ایلینوی اعلام کرد مرحله به مرحله بازگشایی و بزرگترین روزانه COVID-19 تلفات

بزرگنمایی این تصویر یک مرد سوار دوچرخه خود را در گورنی بیمار. این آخر هفته گذشته. مقامات می گویند شی

توسط MINERALNEWS در 17 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

یک مرد سوار دوچرخه خود را در گورنی بیمار. این آخر هفته گذشته. مقامات می گویند شیوه های ایمن در برابر coronavirus نیاز به ادامه اگر دولت موفق شود با آن مرحله به مرحله بازگشایی طرح است. نم Y. Huh/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
نم Y. Huh/AP

فرماندار ایلینویز J. B. پریتزکر شنبه اعلام کرد پنج فاز بازگشایی طرح در حالی که دولت شاهد بالاترین روزانه مرگ و میر از COVID-19.

بیش از 24 ساعت گذشته, 176 ساکنان درگذشت, گفت, ایلینوی, بهداشت عمومی, مدیر نگزی Ezike که پیوست فرماندار در جلسه توجیهی روزانه. که به ارمغان می آورد تعداد مرگ و میر در کشور به بیش از 3,800.

Ezike گفت: این وضعیت می توانست حتی بیشتر وخیم اگر فرماندار نداده تمدید اقامت خود را در خانه و اجرایی به منظور مارس 29. او همچنین اعتبار ساکنان پرداخت توجه به اجتماعی فاصله پوشیدن ماسک و پیدا کردن دیگر امن تر راه برای ارتباط با هر یک از دیگر. اما تهدید همچنان ادامه دارد.

"حقیقت این است که ما هنوز در قابل جنگ با دشمن," او گفت:, و اضافه کرد که به دلیل coronavirus نمی تواند دیده می شود برخی ممکن است دست کم گرفتن تخریب آن.

"اگر این یک سنتی جنگ با سربازان در خارج از درب ما و مردم خطر جان خود را به خارج از خانه های خود" Ezike گفت: "هیچ کس نمی خواهد فکر می کنم در مورد نیاز به رفتن به محل کار و یا سگ خود را مرتب و یا ماشین خود را شسته."

پیدا کردن راهی برای بازگشت به حالت عادی زمان می برد گفت: پریتزکر اضافه کرد که نمی تواند اتفاق می افتد تا زمانی که وجود دارد یک واکسن موثر برای درمان یا گسترده ایمنی.

پریتزکر مشخص شده طرح خود را به آرامی برای بازگشایی دولت به نام "بازگرداندن Illinois." این تقسیم دولت به چهار منطقه اذعان است که هر بخش ممکن است مجزا نیاز و شرایط. و این بدان معناست که در این مناطق می تواند حرکت را از طریق پنج مرحله در زمان های مختلف اگر داده های سلامت برای این منطقه نشان می دهد کاهش در coronavirus موارد و بستری شدن در بیمارستان.

بیشتر از دولت است که در حال حاضر در دو فاز با اولیه shutdown از همه اما ضروری کسب و کار و اجتماعی فاصله دستورالعمل. به این دلیل که به طور کلی میزان عفونت کند که اجازه داده است فاز 2 و پا زدن در. برخی از غیر ضروری رسانه های خرده فروشی می تواند بازگشایی ارائه منظقه وانت و تحویل. ساکنان نیز در حال هدایت به پوشیدن ماسک صورت زمانی که در خارج از.

فاز 3 اجازه خواهد داد که بیشتر این رسانه ها از جمله آرایشگاه و سالن برای بازگشایی زیر برخی از ظرفیت ها و محدودیت های ایمنی با گروه 10 نفر یا کمتر بودن قادر به ملاقات.

به عنوان بستری شدن در بیمارستان و موارد همچنان به کاهش فاز 4 در ضربات. مدارس و رستوران ها و مراکز مراقبت روزانه می تواند باز با راهنمایی از دولت در بخش بهداشت و درمان و تجمعات از 50 و یا کمتر خواهد شد مجاز است.

تا زمانی که وجود دارد یک واکسن یا گسترده درمان هر چند ایلینوی نمی خواهد رسیدن به مرحله 5 — کامل سرگیری اقتصاد آن است.

پریتزکر گفت: آن را به ارمغان می آورد او هیچ شادی اما این بدان معناست که هیچ کنوانسیون جشنواره و یا رویدادهای مهم در حال حاضر است. او می گوید او نمی خواهد خطر قریب به اتفاق دولت بیمارستان سیستم و باز کردن درب به طور بالقوه دهها هزار نفر مرگ و میر بیشتر.

به عنوان دانشمندان اطلاعات بیشتر در مورد COVID-19 طرح همچنین می تواند تغییر است.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن