ایلینوی است اما بازگشایی شیکاگو نیست چون از Coronavirus موارد

بزرگنمایی این تصویر آرایشگر مغازه ها و کسب و کارهای دیگر بسته باقی خواهد ماند در شیکاگو در حالی که ب

توسط MINERALNEWS در 9 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

آرایشگر مغازه ها و کسب و کارهای دیگر بسته باقی خواهد ماند در شیکاگو در حالی که بسیاری از فروشگاه ها در جای دیگر در ایلینوی بازگشایی در روز جمعه. چارلز رکس Arbogast/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
چارلز رکس Arbogast/AP

ایلینوی در پیوستن به بسیاری از آن همسایه میانه متحده در بازگشایی برخی از خرده فروشی مغازه ها رستوران ها سالن ها و دیگر کسب و کار جمعه.

اما Chicagoans باید صبر کنید تا اواسط هفته آینده برای کوتاه کردن مو و یا مانیکور و یا غذا خوردن در یک رستوران پاسیو به عنوان شهردار لری Lightfoot با تاخیر محدود کسب و کار بازگشایی تا چهار شنبه, ژوئن 3.

فرماندار ایلینویز JB پریتزکر می گوید هر منطقه از کشور شده و در حال حاضر ملاقات معیارهای برای حرکت به فاز سه از پنج مرحله به مرحله بازگشایی طرح به نام بازگرداندن Illinois. که شامل درصد مثبت coronavirus تست افتادن و باقی مانده زیر 20 درصد سقوط یا نرخ جدید COVID-19 بیماران بستری به بیمارستان, و به اندازه کافی در دسترس پزشکی و جراحی و ICU بیمارستان تخت و هواکش برای رسیدگی به امکان افزایش COVID-19 موارد است.

فاز 3 از بازگشایی در ایالت ایلینوی است کمی بیشتر محدود است که این طرح در بسیاری از کشورهای دیگر. ایلینوی ساکنان نباید پرتاب کردن چهره خود را پوشانده اند و ماسک به عنوان کسانی که هنوز هم مورد نیاز است.

رستوران می تواند بازگشایی, برای ناهارخوری, اما جداول باید با فاصله حداقل 6 فوت از هم جدا و گروه ها در کنار هم هستند و محدود به بیش از شش نفر است.

مو و ناخن سالن آرایشگری تاتو سرو و دیگر ارائه دهندگان مراقبت های شخصی خدمات خواهد بود محدود به کسانی است که می توان با هر دو به مشتریان و کارکنان پوشیدن پوشش بیش از خود بینی و دهان. ماساژ و دیگر درمانهای مربوط به بدن را محدود به 30 دقیقه.

غیرضروری خرده فروشان می تواند بازگشایی اما باید محدود کردن تعدادی از مشتریان در فروشگاه خود را در یک زمان به پنج در هر 1000 فوت مربع از فضای خرده فروشی است که نیمی از ظرفیت عادی.

"هدف ما این است و همواره به امن نگه داشتن مردم از این کروناویروس در حالی که ما بازگرداندن بیشتر از ما فعالیت های عادی" پریتزکر گفت: در روزانه خود را در رسانه های جلسه پنج شنبه.

اما او هشدار داد ایلینوی ساکنان به خود راضی می شوند چرا که او نگرانی در مورد امکان تجدید حیات در COVID-19 موارد است.

"این امکان وجود دارد که اگر ما یک موج سنبله و ما نیاز به سبزها که سنبله ما به طور بالقوه ممکن است مجبور به حرکت به عقب در فاز" پریتزکر گفت. "این که چیزی نیست هر یک از ما می خواهم به انجام است."

شیکاگو در ضمن هنوز هم در نظر گرفته شده جای نگرانی برای COVID-19 شیوع است. دکتر دبورا Birx هماهنگ کننده کاخ سفید coronavirus نیروی کار گفت: در هفته گذشته تعداد موارد در این شهرستان plateaued و نه کاهش یافته است که در برخی از نقاط دیگر کشور و نیاز به نظارت ادامه داد.

شهردار با تاخیر در این شهر محدود بازگشایی تا اواسط هفته آینده و زمانی که آن را ندارد برخی از محدودیت خواهد بود سخت تر از دولت است. فروشگاه های خرده فروشی سالن ها و دیگر کسب و کار نیاز به محدود کردن تعدادی از مشتریان به 25 درصد از ظرفیت عادی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب