در مصر نما فعال دعوا نبرد در بسیاری از جبهه

قاهره - Malak ال-Kashif سمت چپ صفحه اصلی در روز تولد او هفت سال پیش. راه رفتن به آینده نامشخص او underdressed

توسط MINERALNEWS در 10 فروردین 1399

قاهره - Malak ال-Kashif سمت چپ صفحه اصلی در روز تولد او هفت سال پیش. راه رفتن به آینده نامشخص او underdressed برای آب و هوا و مسلح با کمی— به جز برای برخی از, آرایش, چند لوازم جانبی زنان و 50 پوند مصر (در زمان حدود شش دلار آمریکا).

"من می ترسم اما من نمی دریغ," او گفت:. "وجود ندارد هر گونه راه حل است."

آن شب ال-Kashif بود 13-year-old boy به نام Abdel-Rahman. او از آنجا پدید آمده که شاید ترین مصر صریح نما زن فعال.

این یک برچسب است که در یک تا حد زیادی محافظه کار و مردسالار جامعه به معنای مبارزه با جنگ در چند جبهه.

"زمانی که شما اعلام شما متفاوت هستند شما باید آماده برای جنگ. یک جنگ بزرگ" او گفت:. "جامعه خواهد پایکوبی بر شما و شما را درمان مانند شما دشمن هستند."

او شده است توسط خانواده اش طرد و تمسخر توسط برخی از کسانی که او را متهم به دستکاری با خلقت خدا. او مورد حمله قرار گرفته توسط دیگران scandalized با فعالیت برای تجاوز به حقوق. از نظر قانونی او هنوز هم نگه می دارد یک مرد را شناسایی کنند.

هیچ کدام از این امر منصرف از علنا دفاع transgenders حقوق. او به نظر می رسد در تلویزیون نشان می دهد در یک کلاه گیس بلوند--که او در حال حاضر می بیند به عنوان یک انقباض غیر ارادی ماهیچه شایسته مد faux pas. در Facebook صفحه او مبارزه برای transgenders, وقایع او انتقال شده و عکس ها با یک رنگین کمان پس زمینه. او ریل در برابر همجنسگرا ستیزی آزار و اذیت جنسی, قلدری و مردسالاری.

"اگر من می خواستم برای مخفی کردن و سپس من می خواهم که پنهان است و فقط مانده در من پدر و مادر و نه تبدیل شدن به یک ترانس و نجات خودم از این همه. ... این درست نیست من نمی Malak," او گفت:. "Malak است شخص دیگری است."

---

رسما گذار در مصر می تواند پیچیده باشد. آن را شامل آزمایش های پزشکی, درمان روانی برای دو سال و مصوبات توسط متخصصان پزشکی و مقامات مذهبی. موفقیت دور از مطمئن باشند.

اسامه Abdel-هی سر از پزشکان سندیکا را "جنسیت اصلاح" کمیته گفت: یک روحانی استفاده می شود به نشستن در کمیته در کنار متخصصان پزشکی. او متوقف شد و حضور در جلسات و کمیته کار مختل شد برای سال, او گفت:. "او نبود حمایت از تصمیمات کمیته," او گفت به استادانه درست شده.

Abdel-هی گفت که او نمی به یاد بیاورید که چگونه بسیاری از مصوبات داده شد به transgenders. دستیار خود را با شتاب بر روی یک تکه کاغذ جمعبندی کار کمیته بین 2014 و 2017: 87 مصوبات برای "فیزیکی" دلایل اما صفر برای "اختلال هویت جنسی." سی و یک حل نشده باقی مانده بودند.

در حال حاضر تحت یک سیستم جدید به کمیته پزشکی ارسال می کند و موارد آن به تصویب الازهر اسلامی تحقیقات آکادمی. از موارد ارسال شده به علمای دینی دو رد شد. تایید یک ذکر شده در باروری اختلال است.

"من فکر می کنم آنها حساس به تغییر جنسیت به دلیل آنها نمی خواهند برای تغییر خلقت خدا," او گفت: با اشاره به مذهبی در مصر است. سندیکای است که نظارت این کمیته نمی خواهند به برخورد با الازهر این موضوع را گفت اما افزود: "اگر وجود دارد هیچ مذهبی نظر در روند مصوبات خواهد سریع تر است."

Abdel-Hady زارعی که ریاست این کمیته فتوا در الازهر گفت: وجود نمی توان یک مذهبی, نظر برای این موارد است. به جای هر یک باید مورد مطالعه توسط یک گروه از علمای دینی که شنیدن از متخصصان پزشکی. تصمیم گیری در یک مورد به مورد و بر اساس او گفت این موضوع "قرار داده است در دست متخصصان پزشکی هستند زیرا کارشناسان است."

عمل جراحی باید یک سود یا جلوگیری از یک آسیب است. ممکن است اجماع "یک مورد منجر به اصلاح" در حالی که یکی دیگر از "فقط یک گرایش یا تمایل نسبت به جنس دیگر."

Nazeer آید وزیر امور اسلامی تحقیقات آکادمی آسوشیتدپرس گفت که رابطه جنسی "تغییر و یا اصلاح" تنها مجاز است در "موارد استثنایی" مانند زمانی که جنسیت نمی توان تعیین کرد به عنوان مرد یا زن.

"این یک موضوع پزشکی," او گفت:. "آکادمی sharia دانشمندان تصمیم خود را بر اساس آنچه پزشکان می گویند."

ال-Kashif گفت که او هرگز دریافت پاسخ به صورت. او مبتلا به "اختلال هویت جنسی" او گفت:. اصطلاح جایگزین شد در انجمن روانپزشکی آمریکا را راهنمای تشخیصی توسط "gender dysphoria" — یک درگیری بین اختصاص داده جنسیتی در بدو تولد و یک فرد مشخص که ممکن است منجر به کاهش پریشانی.

تصویب اجازه داده اند او را برای عمل جراحی در یک بیمارستان دولتی هموار کردن راه برای تغییر ID.

او استدلال کرد این تصمیم باید صرفا پزشکی.

"هنگامی که شما مریض آیا شما یک دکتر و یا یک شیخ? دکتر" او گفت:. "هنگامی که یک زن است که تولد او به بیمارستان بروید یا به مسجد? بیمارستان."

--

ال-Kashif در رشد مذهبی و سنتی خانواده که در آن او حفظ بخش هایی از قرآن. در یک خانه که در آن "یک مرد یک مرد و یک زن یک زن است" او از آزادی بیشتری برخوردار به عنوان یک پسر از خواهران یا دختران در محله است.

مزایای استفاده نشد مهم نیست. پس از بازی با دو دختر, ساخت لباس برای عروسک سپس 9 ساله اعلام کرد به مادرش: "من یک پسر. من یک دختر." او تبعید شد و به اتاق او. هنگامی که پدر او وارد شدند او به ضرب و شتم او گفت:.

بدترین قسمت بعدی آمد. او آن را به نام "نبرد من با آینه" فاز. سال از درخواست من که هستم ؟ اگر من یک پسر پس چرا من فکر می کنم این راه ؟ اگر من یک دختر پس چرا من در راه من انجام دهید ؟

"این سخت ترین مرحله تا کنون حتی سخت تر از مقابله با جامعه سخت تر از زندان" او گفت:. "این یک مبارزه بزرگ است که هیچ کس نمی تواند از من محافظت از."

ترکیب او معضل او ندارد واژگان به توضیح وضعیت خود را. که تغییر زمانی که او گفت: خواهر بازیگر در یک فیلم او مشاهده شد فراجنسیتی. او شروع به تحقیق کردم.

او تجربه با آرایش و راه اندازی جعلی هویت آنلاین. در روز تولد او او دریافت اولتیماتوم: پیروی از قوانین و یا ترک. "من برداشت سخت تر گزینه است."

ال-Kashif را کاهش دهید برای این داستان.

گاهی اوقات el-Kashif خواب در یک پارک و یا در آنجا ماند تا تمام شب. برای پول او جاروب مو در یک سالن و یا mopped راه پله.

---

ال-Kashif را در جنگ ها حک شده بر بدن بلند و باریک خود. زخم peeking در زیر او بالا هستند و از زمان او انداخت و خودش را از طبقه پنجم. آنهایی که در بازوی او یک یادآوری از برش با ریش تراش بار بیشتر از او می تواند.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه رایگان به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق ایمیل خود

ثبت نام در حال حاضر

پس از آن وجود دارد زخم های نامرئی است که وقایع زندگی مشکلات و سرپیچی.

وجود دارد بعد او رفت و در یک کلاه گیس سیاه و سفید و کفش های صورتی. او گفت: پدر و برادر او را در بر داشت و لباس های خود را پاره کردن بدن خود را به عنوان آنها او را به خانه بردند. وجود ترس او خواهد مرد به تنهایی و احساس است که وقتی مادرش به او نگاه کردم او را دیدم و نه فرزند او اما "دمدمی مزاجی."

در یک لحظه از آشتی ال-Kashif ارسال شده یک عکس از نقره ای و صورتی دیده بان on Facebook. "مادر من به ارمغان آورد و این به من و گفت که او احساس او به هنگام تولد به من بیش از همه دوباره. ... من بسیار خوشحال شادترین فرد روی زمین هستم," او نوشت. رابطه است و پیچیده است و فراز و فرود.

ال-Kashif punctuates او بازگویی زندگی دردناک حوادث با جوک ها و تبادل نظرات. به عنوان او در او سیگار به شدت fidgets یا نقش با موهای او--که او تا به حال رنگ قرمز و اغلب می پوشد یک رنگ رژ لب برای مطابقت با.

"او آسیب دیده اند. این است که (آنچه اتفاق می افتد) هنگامی که شما سرنگونی معبد" گفت: Mozn حسن پیشرو فمینیست و فعال اچ ال-Kashif است. "این افراد که Malak یک مثال از تجربه multilayers از خشونت و محرومیت تمام وقت."

ردا al-Danbouki مدیر اجرایی مرکز زنان برای راهنمایی و آگاهی گفت: "اکثر ترانس مردم (اینجا) را ترجیح می دهم به سکوت به طوری که آنها می تواند به حفظ و حتی بخشی از حقوق خود را. آنها نمی خواهند یک رویارویی با جامعه در بالا از آنچه اتفاق می افتد با خانواده های خود." ال-Kashif "است شوکه مردسالاری."

---

ال-Kashif را فعالیت فراتر از دفاع از جامعه تجاوز. او دستگیر شد و سال گذشته پس از او به نام برای تظاهرات پس مرگبار قطار, تصادف به دلیل آنچه که او را دیدم به عنوان دولت سهل انگاری. او زندانی شد و در مردان ، دستگیری سه, سوم, موجب اعتراض فعالان مدنی و گروه های مدافع حقوق برای ایمنی او می ترسیدند به خصوص با توجه به هویت جنسیتی. او گفت که او برگزار شد در سلول انفرادی.

حسن گفت: فشار بر روی مقامات در آن زمان برای منزوی کردن او از زندانيان مرد به فراغت است از خشونت است.

پس از انتشار el-Kashif واصل طرح دعوی در دادگاه خواستار مکان خاص برای برگزاری transgenders در زندان ها و ایستگاه های پلیس.

در حال حاضر او در یک زندگی کم مبله اجاره. یکی از نقاشی در اتاق خود را نشان می دهد پاهای برهنه یک دستبند با آهن توپ. توجه داشته باشید ضبط به آینه حمل گریم یادآوری: "ترک شیمی. در غیر این صورت آن را انجام خواهد داد به شما آنچه در آن قبل از" یک مرجع به سوء استفاده از ضد افسردگی.

روز به روز زندگی می تواند سخت باشد. در یک سفر به یک بانک, کارمند گفت: او را مجبور به تماس با پلیس شاهد هر گونه معامله به دلیل ID نشان داد یک پسر نوجوان.

مدت کوتاهی قبل از تولد او سال گذشته ال-Kashif ارسال شده یک عکس از خودش آنلاین نوشتن است که او تا به حال اتمام جنسیتی انتقال جراحی.

"امروز روز من را شکست داد, جامعه," او نوشت. "از این روز وجود دارد تنها Malak."

او همراه با هزاران نفر از پیام. برخی او را تبریک گفت; بسیاری او توهین کرده است.

نظرات در بازه زمانی از "دعا به خدا به درمان شما" و یا "شما از دست داده اند و در این زندگی و زندگی پس از مرگ" به "اگر شما پسر من, من می خواهم که شما را در آتش."

اما دیگر برخورد را ترک کرده اند او احساس او را به ساخت یک تفاوت.

یک مادر با نزدیک شدن او در بیمارستان و گفت که او به دنبال کمک پزشکی برای دخترش پس از شنیدن ال-Kashif داستان. یکی دیگر از زمان تغییر جنسیت مرد او را متوقف به اجازه دهید او را می دانم که "به نظر من شما در حال مقاومت است."

___

Fam گزارش از زمستان در پارک فلوریدا.

___

آسوشیتد پرس دین پوشش دریافت پشتیبانی از لیلی وقف از طریق دین و مذهب, اخبار بنیاد. AP تنها مسئول این محتوا است.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lytny.im
آخرین مطالب