در شهر اعلامیه پر کردن روزنامه اما بازماندگان سوگواری به تنهایی

رم—در بخشی از ایتالیا سخت ترین ضربه از coronavirus از کوره جسد سوزی عامل را آغاز کرده است 24 ساعت در روز. تابو

توسط MINERALNEWS در 2 فروردین 1399

رم—در بخشی از ایتالیا سخت ترین ضربه از coronavirus از کوره جسد سوزی عامل را آغاز کرده است 24 ساعت در روز. تابوت را پر کرده اند تا دو بیمارستان morgues و سپس یک گورستان سردخانه و در حال حاضر اندود شده تا در داخل یک گورستان کلیسا. روزنامه های محلی روزانه اگهی بخش رشد کرده است از دو یا سه صفحه به 10, گاهی, لیست بیش از 150 نام در بالای ویرایشگر تشبیه به "بولتن جنگ."

مرگ و میر به تنهایی coronavirus فرود آمد در شمال استان برگامو با نیروی تاریخی فاجعه است.

اما آن نگران کننده قدرت می رود و حتی بیشتر اما تضمین این که مرگ و عزاداری اتفاق می افتد در انزوا — تروما که در آن هر کس باید برای خود نگه.

در سراسر برگامو مردم در حال برداشت در آمبولانس با عجله به بیمارستان و مرگ در مهر و موم کردن بخش که در آن حتی نزدیک ترین بستگان مجاز نمی باشد. بسیاری از مجالس ترحیم در حال وقوع تنها با یک کشیش و کفن کارمند در حال حاضر در حالی که اعضای خانواده در صورت محدودیت در جمع آوری باقی می ماند در قرنطینه هستند یا بیش از حد بیمار خود را.

بنابراین بسیاری از آنها کشته شدند که وجود دارد این است که یک لیست انتظار برای دفن و سوزاندن است.

"من فکر می کنم آن را بدتر از جنگ گفت:" مارتا Testa, 43, که در خود و قرنطینه و که پدرش درگذشت آخرین جمعه از این ویروس در سن 85. "پدر منتظر است به خاک سپرده شود. و ما در اینجا در حال انتظار برای خداحافظی به او."

کشورهای دیگر تنها شروع به دست و پنجه نرم کردن با این بیماری همه گیر را مفاهیم و فاصله آن نیروهای بین حتی نزدیک ترین مردم است. اما در ایتالیا, مرگ, با مرگ تنهایی خود را پر هزینه تبدیل شده است آشکار است.

بیش از 2000 نفر کشته شده اند این ویروس در ایتالیا — نیمی از آنها بیش اخیر پنج روز کشش — و بسیاری از این موارد باید نگاه کرد که از Testa پدر رنزو سابق تبلیغات روزنامه اجرایی که احساس نفس شنبه گذشته به بیمارستان منتقل شد و نمی دیدن و یا صحبت کردن با خانواده خود را دوباره.

"غم و اندوه است که یک فاز است که نیاز به نزدیکی اما غم ما تا به حال به آمده از طریق تلفن گفت:" Testa که پدر و مادر ازدواج کرده بود برای 50 سال و مادر که همچنین به نظر می رسد به این ویروس است اما دوره نقاهت.

Testa خواهر و برادر مواد غذایی را به مادر خود. از احتیاط ترک آن را در درب جلو.

"در حال حاضر" Testa گفت: "ما خانواده است که زندگی در یک حالت تعلیق."

حتی به عنوان ویروس در سراسر جهان گسترش یافته است در ایتالیا که در آن مردم در حال انقباض این ویروس و مرگ ناشی از آن به سرعت بیشتر از هر جای دیگری است. روز یکشنبه این کشور گزارش داد 368 مرگ و میر تلفات بیش از حتی بالاترین روزانه آمار و ارقام از چین است. توسط دوشنبه, دیگر 349 درگذشت آوردن مجموع در کمتر از یک ماه به 2,158.

و در ایتالیا برگامو ثروتمند استان از 1.1 میلیون به شرق میلان تبدیل شده است نگران کننده ترین نقطه داغ. بیمارستان ها در نقطه شکستن وجود دارد. پزشکان نظامی نامیده شده است برای کمک به. ساکنان توصیف برگامو به عنوان یک شبح مانند جایی که تنها آمبولانس و hearses در جاده ها در شب. در شهر کوچک نمبرو با توجه به Corriere della Sera, 70 نفر کشته شده اند در طی 12 روز است. برخی از 120 درگذشت از سال گذشته است.

"آن را به عنوان اگر یک بمب شیمیایی منفجر شده" گفت: Daniela Taiocchi, 49, که کمک می کند تا رسیدگی اعلامیه برای روزنامه های محلی L'Eco دی برگامو.

برگامو همچنین می ایستد به عنوان یک علامت هشدار دهنده در مورد چگونه coronavirus موارد می تواند منفجر شود اگر محدودیت نیستند به سرعت در محل قرار داده. ایتالیا با برخورد اولیه نقطه داغ در استان لودی, اما قرار دادن 10 شهرهای کوچک تحت مستند بیش از سه هفته پیش. اما دولت منتظر دور دیگر به جای اقدامات مشابه در جاهای دیگر. برگامو در حال حاضر سه برابر تعداد coronavirus موارد به عنوان لودی.

"Morgues و موسسات بهداشتی در حال سقوط" گفت: کلودیا Scotti, مراسم تشییع جنازه, صفحه اصلی شرکت ، "ما کاملا آماده برای مواقع اضطراری از این نوع است."

افرادی که در حال مرگ هستند memorialized در صفحه بعد از صفحه از L'Eco دی برگامو در حال سابق, سیاستمداران, برق اضطراری, اپراتورهای تلفن کشیش. بسیاری از آنها در 70 یا 80. خود را کوتاه اعلامیه اشاره نمی علت مرگ اما لازم نیست; 90 درصد این سردبیر روزنامه برآورد درگذشت به دلیل coronavirus. به جای این اعلامیه دیگر سرنخ در مورد چگونه بسیاری عزادار اتحادش را تغییر طول اضطراری است. آنها اشاره به "مستقیم حمل و نقل به کوره های جسد سوزی." مراسم های عمومی در "تاریخ مشخص شود." یک مراسم تشییع جنازه برگزار شد در "strictly private فرم."

در سراسر کشور تشییع جنازه در داخل کلیساها شده اند را در خود نگه دارد بخشی از دولت مطلق محدودیت در تجمعات. برای خانواده های پاک به ترک خانه های خود در برگامو تاکنون اجازه ملاقات برای تدفین در گورستان پوش در 10 نفر. اما گذشته از آن لحظات این شهرستان بسته شده است گورستان به طور کامل از ترس این که ساکنان را به حمل و نقل عمومی بازدید گورهای دسته از کسانی که فوت کرده اند و گسترش ویروس خود را.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش را با ما رایگان خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

دفتر شهردار تشویق کرده هولوکاست از افرادی که می میرند از coronavirus. و در مارس 11, محلی کوره های جسد سوزی آغاز به کار کرد و در سراسر ساعت.

"هرگز آن را بسته و هنوز هم ما را مدیریت نمی گفت:" فرانچسکو Alleva سخنگوی شهردار.

بالا سردبیر روزنامه آلبرتو Ceresoli گفت: در ایتالیا است که در وسط یک "فاجعه جمعی" و این که ویروس "decimating" جایی که او زندگی می کند. در حالی که برای او تعجب که آیا این اعلامیه باید مفتول در کویل به سمت عقب مقاله به منظور کاهش تلفات عاطفی در مردم خواندن. اما او تصمیم گرفت مردم نیاز به دیدن آنچه که اتفاق می افتد: نام مرده اند ظاهر می شود در وسط کاغذ فاصله هر صفحه دیگر.

"این بزرگ ما افراد مسن که در حال مرگ" او گفت:. "که آنها باید این را عمیقا ناعادلانه است."

آن را در روز جمعه edition که در آن رنزو Testa نام به نظر می رسد همراه با یک headshot و یک نقل قول از فرانسیس. در زیر وجود دارد که اطلاعات اولیه در مورد خود و خانواده و چندین ستون با اذکار از خانواده او با اشاره به فداکاری خود را برای این روزنامه کار خود را با گروه های مدنی.

او شده است می خواهم سالم قبل از او گرفتار این ویروس دختر خود را گفت.

"هیچ زمینه ای شرایط" مارتا گفت.

"ما همیشه در فکر, 'پدر و قوی است او را آن." او گفت:. "البته امید است که در گذشته به آن بروید."

بیمارستان به نام او تقریبا در نیمه شب روز چهارشنبه به او می گویند پدر و نه تا به حال جان سالم به در برد.

تابوت خود را در حال حاضر نشسته در یک کلیسا در انتظار آن به نوبه خود در خط به خاک سپرده شود. اگر آن اتفاق می افتد به زودی او را بود به خاک سپرده شد بدون حضور همسر و فرزندان خود را. مارتا گفت: خانواده هنوز هم تا به حال برنامه ای برای برگزاری یک مراسم به افتخار او.

"در زمان بهتر," او گفت:.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن