استیضاح محاکمه روکش: ساعت Q&A, اما هنوز, هیچ, وضوح, جدید شاهد

بزرگنمایی این تصویر سناتور با استفاده از این کارت به دست نوشتن سوالات خود را از رئیس جمهور تهمت را ا

توسط MINERALNEWS در 10 بهمن 1398
بزرگنمایی این تصویر

سناتور با استفاده از این کارت به دست نوشتن سوالات خود را از رئیس جمهور تهمت را استیضاح محاکمه. کارت ها گذشت تا به قاضی جان رابرتز. J. Scott Applewhite/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
J. Scott Applewhite/AP

به روز شده در 10:08 p. m. ET

سناتور مبارزه نجیبانه غوغا جدید بیش از شاهدان در استیضاح دادگاه در روز چهارشنبه اما حتی ساعت' ارزش پرسش و دادخواهی در مسائل دیگر نمی آشکار آشکار مسیر رو به جلو است.

کاربران با استفاده از ده ها تن از نوشته ارسالی بیش از چند ساعت به استدلال می کنند و در برابر این مورد شاهد قدرت استیضاح مورد و در برخی موارد به واقع سوال بپرسید.

اما به عنوان پرسش و پاسخ نورد در روز چهارشنبه پیش از یکی دیگر از جلسه روز پنجشنبه این راه جلوتر بود هنوز روشن نیست که آیا جان بولتون و یا دیگر شاهد ممکن است به نظر می رسد.

"در این نقطه واضح — ما رای لازم و در عین حال گفت:" از سوی دیگر ، تیم اسکات, R-S. C. صحبت با خبرنگاران در طول یک استراحت.

این موضوع در مورد بولتون شهادت نیست فقط مهم این ماده از شواهد در مورد اما چقدر دیگر محاکمه می رود.

اگر سنا به رد پذیرش بولتون و یا شاهدان دیگر در یک رای انتظار می رود در روز جمعه می تواند نزدیک کردن اقدامات نسبتا به سرعت — سرعت در سنا از نظر حداقل.

اگر مجلسی اذعان Bolton است که می تواند اضافه کردن روز هفته یا بیشتر.

سفیر بولتون

اگر چه رهبر اکثریت میچ مک کانل R-Ky., قابل درک است که به گفته سناتور که او نمی تواند مارشال حمایت کافی برای جلوگیری از شهود و به سادگی پایان محاکمه این نیز روشن نیست که آیا اگر سناتور رای به اعتراف جدید شاهد آنها پس از آن می تواند توافق بر آنهایی که یا قوانین که تحت آن آنها می تواند شهادت بدهد.

کاخ سفید به سناتورها هشدار داده که ممکن است مقاومت در برابر تلاش برای تماس با سابق مشاور امنیت ملی جان بولتون و یا دیگر مقامات دولت و است که می تواند در ماه های حقوقی gridlock که بیکار سنا.

"ما در حال رفتن به اینجا برای یک زمان بسیار بسیار طولانی و این خوب نیست برای ایالات متحده" هشدار داد وکیل جی Sekulow.

رئیس جمهور تهمت وکلای همچنین استدلال می کنند که سنا نباید یک واقعیت است-پیدا کردن بدن در روند استیضاح و که آن را باید با شواهد تنها توسعه تا کنون توسط خانه.

بولتون خود را نیز ارائه موضوعات ویژه, وکیل, Patrick Philbin استدلال در روز چهارشنبه به دلیل نقش خود را ممکن است حفاظت شده به شدت توسط دکترین اجرایی امتیاز که اجازه یک دولت برای محافظت از برخی از فعالیت های آن ،

"امنیت ملی و امور خارجه هستند و جواهرات تاج اجرایی امتیاز" Philbin گفت. "به پیشنهاد مشاور امنیت ملی" آه ما فقط حکم او خواهم آمد در آن خواهید بود آسان' — که نه راه آن کار می کنند."

Philbin همچنین تایید کرد که کاخ سفید اعلام کرده است بولتون که مقاله او فرستاده شده برای قبل از انتشار بررسی شامل آنچه در آن در نظر اطلاعات محرمانه و بر این اساس نمی تواند منتشر شود تا آن پاک شده است.

است که باعث افزایش ریسک برای بولتون به نظر می رسد خود را و یا برای سناتورها برای به دست آوردن دسترسی به نسخ خطی — اگر آنها می تواند رسیدن به نوعی از اسکان در میان خود.

خانه استیضاح مدیر Rep. Adam Schiff, D-کالیفرنیا هشدار سناتور معتقد است که کاخ سفید در تلاش است تا stonewall آنها راه او استدلال می کند آن را در حال حاضر ،

حل و فصل مسائل بیش از شاهدان نیاز را بی جهت طولانی او گفت: در میان دلایل دیگر چون سناتور در حال حاضر ایالات متحده قاضی جان رابرتز ریاست رسیدگی است. شیف گفت او اعتماد رابرتز به داوری سوال از شهود و روند و سرعت.

خط پایین شیف گفت: به تمام شواهد و مدارک مربوط به این فرآیند را به آن مشروع است.

"شما نمی توانید یک محاکمه عادلانه و بدون شهود" او گفت:.

سوالات به میز
سناتور نوشت: سوال در خصوص کارت های چاپ شده بودند که پس از آن انجام شده به رابرتز که خواندن آنها یا برای آمریکا یا مغلوب ساختن پیشی جستن وکلا.

سناتور استفاده می شود سوالات خود را به راه اندازی متحدان حزبی به ارائه نقاط صحبت کردن سوال از مخالفان که ممکن است آنها را شرمسار و گهگاه به تلاش برای استخراج اطلاعات جدید است.

گوش در سراسر واشنگتن perked تا هر زمان جمهوری خواهان سوزان کالینز از مین لیزا Murkowski از آلاسکا یا میت رامنی یوتا بودند همراه با یک پرس و جو; آنها در میان گروه کوچک از پتانسیل شورشیان که ممکن است با پیوستن به حزب دموکرات برای رای دادن به اضافه کردن شهود.

چهار جمله جمهوری خواهان مورد نیاز خواهد بود. اگر چه این توصیف در مورد مک کانل سخنان به سناتورهای این هفته پیشنهاد او ممکن است احساس در مورد آنهایی که رسیده اند که تصمیم خود را هویت خاصی نیست.

یکی از چیزهایی است که حل و فصل شد حوادث روز چهارشنبه بود که کلرادو بهداشت ، کوری گاردنر نمی خواهد برای انتخابات شاهدان میگویند. آریزونا سناتور. مارتا McSally بعد پیوست و او را با بیانیه ای در توییتر.

در غیر این صورت بسیاری از بحث در سنا مجلسی درگیر lobbing مجلس brickbats, با عجیب و غریب فلسفی گریز در مورد ماهیت قدرت ریاست جمهوری.

استاد

یکی دیگر از مغلوب ساختن پیشی جستن وکلای Alan Dershowitz برای مثال استدلال کرد که چون رئیس جمهور معتقد است که همیشه خود را در انتخابات و دولت در جهت منافع عمومی آن را تقریبا غیر ممکن است برای او به عمل رسما و بدون نیز اقدام برای خود نفع شخصی — به جز در مواردی که او ممکن است سود مالی.

و این بدان معناست که او نمی تواند استیضاح بر اساس انگیزه که هیچ خارج از فرد می تواند تجزیه بحث کرد.

"نمی توان آن را فاسد انگیزه اگر شما یک مخلوط انگیزه که شامل بخشی از منافع ملی" Dershowitz گفت.

سناتورهای دموکرات را رد کرد که مفهوم در سوال که تنظیم صحنه برای شیف به تکرار انتقادات خود را از مغلوب ساختن پیشی جستن گسترده ادعا می کند از قدرت تحت قانون اساسی است.

"چه شما می بینید یک رئیس جمهور که شناسایی دولت به عنوان خود را" شیف گفت.

یکی دیگر از دموکرات مدیر رد این ایده مطرح شده در سوال است که تهمت به دور از هر گونه خطا به دلیل کمک نظامی او مسدود برای اوکراین در سال گذشته در نهایت منتشر شد و اجازه جریان به عنوان کنگره در نظر گرفته شده.

هیچ گفت: Rep. Zoe Lofgren D-کالیفرنیا. — اول به این دلیل که دولت پاسخگویی است پس به این نتیجه رسیدند که یخ شکست قانون بلکه به دلیل تحت دموکرات "اقدام به اخاذی" استعاره مغلوب ساختن پیشی جستن هنوز هم تا به حال مورد آزار قرار گرفته ،

"گرفتار شدن ندارد کاهش تخلف" Lofgren گفت.

این بایدن استیضاح

سوال دیگر متمرکز در قانون اساسی استانداردهای impeachable رفتار رئیس جمهور قدرت را به رفتار سیاست خارجی و چه استاندارد از شواهد باید در دادگاه.

بسیاری از دموکرات ها' سوالات با تاکید بر شهود و اقدامات مغلوب ساختن پیشی جستن.

بسیاری از جمهوری خواهان' سوالات تأکید کرد آنچه که آنها به نام ضعف روند تا کنون و همچنین شامل یادآوری در مورد نقش معاون رئیس جمهور جو بایدن در اوکراین حماسه.

مغلوب ساختن پیشی جستن در پی تحقیقات توسط رئيس جمهور اوکراین از جمله یکی به بایدن و پسر او شکارچی بود که پرداخت شده توسط شرکت گاز اوکراین در همان زمان بایدن بود که منجر اوکراین سیاست برای دولت پرزیدنت اوباما.

سابق فلوریدا دادستان کل Pam باندی که به یک ارائه در مورد Bidens پیش از آن در دادگاه reprised آنچه که او به نام نگران داستان و استفاده به عنوان برگ برنده اردوگاه وعده داده بود قبل از استیضاح از مغلوب ساختن پیشی جستن به عنوان یک استیضاح بایدن.

دیگر سوال بعدی فراهم دهانه بعد در شب برای مغلوب ساختن پیشی جستن تیم برای احیای موضوع بایدن و آنچه که خود را وکیل پیشنهاد ممکن است تخلف در طول دوران اوباما.

هیچ درخواست رسمی به "پاک" به Bidens یا "افشا" اتهامات آنها ممکن است عمل نادرست استدلال مغلوب ساختن پیشی جستن وکیل اریک Herschmann.

مدیر خانه کاریکاتور وال Demings D-Fla., خواست سناتور به محدود بحث خود را در اتاق به آنچه که او به نام قلب مهم است.

"همانطور که ما از طریق این بسیار دشوار و بسیار دشوار است بحث بر سر اینکه آیا به استیضاح و حذف رئیس جمهور از ایالات متحده, من می خواهم بپرسم که ما اقامت متمرکز شده است," او گفت:. "چند روز گذشته دیده ایم بسیاری از حواس او را پرت بسیاری از چیزهایی که گفته شده را به ذهن ما کردن حقیقت به همین دلیل ما واقعا در اینجا."



tinyurlrebrandlybitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب