ایلینوی قانونگذار فایل طرح دعوی در دادگاه; می خواهد اقامت در خانه قوانین برداشته

بزرگنمایی این تصویر فرماندار ایلینویز J. B. پریتزکر در حال مبارزه با یک طرح دعوی در دادگاه به چالش ک

توسط MINERALNEWS در 10 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

فرماندار ایلینویز J. B. پریتزکر در حال مبارزه با یک طرح دعوی در دادگاه به چالش کشیدن حق خود را به گسترش دولت stay-در-خانه سفارش 30 روز. چارلز رکس Arbogast/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
چارلز رکس Arbogast/AP

مبارزه بیش از COVID-19 تبدیل به یک نبرد قانونی در ایلینوی خوردگی یک جمهوری خواه مجلس دولت از یک روستایی شهرستان در برابر فرماندار دموکرات.

دارن بیلی استدلال دولت در آخرین اقامت در خانه سفارش گرفتن ناعادلانه اقتصادی تلفات در ترکیبات خود را در خشت شهرستان است. بنابراین او شکایت کرد هفته گذشته است. و برنده شد. مرتب کردن بر اساس.

یک خشت شهرستان مدار قاضی دادگاه صادر سفارش ضابط موقت دولت عراق با تمدید اقامت خود را در خانه سیاست.

که حکم تنها به یک فرد هر چند — بیلی.

هر کس دیگری زندگی در خشت شهرستان و بقیه از دولت هنوز هم باید رعایت 30 روز فرمت تعیین شده توسط رژیم صهیونیستی است. J. B. پریتزکر.

"به اندازه کافی به اندازه کافی است" بیلی در بیانیه ای گفت. "من در زمینه این طرح دعوی در دادگاه به نمایندگی از خودم و ترکیبات که آماده برای رفتن به کار و از سرگیری یک زندگی عادی است."

پریتزکر جذاب است قاضی را سفارش دهید.

در روزانه خود را در کنفرانس مطبوعاتی روز سه شنبه فرماندار به نام طرح دعوی در دادگاه یک "ارزان سیاسی کاری" و تصمیم دادگاه "خطرناک است." او گفت: این دعوت دیگران به تلاش برای معافیت به منظور است که متکی بر اقدام جمعی برای نگه داشتن مردم در امن است.

"من می دانم که این ویروس باعث عواقب ویرانگر, فقط به عنوان آن را باعث شده است ده ها هزار نفر برای تبدیل شدن به بیمار و هزاران نفر به مرگ" پریتزکر "و مسئول مردم را درک عواقب ناشی از باز کردن خیلی زود است."

Clay County جمعیت است که حدود 14000 با توجه به سرشماری سال 2010 است. تا کنون تنها دو تایید موارد COVID-19. بیلی زندگی در زنیا بیمار., در حدود 200 مایلی جنوب شیکاگو است.

او استدلال می کند که اقامت در خانه سفارش شده است که باعث همه گیر اقتصادی در یک منطقه سخت نیست-برخورد با این بیماری و این که پریتزکر را ندارند و اقتدار به گسترش نظم است. اصلی مهلت شد مارس 30; آن را در حال حاضر ممکن است 31.

در سراسر این کشور تصمیم گیری در مورد ماندن در خانه سفارشات و بازگشایی اقتصاد توسط فرمانداران بدون در نظر گرفتن حزب را به طور فزاینده ای تبدیل به سیاسی مبارزه می کند. یک وکیل برای تشکر. بیلی می گوید که او دریافت کرده است بهره سنگین از دیگران که می خواهند به اقدام مشابه علیه فرماندار.

ایلینوی گزارش شده بیش از 48000 تایید COVID-19 مورد و بیش از 2 ، 000 مرگ و میر. پریتزکر می گوید خطر را گذرانده است و در عین حال و اعتبار اقامت در خانه سفارش با مسطح منحنی و به شدت کاهش تعداد موارد در ایالت ایلینوی است.

پریتزکر می گوید که او با اعتماد به نفس حاکم در برابر او خواهد بود لغو شد.



tinyurlis.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن