گردن به دلیل آن را مانند تماشای او را برادر خود می میرند.

او و بسیاری دیگر در فرانسه بر این باورند که مانند فلوید Traoré شد امپراتور توسط پلیس. آنها او را تعقیب و پس از او تلاش برای جلوگیری از یک هویت را بررسی کنید چرا که او خود را به حمل ID. دو ساعت بعد او مرده بود در پلیس حوزه.

بزرگنمایی این تصویر

Assa Traoré صحبت می کند و در یک تظاهرات به مناسبت چهارمین سالگرد مرگ برادرش آدما Traoré در Persan, فرانسه. فرانسوا Pauletto/Anadolu Agency via Getty Images پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
فرانسوا Pauletto/Anadolu Agency via Getty Images

"آدما بود امپراتور زمانی که سه ژاندارم انداخت و او را به زمین رو به پایین قرار داده و خود را وزن کامل بر روی پشت خود را," او می گوید. "این بود که بعد از 24 روز تولد. او عینک برمودا کوتاه و گلدار و پیراهن و کلاه. او فقط می خواستم به بیرون بروید و به صورت رایگان و لذت بردن از دوچرخه سواری در روز تولد خود را."

به جای Traoré می گوید برادرش درگذشت "تحت وزن از سه افسر پلیس و یک نژادپرست سیستم."

دولت معاینات پزشکی حکم داد که Traoré مرگ به علت زمینه ای بیماری قلبی. سه افسران منتقل شدند به جدید حوزه های قضایی و هرگز با آن مواجه اتهامات عنوان شده علیه. آنها هرگز مورد سوال قبل از یک قاضی.

"ما سوگواری آدما از مرگ برای یک روز می گوید:" Traoré. "سپس ما تا به حال برای رفتن به خط مقدم و مبارزه است."

او در نبرد بوده تا کنون پس از برگزاری تظاهرات پر کردن پرونده های حقوقی و تعامل با کارشناسان پزشکی به بررسی او برادر مرگ است.

پزشکی مورد مناقشه کارشناسان رسمی حاکم است. اما پیشرفت کند بود. او جنبش اعتراضی هرگز گرفتار, فراتر از یک هسته گروه هواداران.

همه چیز تغییر در تاریخ 2 ژوئن. Traoré به نام به حال یک گردهمایی همزمان با تظاهرات در آمریکا بیش از جورج فلوید مرگ است. تظاهرات در مقابل پاریس اصلی دادگاه جنایی را به طور معمول کشیده شده یک زن و شوهر از صد حامیان اما 20,000 مردم نشان داد — با وجود این بیماری همه گیر.

روزنامه نگار فرانسوی Rokhaya Diallo می گوید جورج فلوید مرگ هفته قبل مشخص شده یک نقطه عطف است.

"و چه Assa Traoré این است که به می گویند:" هی ما نیز نژادپرستی و خشونت پلیس در فرانسه. بنابراین اگر شما پوشش چه می گذرد, در ایالات متحده, شما نیاز به صحبت در مورد آنچه سیاه و قهوه ای از مردم در حال رفتن را از طریق اینجا'" دیللو می گوید.

ده روز بعد یکی دیگر از بزرگ به دنبال تظاهرات در پاریس' Place de la République. مردم از همه سنین و نژادها و اجتماعی زمینه های بیرون آمد و به اجرای عدالت برای آدما.

"مبارزه برای عدالت برای آدما متعلق به همه از فرانسه"

در حال حاضر Assa Traoré تبدیل شده است به صورت سیاه و سفید زندگی می کند موضوع در فرانسه.

جامعه شناس Geoffroy د Lagasnerie به همکاری نویسنده با Traoré از یک 2019 کتاب آدما مبارزهمی گوید: او مبارزه برای عدالت یک جنبش مردمی از ابتدا.

"طی چهار سال گذشته او به سفر در کشور انجام یک نوع Tour de France مشکل محله," او می گوید. "او صحبت می کنند با خانواده, با, مادران با بچه های جوان. او را از سفر به حل و فصل یک مبارزه بین دو باندهای یا اگر یک مرد جوان کشته شده بودند. او را به ماندن تمام شب برای کمک به مردم و به ارائه مشاوره در مورد وکلا. او این بسیار بسیار قوی سیاسی و تمایل به ارتباط با مردم است."

د Lagasnerie می گوید Traoré هیچ کمرویی وقتی که می آید به اقتدار دولت است. "او کاملا اعتماد به نفس در مورد او حق اعتراض به حق خود به عنوان یک شهروند فرانسوی و او را مورد احترام مقامات," او می گوید.

اگر چه برخی از او به عنوان رادیکال — حقوق مدنی وکیل باریک بن Achour مقایسه او به آنجلا دیویس و می گوید: "که اذیت بسیاری از مردم" — Traoré اتحاد متفقین با طیف گسترده ای از آب و هوا فعالان, دانش آموزان, بهداشت و درمان کارگران و زرد "جلیقه" مخالفان دولت. او می گوید: جنبش کاهش از طریق مسابقه و کلاس.

"این کمیته برای آدما دیگر آن را مردم فرانسه از تمام کلاس ها و افق که در حال افزایش است," او می گوید. "مبارزه برای عدالت برای آدما متعلق به همه از فرانسه است."

Traoré می گوید زمانی که مردم او را در خیابان بپرسید اگر او آدما Traoré خواهر او می داند که جنبش موفق خواهد شد.

"در آن روز پلیس به حال قدرت زندگی و مرگ بیش از برادر کوچک من," او می گوید.

در حال حاضر او می گوید: "من نام برادر را در تاریخ فرانسه که آیا آنها آن را می خواهم یا نه."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب