در یک فقیر گوشه ای از منطقه خلیج بیماری همه گیر است و در عین حال به خشم. این است که با توجه به تست ؟

همه حساب میان این همه گیر شهر ریچموند باید از نشستن در پرتگاه فاجعه است.واقع بین تپه های برکلی و خلیج سان فران

توسط MINERALNEWS در 6 اردیبهشت 1399

همه حساب میان این همه گیر شهر ریچموند باید از نشستن در پرتگاه فاجعه است.

واقع بین تپه های برکلی و خلیج سان فرانسیسکو, Richmond است پرجمعیت جامعه غالب تا حد زیادی توسط مردم در, رنگ, نرخ بالای بیکاری و گذرا جمعیت.

آن حدود 110,000 ساکنان را محدود کرده اند دسترسی به اورژانس, بهداشت و درمان و زندگی آنها در سایه یک پالایشگاه شورون و فقط پایین جاده از چهار دیگران — افزایش شانس خود را از زجر تنفسی یک عامل خطر برای افراد بیمار با COVID-19.

تا کنون اما ریچموند دیده نشده و به نوعی از شیوع بیماری های مستند در بخش های دیگر شهرستان کنترا کوستا ایالت. جامعه طرفداران فکر می کنم یک دلیل وجود دارد که. شده است وجود دارد کمی تست در ریچموند و دیگر از لحاظ اقتصادی به چالش کشیده جدا شهرستانها و شهرهای کوچک در سراسر کشور.

تبلیغات

تبلیغات

"من فکر نمی کنم ما واقعا می دانیم چه خبر است" گفت: کلودیا Jimenez یک فعال سیاسی در ریچموند که گفت که تقریبا نیمی از ساکنان این شهرستان زندگی می کنند در اجاره و بیش از 60 درصد آمریکایی آفریقایی یا لاتین — دو گروه که در جاهای دیگر دچار نامتناسب از این بیماری همه گیر.

From Point Richmond you can look across San Francisco Bay to San Francisco.

از نقطه ریچموند شما می توانید نگاه در سراسر خلیج سان فرانسیسکو به سان فرانسیسکو.

(کارولین کول / لس آنجلس تایمز)

رژیم صهیونیستی. گاوین Newsom برای چندین روز است که به افزایش coronavirus تست و مراقبت های پزشکی در 86 "تست بیابان" ایالت مکان که دسترسی کمتری به خدمات بهداشتی و درمانی. همانطور که از پنج شنبه تا به حال منتشر نشده نام از جوامع است که می توانید تست مقدار تست و چگونه به سرعت تست ارائه می گردد.

در شهرستان کنترا کوستا ایالت مقامات روز پنجشنبه گفت که آنها گام برای ایجاد چهار تست سایت از جمله یکی در سن پابلو درب بعدی را به ریچموند. اما مقامات شهرستان گفت: آنها شنیده نمی هر گونه اخبار در مورد آزمایش های دولت در ریچموند و یا در جای دیگر.

ریچموند و غرب کنترا کوستا شد ضربه در سال 2016 زمانی که این منطقه تنها بیمارستان پزشکان مرکز پزشکی بسته شده است. که باعث ترس که شرایط بهداشتی را خراب و مردم و حتی بیشتر در معرض بیماری ها از جمله عفونت های ویروسی.

وجود یک مرکز قیصر در ریچموند ارائه می دهد که خدمات اضطراری. نزدیک ترین مرکز تروما در نهر گردو 25 مایل رانندگی است که بادها از طریق تراکم اوکلند.

تبلیغات

از آنجا که منطقه خلیج اعلام کرد برای اولین بار تایید کرد coronavirus مورد Jan. 31 وجود دارد نگرانی هایی است که جوامع مانند غرب کنترا کوستا سخت ضربه خواهد بود. تا کنون ریچموند به نظر می رسد برگزاری است.

از جمعه این شهرستان اختصاص فقط 83 کنترا کوستا 763 مثبت شناسایی موارد. از 1 آوریل حداقل سه نفر کشته شده اند در این شهر است. اعداد در اخراج و همچنین به عنوان از دست رفته اجاره و پرداخت وام مسکن نیز مشخص نیست.

یک درایو-از طریق تور شهرستان در روز چهارشنبه و پنج شنبه نشان داد بسیاری از مغازه ها بسته بودند و مانند جاهای دیگر در کشور به خیابان ها ظاهر نسبتا خالی است. مردم به نظر می رسید در داخل خانه یا خارج از چمن خود را رسیدگی به باغ خود و یا در خود وآمد کار بر روی اتومبیل های خود را.

صبح روز چهارشنبه نمرات خودرو به صف شدند تا در امتداد سمت غرب خیابان 23 به آرامی ومیگوید جنوب به سمت ریچموند دبیرستان entryway.

آنها در خط به دریافت مواد غذایی از کیسه های حاوی تولید آماده وعده های غذایی و شیر — از مسئولین مدرسه و داوطلبان.

Rocio Bahena hands out boxes of food at Richmond High School, where 6,000 meals were distributed April 22. Bahena normally works as a food service aide in one of the elementary schools. Her husband was laid off and now she is the only provider for her family of four.

Rocio Bahena دست از جعبه از مواد غذایی در ریچموند دبیرستان که در آن 6,000 وعده های غذایی توزیع شد مارس 22. Bahena به طور معمول با این نسخهها کار به عنوان یک مواد غذایی خدمات مشاور در یکی از مدارس ابتدایی است. شوهر او گذاشته و در حال حاضر او تنها ارائه دهنده برای خانواده چهار.

(کارولین کول / لس آنجلس تایمز)

غرب کنترا کوستا Unified School District ارائه سه وعده غذا در روز برای هر فرد زیر 18 سال — صرف نظر از حضور در مدرسه.

پس از پناهگاه در محل قوانین شروع در منطقه خلیج در مارس 16, بیش از 500,000 وعده های غذایی شده اند دست گفت: باربارا Jellison مواد غذایی هماهنگ کننده منطقه است.

"ما شده است بسیار شلوغ" Jellison گفت.

هفتاد و دو درصد از کودکان و نوجوانان در این منطقه — که شامل 54 مدارس در پنج شهرستانها — واجد شرایط برای ناهار رایگان; 92% در مدرسه بالا است.

تبلیغات

با توجه به ریچموند بالا, اصلی, Jose De Leon, از 1500 نفر از کودکانی که در مدرسه تقریبا 400 شده اند وجود دارد برای کمتر از دو سال.

Richmond High School Principal Jose DeLeon said that of the 1,500 students who attend his school, roughly 400 have been there for less than two years.

ریچموند مدیر دبیرستان خوزه DeLeon گفت که از 1500 نفر از دانش آموزانی که حضور خود را در مدرسه تقریبا 400 شده اند وجود دارد برای کمتر از دو سال.

(کارولین کول / لس آنجلس تایمز)

آمار از نیویورک به کالیفرنیا نشان می دهد که آمریکایی های آفریقایی تبار و لاتین تبار هستند بیشتر احتمال دارد به مرگ از بیماری از سفیده یا آسیایی. آنها همچنین بیشتر احتمال دارد به قرارداد آن عمدتا به دلیل آنها بیش از نمایندگی در معرض خطر صنایع مانند کارکنان پشتیبانی در خانه های پرستاری پستی کار و خدمات رستوران. بسیاری از آنها قادر به پناهگاه در محل در خانه است.

"هشدار دهنده COVID-19 میزان مرگ و میر در امریکا جوامع از رنگ را می توان به طور مستقیم نسبت به مشکلات بهداشتی و دسترسی به منابع" گفت: تریسی قهوه ای, مدیر اجرایی دیابت آمریکا Assn., در بیانیه ای. "کسانی که با کمترین منابع بیشترین احتمال برای دسترسی به مراقبت های بهداشتی با کیفیت و COVID-19 تست این قاعده مستثنی است."

یک گزارش جدید از صندوق مشترک المنافع یک حزبی سیاست عمومی بنیاد یافت که در جوامع با تراکم بالا از ساکنان هر دو coronavirus مورد شمارش و مرگ و میر بالاتر از در جوامع کمتر.

Coronavirus مجله

دو بار روزنامه نگاران در حال گام گذاشتن در یک سفر در سراسر کالیفرنیا برای پوشش, پرجمعیت ترین و متنوع دولت در طول coronavirus بحران است.

برای مثال در حالی که تنها یک سوم از جمعیت ایالات متحده زندگی در 681 شهرستانهای طبقه بندی شده به عنوان داشتن غلظت بالایی از ساکنان بیش از نیمی از تمام COVID-19 مورد و بیش از 60 درصد از مرگ و میر رخ داده در این شهرستان است.

"نتایج خیره کننده هستند" گفت: لوری Zephyrin یک کارشناس در جمعیت های آسیب پذیر با صندوق مشترک المنافع. "آنچه که ما شاهد آشکار شدن در مقابل ما است که واقعا یک ترکیب موجود در حال حاضر نابرابری که در اوج زمانی که شما اضافه کردن یک بیماری همه گیر به مخلوط."

In Richmond, the Chevron refinery is one of the major employers.

در ریچموند شورون پالایشگاه یکی از کارفرمایان بزرگ.

(کارولین کول / لس آنجلس تایمز)

Jimenez بود که کار از خانه در صبح روز چهارشنبه گفت که او نگران بود در مورد شهرستان خود را.

تبلیغات

به عنوان او دو فرزند آنتونیو 11 و آلیشیا, 6, مشغول به کار در مدرسه درس در اتاق نشیمن و همسرش, Eli مور سابقه کار تماس از اتاق خواب خود را, او با اشاره به جمعیتی که این شهر در معرض: سطح بالایی از بیکاری حدود 15% — و قبل از این بود که همه گیر — و تعداد زیادی از خارجی متولد ساکنان حدود 35 درصد است.

او همچنین آورده که کاهش اخیر در قیمت نفت است.

اگر چه او را نگران کرده برای سال در مورد کیفیت هوا در ریچموند که سمت راست نشسته در کنار یک پالایشگاه شورون او به رسمیت می شناسد شرکت نفت یک کارفرمای بزرگ در این شهر است.

و با این صنعت پس از ضرب و شتم در حال حاضر او مظنون شهر کارفرمای بزرگ در حال رفتن به شروع به تخمگذاری کردن مردم.

"شورون را به پالایشگاه های ایالات متحده در حال حاضر در حال ساخت تنظیمات برای برنامه های عملیاتی خود را برای مطابقت با تولید خود را با کاهش تقاضا در بازار گفت:" شان Comey یک شورون سخنگوی وقتی پرسیده شد که در مورد پالایشگاه وضعیت تولید و خروجی.

In Richmond, 6-year-old Alicia Moore won’t be attending kindergarten for the rest of the school year.

در ریچموند 6 ساله Alicia مور نمی توان حضور در مهد کودک را برای بقیه سال تحصیلی.

(کارولین کول / لس آنجلس تایمز)

و در حالی که شورون بزرگترین کارفرما و کسب و کارهای دیگر در ریچموند — که بسیاری از آنها متعلق به اقلیت — در حال درد و رنج بیش از حد گفت: Jimenez.

در شهرستان غنی سواری در مک دونالد خیابان صاحب Najari اسمیت گفت که او تا به حال به کاهش ساعت و فروشگاه در حال حاضر بسته شده دو روز در هفته است.

در روزهای اخیر اما او گفت که همه چیز شروع به تیک تیک کردن است.

"من فکر می کنم مردم سوار دوچرخه خود را بیشتر," او گفت:. "اگر آن را به یک انتخاب بین نشستن در اتوبوس با تعداد زیادی از افراد دیگر و یا به تنهایی سوار بر دوچرخه خود مردم انتخاب برای سوار شدن."

تبلیغات

اما برای میگوئل گارسیا, پیدا کردن پول به اندازه کافی به او اجاره نگرانی عمده است.

در روز پنج شنبه, گارسیا ایستاده بود در پارکینگ در خانه انبار در ال سریتو در مرز ریچموند.

او یکی از ده ها تن از کارگران روز در بسیاری, به دنبال کار در محوطه سازی و نقاشی و یا ساخت و ساز جزئی. او گفت که قبل از همه گیر او می خواهم معمولا کار سه یا چهار روز در هفته به میزان 15 دلار در ساعت است.

At Home Depot in El Cerrito, Miguel Garcia, originally from Guatemala, said that before the pandemic he would get work three or four days a week earning $15 per hour. But now, “there’s nothing.” He is supporting a family of four and worried how he will be able to pay his rent, which is over $2,000 per month.

در انبار خانه در ال سریتو میگل گارسیا در اصل از گواتمالا گفت که قبل از همه گیر او خواهد کار سه یا چهار روز در هفته درآمد 15 دلار در هر ساعت. اما در حال حاضر "هیچ چیز وجود دارد." او حمایت از یک خانواده چهار و نگران او چگونه خواهد بود قادر به پرداخت اجاره خود را که بیش از 2000 $در هر ماه.

(کارولین کول / لس آنجلس تایمز)

اما در حال حاضر "هیچ چیز وجود دارد," او گفت: صحبت کردن از طریق یک سربند قرمز گره خورده در اطراف صورت خود را. "مردم می ترسند که ما در خانه خود."

او زندگی می کند در یک آپارتمان در ریچموند با پسر, دختر و 5 ساله داشتند. و در حالی که خانواده اش قادر به اجاره در مارس 1, او هنوز مطمئن شوید که آنها $2,100 آنها نیاز است.

سه شنبه شب دو شهر councilmen معرفی یک آیتم بر روی شورای اسلامی دستور کار جلسه را که به حالت تعلیق در تمام اجاره و پرداخت وام مسکن برای مدت پناهگاه در محل سفارشات. آن رای دادند را. امااورژانس را از مارس 17که ممنوع همه اخراج در طول این زمان هنوز می ایستد.

گارسیا که در اینجا 14 سال پیش از گواتمالا گفت: اگر همه چیز بدتر او ممکن است مجبور به رفتن به عقب. "من نمی توانم باور من گفت: این اما همه چیز ممکن است بهتر وجود دارد."

زمانی که او شنیده ام در مورد مواد غذایی خدمات ارائه شده توسط مدارس و او روشنتر و نام دختر خود را به اجازه دهید او را می دانم.

بار نویسنده کارکنان آنیتا Chabria کمک به این گزارش.

تبلیغات

لس آنجلس تایمز گزارش خبرنگار سوزان زنگ و عکاس کارولین کول در حال گام گذاشتن در یک سفر جاده ای در سراسر کالیفرنیا. آنها هدف را به صدای کسانی که در بخش های دور از دولت به عنوان آنها دست و پنجه نرم کردن با بدترین بهداشتی و اقتصادی فاجعه از طول عمر ما.



tinyurlis.gdv.htu.nuclck.rucutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن