در چین قرنطینه آزمون آشپز برای دریافت هوشمندانه

بزرگنمایی این تصویر هم بزنید سرخ شده mantou نان با زیره و فلفل قرمز. وبلاگ نویسان مواد غذایی استفانی

توسط MINERALNEWS در 28 بهمن 1398
بزرگنمایی این تصویر

هم بزنید سرخ شده mantou نان با زیره و فلفل قرمز. وبلاگ نویسان مواد غذایی استفانی لی و کریستوفر توماس خورده اند کوچک بخار پز نان اغلب در حالی که در مستند در طول شیوع کروناویروس. آنها مشغول به کار بود در یک دستور غذا برای نان قبل از این ویروس آمار به طوری که آنها تا به حال یک منبع بزرگ از مواد تشکیل دهنده. "می خواستم یک راه جدید را به پایان برساند آن را طوری هم بزنید سرخ کردن آن است که" آنها نوشت در مواد غذایی خود وبلاگ. استفانی لی و کریستوفر توماس/پخت و پز چینی Demystified پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
استفانی لی و کریستوفر توماس/پخت و پز چینی Demystified

به عنوان شهرستانها در سراسر چین باقی می ماند در قرنطینه مستند شامل گسترش جدید coronavirus این بیماری همه گیر در حال تست این کشور توانایی برای به دست آوردن غذا به شهروندان است.

رستوران ها و کافه ها بسته شده اند پس از پایان ماه ژانویه ترک فروشگاه های مواد غذایی به عنوان یکی از چند گزینه برای خرید مواد غذایی. با خانواده ها را تشویق و یا گاهی اوقات مجبور به ماندن در خانه و لوازم اغلب احتکار. محموله مواد غذایی از دیگر شهرستانها در سراسر چین را به عنوان بسیاری از مکان ها بسته شده جاده ها را.

برای وبلاگ نویسان مواد غذایی کریستوفر توماس و استفانی Li گذشت زمان در داخل به معنای ساخت بسیاری از آنچه را در شربت خانه خود — و خلاق است.

"هنگامی که این خبر در اصل آمار, آن را بسیار دشوار است برای گرفتن سبزیجات تازه" توماس می گوید NPR.

این زن و شوهر زندگی در Shunde چین چند صد مایل از مرکز در ووهان اما خود شهر است که هنوز هم عمدتا بسته و خلوت. آنها را اجرا غذایی وبلاگ به نام پخت و پز چینی Demystified که بر سنتی چینی دستور العمل های. خود یوتیوب آشپزی کانال ویژگی های ویدئوها در مورد چگونگی ساخت "همان طعم و مزه است که شما می توانید در چین."

بزرگنمایی این تصویر

کریستوفر توماس آماده چینی گیاهی هم بزنید سرخ زوج با آرد ذرت و Oaxacan پنیر. استفانی لی و کریستوفر توماس/پخت و پز چینی Demystified پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
استفانی لی و کریستوفر توماس/پخت و پز چینی Demystified

لی می گوید خود را در فروشگاه مواد غذایی محلی تازه حمل و نقل از سبزیجات فقط یک بار در روز اما بسیاری از بسیار در پی پس از موارد, مانند, گشنیز, پیازچه و سبزی های برگ دار هستند جامعی فقط چند دقیقه بعد. دلچسب کالاهای اساسی مانند کلم بروکلی و yams همیشه به نظر می رسد در دسترس لی می گوید.

"شما شروع به رویکرد پخت و پز کمی متفاوت است. شما در حال رفتن به آشپزخانه تفکر, 'OK این نوع از چیزی که من اشتیاق برای.' شما واقعا نوع نگاه در آنچه که شما می توانید انجام دهید که واقعا بهترین چیزی که ممکن است از این که" توماس می گوید.

آنها به تازگی یک زوج چینی گیاهی هم بزنید سرخ شده با آرد در خانه چیپس Oaxacan و پنیر تخمیر شده سویا سس چیلی. "نیمه مانند fajitas" لی نوشت: در Instagram. "آنقدر بزرگ بود! ما به طور تصادفی کشف چیزی بسیار جذاب! رستوران ها باید کاملا انجام این نوع از غذا."

مشاهده این پست در Instagram

#cookupinlockdown کمی سریع دسر. یوننان پودینگ برنج با گلبرگ های گل رز (گاهی با شکر قهوه ای و شربت). من کاملا با وسواس این مرد کوچک به تازگی و سعی کردم آن را با برنج متفاوت در حال حاضر در انبار ساخته شده و آن را با اشکال مختلف برنج. از این دسته من مانند بافت با استفاده از بسیار خوب "آب-زمین" آرد برنج و برنج بهترین معطر است. در عین حال سعی کنید برنج باسماتی گزارش را یک بار انجام دادم. همچنین نمی توانید صبر کنید برای به دست آوردن محلی بوفالو شیر به آن را هنگامی که همه چیز به حالت عادی بازگشت. #foodie #ricepudding #milkpudding #chinesefood #chinesecooking #yunnanfood #chinesecookingdemystified #牛奶米布

یک پست به اشتراک گذاشته شده توسط Steph+کریس (@chinesecookingdemystified) در

آنها همچنین اضافه سوسیس برای صبحانه هلندی عزیزم. و توماس ساخته شده Cholula-سبک داغ سس از چینی چیلس (یکی از معدود مواد موجود در فراوانی, هنوز, او می گوید). و آنها خورده ام تعداد زیادی از سوپ و دوباره محیطهای مایع ساخته شده از قارچ خشک شده.

"قبل از ما انجام بسیاری از آزمایش و ما باید مقدار زیادی از مواد تشکیل دهنده. و ما معمولا خرید بیش از حد" لی می گوید. "اما پس از این تجربه باعث می شود من فکر می کنم در مورد چگونه شما می توانید رویکرد تمام مواد تشکیل دهنده و مواد غذایی شما را در دست داشته و بدون هدر رفتن آن است."

آنها امید دیگران در چین خواهد بود الهام گرفته است. غذایی خود عکس ارسال شده در Instagram با #cookupinlockdown برچسب. Instagram مسدود شده در چین اما توماس و Li استفاده از VPN به فایروال.

بزرگنمایی این تصویر

استفانی Li باعث می شود تازه رشته فرنگی. لی می گوید که او تا به بسیاری از آرد در دست, پس از ساخت تازه رشته است یک راه خوب برای صرف زمان و مواد تشکیل دهنده. استفانی لی و کریستوفر توماس/پخت و پز چینی Demystified پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
استفانی لی و کریستوفر توماس/پخت و پز چینی Demystified

لی می گوید: مواد غذایی تبدیل به یک موضوع مهم در رسانه های اجتماعی چینی. با خیلی از چین تحت مستند مردم را شروع کرده اند اختصاص وقت آزاد خود را به پخت و پز.

"وجود دارد این پدیده جالب چرا که تقریبا همه [در چین] در مستند است. بنابراین شما لازم نیست که بسیار به انجام در خانه و مردم فقط شروع به پخت و پز," او می گوید. "در حال حاضر وجود دارد این نوع از شوخی در حال اجرا و یا الگوی رفتاری در اینترنت چینی است که [پس از این مستند آغاز شده و در اواخر ماه ژانویه] همه فقط تبدیل شدن به یک آشپز بزرگ."

توماس می گوید: مردم در حال آموزش خود را به طبخ سخت تر غذاهای هر دو از ضرورت و همچنین از خستگی.

همانطور که برای خرید مواد غذایی در مکان های فروشگاه مواد غذایی سفارشات آنلاین است که تحویل داده شده است. اگر آنها می خواهند به انتخاب کردن مواد غذایی خود را, آنها سر به نزدیکی یک فروشگاه که توماس می گوید باقی مانده است به خوبی مواجه نگردند. اما آن را به فروش هر چیزی تازه است.

"7-یازده راست پایین آن کمی بسته بندی کیمچی که واقعا خاراندن من تازه گیاهی خارش در حالی که" توماس می گوید.

او می گوید که آنها خوش شانس هستید چرا که خود ساختمان بدون تایید coronavirus موارد پس ساکنان در واقع می توانید بیرون بروید. برخی از ساختمان ها به طور کامل قفل شده است. اما نقش آن را امن و به ندرت برگ شاید یک بار در هر روز دیگر. توماس می گوید که زمانی که آنها در خارج از آنها تنها "یک زن و شوهر از مردم" در خیابان.

توماس و لی امیدوارم که برای کسانی که در چین که می توانید در نوشته های آنها خواهد شد الهام بخش برای غذا خوردن با محدود مواد تشکیل دهنده. اما این دو نیز امیدوار است که تا پایان قرنطینه نزدیک است. توماس می گوید بازار با سبزیجات تازه شروع به بازگشایی در Shunde.

"اول حمل و نقل از بازار بود و مانند یک نفس هوای تازه" توماس گفت.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب