در اوهایو, اوهایو, جوان مردم مبارزه برای شهرستان را در آینده سیاسی

بزرگنمایی این تصویر آسانسور پل در بندر تجاری منطقه در اوهایو, اوهایو. استیو Inskeep را پنهان کردن

توسط MINERALNEWS در 8 مرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

آسانسور پل در بندر تجاری منطقه در اوهایو, اوهایو. استیو Inskeep را پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
استیو Inskeep را

با کمتر از 100 روز تا سال 2020 انتخابات ریاست جمهوری اوهایو 18 آرا در بازی هستند.

دولت رفت و برای رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن در سال 2016 و Ashtabula County یکی از دلایلی است که چرا.

یک زنگ کمربند شهرستان بود که هنگامی که خانه را به یک پررونق زغال سنگ پورت رای دهندگان در اینجا حمایت دموکرات ها در هر انتخابات ریاست جمهوری از سال 1988 تا 2012. اما رئیس جمهور تهمت انجام شده 57 درصد از آرا وجود دارد و چهار سال پیش.

رای دهندگان در این شهرستان ممکن است بیش از بقیه اوهایو اما یک محصول جدید از رهبران سیاسی در هر دو طرف راهرو امید نسل جوان کمک خواهد کرد که تصمیم گیری 2020 انتخابات ریاست جمهوری — و اوهایو آینده.

'بسیاری از مردم فقط می خواهید تغییر بسیار'

زمان ساکنان اوهایو دیده به شهرستان تغییر زیادی در دهه های اخیر. کریستین Seuffert و 70 و می گوید او حتی تجربه یک تغییر در جامعه پس از مغلوب ساختن پیشی جستن برنده به خصوص "در راه است که مردم درمان هر یک از دیگر. چیزهایی که آنها می گویند با صدای بلند که آنها شاید همیشه فکر. شاید این را خوب می دانم که در آن مردم ایستاده است."

بزرگنمایی این تصویر

دوستان قدیمی که در اوهایو بندر جوشیدن کافی شاپ اما اجتناب از صحبت کردن در سیاست زیرا آنها تقسیم شده است. از سمت چپ دانا Rullo والری غنی کریستین Seuffert Jolene سلو, کی لیند. استیو Inskeep را پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
استیو Inskeep را

برای 10 سال گذشته ، Seuffert ملاقات با یک گروه از دوستان در بسیاری از روزهای هفته صبح ها برای قهوه در بندر جوشیدن قهوه خانه در مرکز شهر اوهایو.

Seuffert و دوستان مشترک زیادی دارند اما آیا همه توافق دارند که برای حمایت از رئیس جمهور. او و دانا Rulla, 74 بازنشسته پرستار هر دو بزرگ شده در اتحادیه و خانواده های شناسایی شده به عنوان "جان اف کندی دموکرات." اما به عنوان کسب و کار زغال سنگ کاهش یافته است در اوهایو بود و اتحادیه های کارگری که مورد حمایت دموکرات ها ،

در حالی که Seuffert باقی مانده دموکرات Rulla رای برای مغلوب ساختن پیشی جستن در سال 2016 قصد دارد برای انجام این کار دوباره در سال 2020 است.

"مغلوب ساختن پیشی جستن هر زمان که صحبت در مورد خلاص شدن از تمساح ها در مرداب این چیزی است که به فروش می رسد من" Rulla می گوید. او اذعان تهمت دارای معایب: "مغلوب ساختن پیشی جستن خر نر بیشتر از زمان. من می توانید ببینید که چرا مردم آن را دوست ندارم. معنا نیست که او نمی تواند انجام این کار است."

برای Seuffert هیلاری کلینتون از دست دادن در Ashtabula County چیزی بود که از یک زخم خود تحمیل.

"من احساس دموکرات ها در شهرستان نوع خوابش در چرخ و یا در زمان داده شده را تحت تاثیر قرار است که آنها تا به حال," او می گوید.

بزرگنمایی این تصویر

زمانی که Ashtabula County حزب دموکرات صندلی الی Kalil, 23, فرض بر این نقش در اوایل ماه ژوئن سال 2020 وجود دارد 56 خالی دموکراتیک حوزه صندلی موقعیت خود را در شهرستان. در حال حاضر هیچ کدام وجود دارد. او پر از موقعیت های بیشتر با مردم در 20s و 30s و 40s. دا'Shaunae Marisa برای NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
دا'Shaunae Marisa برای NPR

اما در سال 2020 است که می تواند تغییر کند. الی Kalil است 23 ساله Ashtabula County رئیس حزب دموکرات است. زمانی که او از عهده این نقش در اوایل ماه ژوئن سال 2020 وجود دارد 56 خالی دموکراتیک حوزه صندلی موقعیت خود را در شهرستان. در حال حاضر هیچ کدام وجود دارد. Kalil قادر به پر کردن موقعیت های بیشتر با مردم در 20s و 30s و 40s.

او مشغول تلاش برای کمک به حزب دموکرات انرژی سنتی آن رای دهندگان و بسیج جدید در مدارس ، هنگامی که عقل دیویس یکی از Kalil از همکلاسی های دبیرستان مدرسه تصمیم به برگزاری یک تجمع برای عدالت نژادی در Ashtabula او حمایت و تلاش است.

Davis, 23 می گوید جورج فلوید را به قتل توسط مینیاپولیس افسران پلیس طنین انداز با Ashtabula, سیاه ساکنان. از جمعیت شهرستان در حدود 100,000 آفریقایی آمریکایی ها را تشکیل می دهند فقط 3.8 درصد است.

دیویس تردید در ابتدا برای پیوستن به سراسر کشور جنبش اعتراضی مطمئن نیستید که آیا تظاهرات صلح آمیز خواهد بود.

"به من گفت: این اعتراضات من احساس می کنم در حال رفتن به رفتن واقعا بد است. این قراره تبدیل به چیزی است که آن را نباید" او می گوید. اما پس از چند هفته دیویس تصمیم گرفت از آن زمان. هر چند او هرگز سازماندهی یک رویداد مانند آن را قبل از او قرار داده و با هم یک تجمع در Lance Corporal کوین کورنلیوس پارک یادبود در اوهایو در ژوئن 6. صدها نفر از مردم از متنوع سنین و نژادها — حضور داشتند. آنها شمارش پایین هم نزدیک به دو ساعت است که پلیس به زانو در Floyd گردن در حالی که او درگذشت. موسیقی وجود دارد, مواد غذایی, نوشیدنی ها, و ثبت نام رای دهندگان جدول.

بزرگنمایی این تصویر

دوچرخه سواران اردوگاه خارج یک کافه محلی در گردو رانندگی در اوهایو, اوهایو دا'Shaunae Marisa برای NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
دا'Shaunae Marisa برای NPR

انتخابات ریاست جمهوری 2016 شد Davis' برای اولین بار به عنوان یک ثبت نام رای دهندگان. او یک رای گیری, اما نه برای آمریکا و یا مغلوب ساختن پیشی جستن. او می گوید: او هنوز نمی داند که چگونه او احساس می کند در مورد جو بایدن. اما او می بیند رای دادن در انتخابات محلی به عنوان یک کلید به اوهایو آینده.

"بسیاری از مردم فقط می خواهید تغییر دهید,, بسیار,," او می گوید. اما او می گوید: "آنها نمی دانند که چگونه به این مرحله است."

'آنها با انگیزه'

جمهوری خواهان در Ashtabula County نیز به دنبال به نسل جوان از رهبران برای حفظ پیشرفت حزب در سال 2016.

دیوید توماس 27 ساله و جمهوری خواه است Ashtabula County را حسابرس. او برای اولین بار برنده منتخب در 22. توماس می گوید county سیاست شده اند احیا توسط مشارکت مردم در 20s و 30s.

بزرگنمایی این تصویر

Ashtabula County حسابرس دیوید توماس 27 اولین برنده منتخب در 22. توماس می گوید county سیاست شده اند احیا توسط مشارکت مردم در 20s و 30s. دا'Shaunae Marisa برای NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
دا'Shaunae Marisa برای NPR

"ما حدود 10 مقامات منتخب در شهرستان که به 35 و تحت. فقط در 10 سال گذشته یا بیشتر [وجود دارد] موج جدیدی از رهبران آینده در شهرستان" توماس می گوید.

توماس اعتبار قدرت حزب جمهوری خواه در اوهایو شهرستان در بخشی از آن به کاهش نسبی شهری رای دهندگان وجود دارد.

"قبل از سال 2016 اساسا آرا در شهرستانها که در آن ما مراکز جمعیت بودند. شما تا به حال آنها را به نفع خود به منظور برنده شدن در این county," او می گوید. "من خودم را به عنوان مثال من از دست هر سه از شهرهای ما اما برنده در خارج از شهرها در برخی از مناطق حومه, اما به طور عمده در برخی از مناطق روستایی هم که رشد کرده اند نه تنها در جامعه بلکه در مشارکت رای دهندگان."

و جمهوری خواهان در Ashtabula County هیجان زده در مورد سال 2020 است. توماس می گوید: "آنها در حال ثبت نام دوستان خود را. آنها هرگز رای داده قبل از. آنها در حال شروع به یادگیری در مورد آن روند. و آنها با انگیزه است." با انگیزه, با توجه به, توماس, برای حفظ دولت از زندگی خود را.

هر چند خود فلسفه در مورد نقش دولت در جامعه خود متفاوت هستند توماس و Kalil می گویند آنها یک هدف مشترک در تلاش خود را برای تعامل با رای دهندگان.

حدود شش ماه پیش دو زد به هر یک از دیگر در حالی که قهوه در بندر جوشیدن قهوه خانه. یک زن با نزدیک شدن به آنها و گفت: او با افتخار از آنها.

"او به ما گفت که ما او را به یاد پسرش" Kalil می گوید. توماس یادداشت این نوع از تعاملات مشترک هستند. و در حالی که برخی از شهرستان جوانان را ترک Ashtabula County, به دنبال کار در جای دیگر Kalil معتقد است "مردمی که در اطراف چوب هستند که رهبران اینجا. بسیاری از مردمی جوان در حال ترک اما آنهایی که چسبیده در اطراف در حال ساخت یک تفاوت بزرگ است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب