تصاویر: چه کروناویروس جدید به نظر می رسد مانند در زیر میکروسکوپ

بزرگنمایی این تصویر COVID-19 coronavirus دیده می شود به رنگ زرد در حال ظهور از سلول های (آبی و صورتی

توسط MINERALNEWS در 25 بهمن 1398
بزرگنمایی این تصویر

COVID-19 coronavirus دیده می شود به رنگ زرد در حال ظهور از سلول های (آبی و صورتی) کشت در آزمایشگاه است. این تصویر از یک ميکروسکوپ الکترونی. NIAID-RML پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
NIAID-RML

تصاویری از زمان شیوع کروناویروس جدید تا کنون بسیار انسان: مسافران هوایی با پوشیدن ماسک گردشگران رشته کشتی های کروز, پزشکی, کارگران پوشیدن لباس محافظ.

اما تصاویر جدید از ویروس به ما نشان می دهد آنچه در آن مانند به نظر می رسد نزدیک است.

این تصاویر با استفاده از اسکن و انتقال الکترون میکروسکوپ در موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی کوه راکی آزمایشگاه در همیلتون منت. NIAID بخشی از موسسه ملی بهداشت.

این تصویر از یک ميکروسکوپ الکترونی تصویر نشان می دهد که در نارنجی از کروناویروس که باعث بیماری COVID-19. این ویروس جدا شده از بیمار در ایالات متحده دیده می شود در اینجا در حال ظهور از روی سطح سلول های خاکستری — کشت در آزمایشگاه است. NIAID-RML پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
NIAID-RML

Emmie de Wit رئیس NIAID را پاتوژنز مولکولی واحد ارائه نمونه ویروس ها. Microscopist الیزابت فیشر تولید تصاویر و آزمایشگاه ویژوال پزشکی دفتر هنرهای دیجیتالی رنگی تصاویر.

بزرگنمایی این تصویر

در این تصویر از یک ميکروسکوپ الکترونی جدید کروناویروس در نارنجی. NIAID-RML پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
NIAID-RML

NIAID اشاره می کند که این تصاویر نگاه کنید و نه شبیه به قبلی coronavirus MERS-CoV (Middle East respiratory syndrome coronavirus که ظهور در سال 2012) و اصل SARS-CoV (سندرم حاد تنفسی کروناویروس که ظهور در سال 2002).

"این تعجب آور نیست: خوشه در سطح coronaviruses به این خانواده ویروس نام خود را – تاج است که در لاتین برای 'تاج' و بسیاری از هر coronavirus را تاج مانند ظاهر" موسسه توضیح می دهد که در یک پست وبلاگ.

روز سه شنبه سازمان بهداشت جهانی به طور رسمی نام این بیماری ناشی از کروناویروس جدید: COVID-19.

شده اند وجود دارد بیش از 47,000 آزمایشگاهی-موارد تایید شده تا کنون و بیش از 1300 مرگ و میر. موارد ثبت شده در 25 کشور اما اکثریت قریب به اتفاق در چین است.

این تصویر از ویروس است که از یک سیستم انتقال الکترون میکروسکوپ. NIAID-RML پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
NIAID-RML

چین هوبئی استان گسترش آن معیار برای شناسایی جدید کروناویروس موارد در روز پنج شنبه که منجر به عمده افزایش موارد گزارش شده وجود دارد. استان اضافه شدن یک دسته بندی جدید به آن گزارش: "موارد بالینی." این بدان معناست که بیماران محسوب می شود اگر آنها در این نمایشگاه تمام علائم آن شامل تب و سرفه و تنگی نفس — اما یا نه تست شده یا آزمایش منفی برای ویروس خود را.

که ناگهانی سنبله ناشی از تغییر در گزارش ممکن است پیچیده و تلاش برای پیگیری پیشرفت مرض در چین است.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.dehec.su
آخرین مطالب